Ziņas vieglajā valodā 28. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 28. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 28. jūnijāDace Simanoviča

     

     

    Uz Latvijas ceļiem brīvdienās gāja bojā seši cilvēki

    Brīvdienas uz Latvijas ceļiem bija traģiskas.

    Notika daudz avāriju.

    Tajās dzīvību zaudēja seši cilvēki.

    Šodien Olaines novadā kāds autovadītājs izvairījās no dzīvnieka un uzbrauca velosipēdistam.

    Velosipēdists notikuma vietā mira.

    Vēl divas traģiskas avārijas bija vakar.

    Jelgavas novada Vircavas pagastā gāja bojā divi cilvēki.

    Avārija notika arī Nīcas pagastā.

    Tur gāja bojā vēl trīs cilvēki.

    Divi no viņiem bija bērni.

    Policijai bieži ziņo par viltotām precēm

    Cilvēki bieži ziņo policijai par viltotām precēm.

    Agrāk tās tirgoja veikalos un tirgos, tagad arī internetā.

    Tas apgrūtina policijas darbu.

    Latvijā visvairāk iegādājas viltotus apģērbus, apavus, somas un bērnu rotaļlietas.

    Policijā saka, ka visbīstamākā ir tirgošanās ar viltotiem medikamentiem un uztura bagātinātājiem.

    Maltā sadūra kādu Latvijas pilsoni

    Maltas ziemeļos sestdien sadūra kādu Latvijas pilsoni.

    24 gadus veco vīrieti sadūra viņa dzīvoklī.

    Tas notika pēc strīda ar kādu dažus gadus vecāku vīrieti.

    Noziegumu izdarīja vēl trešais vīrietis.

    Latvijas pilsonis ar nopietniem ievainojumiem ir slimnīcā.

    Abi pārējie vīrieši aizbēga.

    "Ryanair" atkal lido uz un no Rīgas

    Aviokompānijas "Ryanair" lidmašīnas atkal lido uz un no Rīgas.

    Koronavīrusa pandēmijas dēļ iepriekš visus lidojumus pārtrauca.

    Šodien bija pirmais lidojums uz Austrijas galvaspilsētu Vīni.

    Tuvākajās dienās būs lidojumi arī Londonu, Berlīni, Dublinu, Milānu un citām pilsētām.

    No nākamās nedēļas no Rīgas ar lidmašīnu varēs nokļūt uz vairāk nekā 30 pilsētām.

    Lidojumus nodrošinās visas lielākās aviokompānijas, kuras to darīja līdz šim.

    Ar Covid-19 inficēto skaits pasaulē pārsniedz desmit miljonus

    Ar Covid-19 inficēto skaits pasaulē pārsniedz desmit miljonus.

    Puse no šiem gadījumiem reģistrēti Eiropā vai ASV.

    Jaunu inficēšanās gadījumu skaits pasaulē aizvien palielinās.

    Daudzās valstīs atjauno slimības dēļ noteiktos ierobežojumus.

    Polijā notiek prezidenta vēlēšanas

    Polijā šodien notiek prezidenta vēlēšanas.

    Tām bija jānotiek maijā, bet koronavīrusa pandēmijas dēļ vēlēšanas pārcēla.

    Uz augsto amatu ir 11 kandidātu.

    Favorīts ir pašreizējais konservatīvais prezidents Andžejs Duda.

    Sīvs konkurents ir liberālais Varšavas mērs Rafals Tšaskovskis.

    Aptaujas liecina, ka neviens no kandidātiem neiegūs vajadzīgo balsu skaitu.

    Tas nozīmē, ka, visticamāk, būs otrā balsošanas kārta.

    Islandes prezidenta vēlēšanās uzvarējis pašreizējais vadītājs

    Islandes prezidenta vēlēšanās uzvarējis pašreizējais vadītājs Gudni Johannesons.

    Viņš ieguva vairāk nekā 90% balsu.

    Tā liecina galīgie balsu skaitīšanas rezultāti.

    Vēlēja gandrīz 169 tūkstoši vēlētāju.

    Baltais nams noliedz, ka Donalds Tramps bija informēts, ka talibi saņem naudu no Krievijas par ASV karavīru nogalināšanu

    Izlūkdienesti neinformēja prezidentu Donaldu Trampu, ka talibi saņem naudu no Krievijas par ASV karavīru nogalināšanu Afganistānā.

    Tā uzsver Baltais nams.

    ASV mediji gan ziņo, ka Tramps to zina kopš marta.

    Talibi un Krievija šīs ziņas noliedz.

    Rokgrupa "The Rolling Stones" draud vērsties tiesā pret ASV prezidentu Donaldu Trampu

    Rokgrupa "The Rolling Stones" draud vērsties tiesā pret ASV prezidentu Donaldu Trampu.

    Viņus neapmierina, ka prezidents izmanto grupas mūziku savā priekšvēlēšanu kampaņā.

    Britu rokmūziķi par to sūdzas jau kopš 2016.gada prezidenta vēlēšanu kampaņas.

    Tomēr Tramps turpina izmantot rokgrupas dziesmas.

    Naktī vietām īslaicīgi līs un būs pērkona negaiss

    Šonakt mākoņu kļūs vairāk.

    Vietām īslaicīgi līs un būs pērkona negaiss.

    Dienā līs un pērkona negaiss ar krusu būs gandrīz visā Latvijā.

    Pūtīs lēns vējš un vietām veidosies migla.

    Naktī gaisa temperatūra naktī +14…+19°, dienā +24…+28°.

    Par dažiem grādiem vēsāks būs piekrastē un vietām Kurzemē.

     

    Arī Rīgā naktī mākoņu kļūs vairāk.

    Dienā brīžiem skaidrosies.

    No rīta un dienā brīžiem līs.

    Pēcpusdienā iespējams pērkona negaiss.

    Gaisa temperatūra naktī +18…+19°, dienā +25...+26°.

    Laika tips 3. - nelabvēlīgs

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti