Ziņas vieglajā valodā 29. februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 29. februārī.

Ziņas vieglajā valodā 29. februārī
00:00 / 04:06
Lejuplādēt

 

 

Latvijas sportistiem medaļas

Vairāki Latvijas sportisti sestdien, 29. februārī, ieguva medaļas.

Biatlonists Andrejs Rastorgujevs Eiropas čempionātā izcīnīja sudraba medaļu desmit kilometru sprinta sacensībās.

Sacensības notika Baltkrievijā.

Zelta medaļu ieguva Krievijas sportists Matvejs Jeļisejevs. Bronzas medaļu ieguva norvēģis Fjelds Aleksandrs Annešens.

Latvijas kamaniņu braucēji brāļi Juris un Andris Šici Pasaules kausa pēdējā posmā izcīnīja bronzas medaļas.

Sacensības notika Kēnigszē trasē Vācijā.

Zelta medaļu Pasaules kausa sacensībās ieguva vācieši Toni Egerts un Saša Benekens. Sudraba medaļas ieguva Tobiass Vendls un Tobiass Arlts.

No Latvijas sacensībās piedalījās arī kamaniņu braucēji Oskars Gudramovičs un Pēteris Kalniņš. Viņi ieguva desmito vietu.

Vācijā šodien sākās pasaules čempionāts bobsleja četriniekiem.

Pēc pirmās sacensību dienas latviešu sportists Oskars Ķibermanis ar stūmējiem Lauri Kaufmani, Dāvi Spriņģi un Matīsu Mikni ir otrajā vietā.

Oskara Melbārža ekipāža ar Edgaru Nemmi, Intaru Dambi un Edgaru Pirogu atrodas 16.vietā.

Pārējie divi sacensību braucieni notiks svētdien, 1. martā. Sacensības notiek Altenbergas trasē. Tā ir sarežģīta trase.

 

 

Jaunais vīruss Latviju vēl nav skāris

Latvijā neviens cilvēks vēl nav saslimis ar jauno vīrusu no Ķīnas, ko sauc par „Covid 19”.

Analīzes ir paņemtas gandrīz 90 cilvēkiem.

Pārbaudīti arī 15 bērnu.

Nevienā gadījumā cilvēki ar vīrusu nebija saslimuši.

Saslimšanu ar „Covid 19” šonedēļ apstiprināja pāris cilvēkiem Igaunijā, kā arī Lietuvā un Baltkrievijā.

Tās ir Latvijas kaimiņvalstis.

 

 

Partija "Gods kalpot Rīgai" gatavojas vēlēšanām

Partija "Gods kalpot Rīgai" sanāksmē izvēlējās kandidātus Rīgas domes vēlēšanas.

Pirmie partijas sarakstā būs Oļegs Burovs, Juris Radzevičs, Dainis Turlais, Baiba Rozentāle un Jakovs Rafalsons.

Pirmo reizi kopš partijas „Gods kalpot Rīgai” dibināšanas tā pašvaldību vēlēšanās piedalīsies viena pati.

Iepriekš šai partijai bija kopīgs saraksts ar partiju "Saskaņa".

Rīgas domes vēlēšanas notiks pēc diviem mēnešiem – 25. aprīlī.

 

Krievijā piemin noslepkavoto opozicionāru 

Maskavā piemin pirms pieciem gadiem nogalināto opozīcijas līderi Borisu Ņemcovu.
Maskavā piemin pirms pieciem gadiem nogalināto opozīcijas līderi Borisu Ņemcovu.

Krievijas galvaspilsētas Maskavas centrā ielās izgāja tūkstošiem cilvēku.

Viņi pieminēja piekto gadadienu kopš politiķa Borisa Ņemcova noslepkavošanas.

Ņemcovs bija Krievijas opozīcijas līderis. Viņš ļoti kritizēja Krievijas prezidentu Vladimiru Putinu.

Ņemcovu noslepkavoja Maskavā uz viena no tiltiem.

Slepkavības pasūtītāji joprojām nav noskaidroti.

Demonstrācijas Ņemcova piemiņai notiek arī daudzās citās Krievijas pilsētās, piemēram, Vladivostokā un Novosibirskā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti