"Latvijas gāze" atsākusi pirkt dabasgāzi no Krievijas
"Latvijas gāze" atsākusi pirkt dabasgāzi no Krievijas.
To neiegādājas no "Gazprom", taču piegādātāju uzņēmums neatklāj.
Zināms, ka par gāzi jāmaksā eiro, nevis rubļos.
Pēc Krievijas sāktā kara Ukrainā gāzes plūsma no Krievijas uz Latviju bija saraustīta un vairākkārt apstājās.
Ar likumu gāzes piegādes no Krievijas aizliegtas no nākamā gada.
Šogad to vēl drīkst pirkt.
Jaunnedēļ noslēdzas kandidātu sarakstu iesniegšana Saeimas vēlēšanām
Līdz nākamajai otrdienai var pieteikt kandidātu sarakstus Saeimas vēlēšanām.
Vēlēšanas notiks 1. oktobrī.
Līdz šim pieteikušies 10 politiskie spēki, bet interesi izrādījuši kopā 19.
Kandidātu ir daudz un dažādi – gan ar politiku saistīti cilvēki, gan sabiedrībā zināmi cilvēki bez politiskas pieredzes.
Latvijas IKP provizoriskais pieaugums otrajā ceturksnī – 2,6%
Latvijas iekšzemes kopprodukta (IKP) provizoriskais pieaugums otrajā ceturksnī ir 2,6%.
Tas ir, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo periodu.
Visticamāk, to ietekmēja neliels kritums ražojošajās nozarēs un pieaugums pakalpojumu nozarēs.
Ekonomikas bremzēšanās bija gaidāma.
Tas saistīts ar nenoteiktību par siltumenerģijas cenām nākamajā apkures sezonā.
Latvija sniegs papildu militāro palīdzību Ukrainai
Valdība atbalstīja Aizsardzības ministrijas piedāvājumu vēl vairāk militāri atbalstīt Ukrainu.
Ministrija gan neatklāj, kāda palīdzība tā būs.
Ar ieročiem, individuālo ekipējumu, bezpilota lidaparātiem, munīciju un citu militāro palīdzību Latvija jau atbalstījusi Ukrainu vairāk nekā 200 miljonu eiro vērtībā.
Ukrainas pretuzbrukums nošķīris Hersonu no pārējām okupētajām teritorijām
Ukrainas pretuzbrukums nošķīris Hersonu no pārējām okupētajām teritorijām.
Tādēļ Krievijas karaspēks pie Dņepras palicis vāji aizsargāts.
Ukraina grib atkarot Hersonu.
Krievija to sagrāba kara pirmajās dienās.
Cilvēktiesību aktīvisti protestē pret Saūda Arābijas kroņprinča vizīti Eiropā
Saūda Arābijas kroņprincis ieradies Parīzē, lai tiktos ar Francijas prezidentu.
Cilvēktiesību un vārda brīvības aktīvisti to kritizē.
Uzskata, ka kroņprincis ir cieši saistīts ar disidenta Džamala Hašogi slepkavību 2018. gadā.
Karš Ukrainā liek Rietumiem atjaunot attiecības ar naftas ieguves valstīm.
Latvijā godasardzē varētu būt arī sievietes
Latvijā godasardzē varētu būt arī sievietes.
Nacionālie bruņotie spēki aicina pieteikties Godasardzes rotā.
Tā nodrošina godasardzi pie Brīvības pieminekļa un Rīgas pils.
Patlaban aptuveni sestā daļa no Nacionālo bruņoto spēku personāla ir sievietes.
Baltijas valstu vidū Latvija būs pirmā, kas uzņems sievietes Godasardzes vienības sastāvā.
Vēsturnieki: Vajadzētu mainīt 90 padomju varu slavinošus ielu nosaukumus
90 ielu nosaukumi būtu jāmaina, jo tie kaut kādā veidā slavina padomju varu.
Tā uzskata vēsturnieki.
Rīgā būtu jāmaina nosaukumi 19 ielām, bet citās pašvaldībās tādu esot mazāk.
Līdz gada beigām Rīgā varētu pārsaukt padomju virsnieka Detlava Brantkalna vārdā nosaukto ielu.
Latvijā atklāti vēl 1575 Covid-19 gadījumi
Aizvadītajā diennaktī Latvijā reģistrēja vēl 1575 Covid-19 inficēšanās gadījumus.
Trīs inficēti cilvēki miruši.
No aptuveni 4500 izmeklējumu, pozitīvi bija vairāk nekā trešā daļa.
Šodien ir Pasaules hepatīta diena
Šodien ir Pasaules hepatīta diena.
Hepatīts ir problēma visā pasaulē.
Latvijā slimība skar apmēram četrus procentus iedzīvotāju.
Lielākā daļa no viņiem to pat nezina, tāpēc ir jāpārbaudās.
Alpos bojā gājuši divi kalnā kāpēji no Latvijas
Alpos bojā gājuši divi kalnā kāpēji no Latvijas – Vita Skuja un Jānis Dreimanis.
Viņi bija orientēšanās sporta entuziasti.
Uz Alpiem viņi devās iekarot Monblāna virsotni.