Ziņas vieglajā valodā 28. septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 28. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 28. septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Badastreikā prasa lielākas algas

Sociālās aprūpes darbinieki rīkoja astoņas stundas ilgu badastreiku.

Darbinieki vēlas lielāku algu par savu darbu.

Šobrīd aprūpes centru darbinieki saņem nepilnus 400 eiro mēnesī uz rokas.

Viņi vēlas saņemt vismaz par simt eiro vairāk.

Latvijā šobrīd ir pieci aprūpes centri ar 27 filiālēm.

Kopumā šajos centros ir vietas vairāk nekā četriem tūkstošiem pacientu.

 

Lūdz ziedot asinis

Valsts asinsdonoru centrs lūdz cilvēkus ziedot asinis.

Pašlaik valstī trūkst nulltās rēzus pozitīvās un negatīvās, kā arī A un AB rēzus negatīvās asins grupas asinis.

Septembrī Latvijā asinis ziedojuši apmēram 3400 donoru. Tas ir mazāk nekā citos mēnešos.

 

Āfrikas cūku mēris izplatās

Šonedēļ Āfrikas cūku mēris atklāts septiņām mežacūkām Latvijā.

Slimas mežacūkas atrastas Līgatnes, Auces, Brocēnu, Dobeles un Tukuma novadā.

Šogad kopumā Āfrikas cūku mēris atklāts 750 mežacūkām Latvijā.

Tā ir ļoti bīstama slimība. Ja Āfrikas cūku mēri atklāj mājas cūku novietnē, visas cūkas ir jānokauj.

 

Eiropai tuvojas spēcīga viesuļvētra

Viesuļvētra jau izraisījusi plūdus Tunisijā un Lībijā.

Šobrīd vētra virzās pāri Vidusjūrai.

Spēcīgas Vidusjūras viesuļvētras izceļas vienu vai divas reizes gadā.

Sagaidāms, ka sestdien, 29.septembrī, vētra sasniegs Grieķijas dienvidus. Tālāk vētra skars Turciju.

Vietām Grieķijā un Turcijā nedēļas nogalē gaidāms stiprs lietus un vējš. Šajās valstīs iespējami arī plūdi.

 

Eiropā streiko "Ryanair" stjuarti

Piektdien, 28.septembrī, Eiropā atcelti vairāk nekā 250 aviokompānijas „Ryanair” lidmašīnas reisu.

Tas ietekmējis tūkstošiem cilvēku.

Lidojumi atcelti stjuartu streiku dēļ. Streiki šodien notika Vācijā, Beļģijā, Nīderlandē, Portugālē, Spānijā un Itālijā.

Lidostas „Rīga” darbs streiku dēļ netika ietekmēts.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti