Ziņas vieglajā valodā 29. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 29. decembrī.

Ugunsdzēsēji visu nakti dzēsa ugunsgrēku Rīgā

Ziņas vieglajā valodā 29. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Ugunsdzēsēji visu nakti dzēsa ugunsgrēku Rīgā, Andrejostas ielā. Dega angārs ar riepām.

Ugunsgrēku likvidēja agri no rīta.

Apkārt bija spēcīgs sadūmojums.

No apkārtējām ēkām evakuēja cilvēkus.

Tagad policija skaidro ugunsnelaimes iemeslus.

Igaunijā grāvī iegāzies "Ecolines" autobuss

Igaunijā grāvī iegāzies "Ecolines" autobuss.

Tas bija ceļā no Sanktpēterburgas uz Tallinu.

Avārijā sasitumus guva deviņi cilvēki. Cietušo vidū ir četri Latvijas pilsoņi. Autobusā kopumā bija vairāk nekā 60 cilvēku.

Avārijas iemesls varētu būt autobusa sadursme ar kādu priekšmetu.

Ukraina un kaujinieki apmainījušies ar karagūstekņiem

Ukraina un kaujinieki apmainījušies ar karagūstekņiem. Ukrainā atgriezušies gandrīz 80 cilvēku. Donbasa kaujiniekiem atdotas gandrīz 140 personas.

Viņu vidū arī vairāki cilvēki, kuri notiesāti par slepkavībām.

Viņu pēkšņo atbrīvošanu kritizē cilvēktiesību aizstāvji.

Vācijā nākamnedēļ atcelti vairāk nekā 170 avioreisi

Nākamās nedēļas sākumā Vācijā atcelti vairāk nekā 170 avioreisi.

Tas ir tāpēc, ka notiks stjuartu streiks.

Atcelti pārsvarā iekšzemes reisi, tomēr nenotiks arī vairāki lidojumi uz Austriju un Šveici.

Stjuarti streikoja arī novembrī.

Toreiz tas ietekmēja 200 tūkstošus pasažieru.

Nākamgad nekustamos īpašumus Somijā varēs pirkt tikai Eiropas pilsoņi

No nākamā gada nekustamos īpašumus Somijā varēs iegādāties tikai Eiropas pilsoņi.

Pārējiem būs jāsaņem īpaša atļauja.

To paredz jauns likums, ko pieņēma martā.

Lai saņemtu atļauju, būs jāvēršas Somijas Aizsardzības ministrijā.

Šī likuma mērķis ir aizsargāt nacionālo drošību.

Alūksnē sastapts apjucis baltais stārķis

Alūksnes pusē decembra beigās ir redzēts apjucis baltais stārķis.

Tā nav stārķim raksturīga rīcība, tomēr putnu pētnieki saka, ka tas nav nekas unikāls.

Katru ziemu Latvijā paliek kāds stārķis.

Nav zināms iemesls, kāpēc putns nav aizlidojis uz siltajām zemēm.

Svētku laikā īpašā akcijā aicina bērnus zvanīt uzticības tālrunim

Svētku laikā īpašā akcijā aicina bērnus zvanīt uzticības tālrunim 116111.

Bērni, pusaudži un viņu vecāki to var darīt ne tikai akcijas laikā.

Krīzes gadījumā to var darīt jebkurā laikā.

Svētku laikā dažkārt bērni jūtas vientuļi.

Akciju rīko, lai atgādinātu, ka vienmēr būs kāds, kurš palīdzēs.

Tuvākajā diennaktī būs pārsvarā mākoņains

Tuvākajā diennaktī būs pārsvarā mākoņains.

Naktī sākot no rietumu puses daudzviet gaidāms lietus, austrumos arī sasalstošs lietus un sniegs.

Austrumos ceļi būs slideni.

Pūtīs DR vējš 6-10 m/s, brāzmās līdz 15-17 m/s.

Gaisa temperatūra naktī 0…+5°, austrumu rajonos -1...-6°. Dienā +2…+7°.

Rīgā apmācies, brīžiem nokrišņi – pārsvarā lietus.

Dienvidrietumu vējš 6-10 m/s, brāzmās līdz 15 m/s.

Gaisa temperatūra naktī 0…+2, dienā +6…+7°.

Laika tips 2. - labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti