Ziņas vieglajā valodā 28. septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 28. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 28. septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Pirms 25 gadiem Baltijas jūrā nogrima pasažieru kuģis

28. septembrī paiet 25 gadi kopš kuģa „Estonia” nogrimšanas.

Kuģis bija ceļā no Tallinas uz Stokholmu.

Uz kuģa atradās gandrīz 900 cilvēku.

140 cilvēkus izdevās izglābt.

Daudzās Igaunijas pilsētās sestdien notika bojā gājušo piemiņas pasākumi. Baznīcās par upuriem aizlūdza Dievu.

 

Dailes teātra aktieri nemierā ar Džilindžera darbu

Dailes teātra aktieri nav apmierināti ar teātra mākslinieciskā vadītāja Dž. Dž. Džilindžera darbu.

Aktieri par to publicējuši atklātu vēstuli.

Šonedēļ Dailes teātrī notika aktieru ierosināta sapulce.

Šajā sapulcē aktieri par Džilindžeru runāja ar Dailes teātra direktoru.

Pats Džilindžers šobrīd ir ārzemēs.

 

Austrijā vēlēs parlamentu 

Svētdien, 29. septembrī, Austrijā notiks vēlēšanas.

Sagaidāms, ka vēlēšanās uzvarēs Austrijas Tautas partija.

Šīs partijas līderis ir Sebastians Kurcs.

Viņš nesen bija iesaistīts skandālā. Šī skandāla rezultātā izjuka iepriekšējā Kurca veidotā Austrijas valdība.

Jaunas valdības veidošana pēc vēlēšanām Austrijā varētu būt sarežģīta un ilgt vairākus mēnešus. Tā prognozē politikas pētnieki.

 

Atvērs „Burger King” ēstuves

Nākamā gada sākumā Latvijā plāno atvērt „Burger King” ēstuves.

Latvijā, Lietuvā un Igaunijā plāno ierīkot vairāk nekā 50 "Burger King" ēstuves.

Pirmās restorānu vietas uzņēmums "Tallink Grupp" sola atklāt tuvākajā laikā.

Cik tas izmaksās, uzņēmums nestāsta.

Jaunajās ēstuvēs Latvijā, Lietuvā un Igaunijā būs darbs apmēram 800 cilvēkiem.

 

Notiek Miķeļdienas gadatirgus

Sestdien, 28. septembrī, Doma laukumā Rīgā notika Miķeļdienas gadatirgus.

Šāds tirgus notiek katru rudeni.

Līdzās tirgošanās vietām Doma laukumā bija uzcelta arī skatuve.

Uz skatuves visu dienu uzstājās kori, mūzikas grupas un aktieri.

Miķeļdienas pasākumi notiks arī svētdien, 29. septembrī, kad pēc kalendāra Miķelim ir vārda diena.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti