Ziņas vieglajā valodā 29. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 29. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 29. decembrīDace Simanoviča

 

 

Līdz svētdienai nakts stundās obligāti jābūt mājās

No trešdienas, 30. decembra, līdz svētdienai nakts stundās cilvēkiem būs jābūt mājās.

Nekur nedrīkstēs iet no pulksten desmitiem vakarā līdz pieciem no rīta.

Izņēmums būs tie cilvēki, kuriem jāturpina strādāt.

Šādi paši ierobežojumi būs divas dienas nākamajā nedēļā – 8. un 9. janvārī, kad ir pareizticīgo Ziemassvētki.

Šādus ierobežojumus ieviesa, lai cilvēki satiktos vēl mazāk.

Tad Covid-19 būs mazāk iespēju izplatīties.

To, lai šos noteikumus ievēro, uzraudzīs policija un arī bruņotie spēki.

Ārkārtējo situāciju valstī pagarinās līdz 7. februārim.

Šobrīd tā ir spēkā līdz 11. janvārim.

No Covid-19 miruši vēl 25 cilvēki, tostarp jauna sieviete

Aizvadītajā diennaktī Latvijā Covid-19 atklāja vēl vairāk nekā 800 cilvēku, 25 miruši.

Mirušo vidū ir arī kāda 27 gadus veca sieviete.

Viņa ir līdz šim jaunākais mirušais Covid-19 pacients Latvijā.

Stacionēto skaits aizvadītajā diennaktī sasniedza 134 slimniekus.

Līdz ar to joprojām slimnīcās ārstējas vairāk nekā 1000 pacientu.

Baltijas jūrā noplūdusī nafta sadalījusies

Naftu, kas Baltijas jūrā noplūda no Būtiņģes naftas termināļa, vairs nevar redzēt.

Tā sadalījās smalkākās daļās.

Tomēr Latvijas Jūras spēki turpina meklēt cauruļvadu, kas norāvās no termināļa.

Tajā ir daudz naftas.

Tas automātiski noslēdzas, un patlaban tam būtu jāpeld pa ūdens virsu.

Ir svarīgi to atrast, lai tam neuzbrauktu kāds kuģis.

Izraudzīts dzērienu iepakojumu depozīta sistēmas veidotājs

Valsts vides dienests izvēlējās, kurš veidos un pārvaldīs dzērienu iepakojumu depozīta sistēmu.

Izvērtēšana bija ilga, un pretendenti beigās bija divi.

Uzvarēja uzņēmums «Depozīta iepakojuma operators».

To veido lielākie dzērienu ražotāji.

Depozīta sistēmai jāsāk strādāt pēc vairāk nekā gada.

Par sistēmas ieviešanu vēl ir daudz nezināmā.

Plānots, ka daudzas preces veikalos kļūs par desmit centiem dārgākas.

Naudu varēs atgūt, nododot šo preču iepakojumu – pudeli vai skārdeni.

Cilvēki nav optimistiski par nākamo gadu

Tikai 28% cilvēku domā, ka viņiem nākamais gads būs labāks nekā šis.

To, ka Latvijai nākamais gads būs labāks par šo, domā vēl mazāk cilvēku.

Tā liecina aptauja.

Horvātijā - spēcīga zemestrīce

Horvātiju jau otro dienu satricināja spēcīga zemestrīce.

Dzīvību zaudēja vismaz pieci cilvēki, desmitiem ievainoti, bojātas arī ēkas.

Drošības apsvērumu dēļ kaimiņos esošā Slovēnija slēdza savu atomelektrostaciju.

Lielbritānijā iespējami vēl stingrāki Covid-19 ierobežojumi

Lielbritānijā varētu būt vēl stingrāki karantīnas ierobežojumi.

Situācija tur kļūst arvien sarežģītāka.

Slimnīcās ir vēl vairāk cilvēku nekā aprīlī.

Dienā atklāja vairāk nekā 41 tūkstoti Covid-19 gadījumu.

Tas ir kārtējais saslimušo skaita negatīvais rekords.

Aktīvi turpina vakcinēt gados vecos cilvēkus.

Veselības dienesta amatpersona uzsver, ka šajā laikā ir īpaši svarīgi pateikt “paldies” mediķiem.

Federācija darīs visu, lai hokeja čempionāts varētu notikt Minskā

Starptautiskā Ledus hokeja federācija darīs visu iespējamo, lai pasaules čempionāts varētu notikt Minskā.

Tā saka federācijas prezidents Renē Fāzels.

Renē Fāzels

Pēc 7. janvāra viņš tiksies ar līdzšinējo Baltkrievijas prezidentu Aleksandru Lukašenko.

Šveices mediji iepriekš ziņoja, ka līdz ar Latviju čempionātu varētu rīkot arī Slovākija un Čehija.

Skaidrību federācija sola līdz 11. janvārim.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt