Ziņas vieglajā valodā 28. februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 28. februārī.

Ziņas vieglajā valodā 28. februārī
00:00 / 06:00
Lejuplādēt

 


Pērn IKP audzis par 4,5%

Latvijas iekšzemes kopprodukts (IKP) pagājušajā gadā pieaudzis par 4,5%, salīdzinot ar 2016.gadu.
Tā ir straujākā izaugsme pēdējo sešu gadu laikā.

Šogad Latvijas ekonomika augs par 4%.
Spēcīgāku kritumu, nekā iepriekš prognozēts, var sagaidīt finanšu sektorā.
Tā prognozē Ekonomikas ministrija.

“Latvenergo” virsplāna peļņa ir 78,9 miljoni eiro

"Latvenergo" virsplāna peļņa ir 78,9 miljoni eiro.
Ekonomikas ministrija rosinās šo summu novirzīt obligātā iepirkuma komponentes sloga samazināšanai.
Ekonomikas ministrs Arvils Ašeradens "Latvenergo" koncerna peļņas pieaugumu skaidro ar nodokļu reformu.

Atbalsta banku likvidatoru atlīdzības samazināšanu

Saeimas Budžeta un finanšu komisija trešdien, 28.februārī, atbalstīja grozījumus Kredītiestāžu likumā.

Tie samazinās banku likvidatoru atlīdzību.
Grozījumus Saeimas sēdē plānots apstiprināt jau rīt.

Skanstes attīstības biedrība turpina iesākto

Neraugoties uz "ABLV Bank" likvidāciju, Skanstes attīstības biedrība turpina iesākto darbu.

Biedrība vēlas, lai apkaime kļūtu par Rīgas centrālo biznesa rajonu.

Jaunajā Skanstes rajonā kopumā darbojas vairāk nekā 10 attīstītāji.
Interese par ieguldījuma iespējām šajā rajonā turpina pieaugt.

Purvciemā sāks būvēt daudzdzīvokļu projektu

Savukārt Purvciemā sāks būvēt daudzdzīvokļu projektu "Hausmaņa terases”.
Darbus veiks nekustamo īpašumu attīstītājs "Bonava".  
Projektā plāno ieguldīt sešus miljonus eiro.
Ēkas cer nodot ekspluatācijā nākamā gada pavasarī.

Sarunas par Kipras apvienošanu drīzumā neatsāksies

Sarunas par Kipras atkalapvienošanu drīzumā neatsāksies.
Tā paziņojis grieķu pārvaldītās Kipras daļas prezidents Niks Anastasiadis.

Viņš apsūdzējis Turciju starptautisko tiesību pārkāpumos strīdā par naftas un gāzes iegulu izpēti.

Ciklons “Emma” Britu salām nes sniegputeni  

No dienvidiem Britu salām tuvojas ciklons "Emma”.
Tas atnesīs arī pēdējo gadu lielāko sniegputeni.
Aizvadītajā naktī daļu valsts pārklājusi piecus līdz desmit centimetrus bieza sniega sega.
Līdz ceturtdienai, 1.martam, sniega biezums vietām var sasniegt 25 centimetrus.
Brīdinājuma līmenis Īrijā un Skotijā paaugstināts no oranžā uz sarkano.

Sinoptiķi prognozē, ka Skotijā spēcīgi snigs un putinās, vietām tiks bloķēta satiksme un ieputināti transportlīdzekļi, daži ciemi dienām ilgi var būt nošķirti no ārpasaules un palikt bez elektroapgādes.

Eiropā aukstuma vilnis kopš piektdienas laupījis dzīvību vismaz 41 cilvēkam, tostarp 18 cilvēki gājuši bojā Polijā, seši Čehijā un pieci Lietuvā.
Liela daļa bojāgājušo ir bezpajumtnieki.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti