Ziņas vieglajā valodā 28. februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 28. februārī

Ziņas vieglajā valodā 28.februārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Latvijā nav saslimušo ar jauno koronavīrusu

Latvijā vēl nav neviens saslimis ar jauno koronavīrusu. Taču ir daudz cilvēku, kas grib pārbaudīties. No šodienas Rīgā un ap galvaspilsētu mediķi analīzes paņem cilvēkiem mājās. Izsaukumu ir daudz, tāpēc analīžu rezultāti jāgaida ilgāk.

Mediķi aicina saukt speciālo brigādi tikai tad, ja ir jaunā koronavīrusa simptomi - augsta temperatūra un klepus. Un, ja cilvēks ir atgriezies no jaunā koronovīrusa skartajām valstīm.

Ja simptomu nav, analīzes neņem.

Inficēšanās apstiprināta Lietuvā un Baltkrievijā

Šodien pirmie inficēšanās gadījumi ar jauno koronavīrusu "Covid-19" apstiprināti Lietuvā un Baltkrievijā. Lietuvā Šauļos saslimusi kāda sieviete. Viņa atgriezās no Veronas Itālijā.

Baltkrievijā saslimis kāds students no Irānas.

Arī Āfrikas valsts Nigērija šodien apstiprināja pirmo gadījumu ar koronavīrusu.

Pasaules Veselības organizācija brīdina, ka vīruss drīzumā var skart pilnīgi visas pasaules valstis.

"Neatkarīgās Rīta Avīzes" redaktore atstāj amatu

Laikraksta „Neatkarīgā Rīta Avīze” ilggadējā galvenā redaktore Anita Daukšte šodien atstāja amatu.

Galvenā redaktore viņa bija 13 gadus. Redakcijai Daukštes lēmums bija pārsteigums. Daukšte saka, ka tas ir viņas pašas lēmums. Neviens cits viņu nav ietekmējis.

Turpina skatīt Magoņa krimināllietu

Tiesa turpina skatīt bijušā Latvijas dzelzceļa vadītāja Uģa Magoņa krimināllietu. Šodien tiesā sākās debates. Prokurore vēl nepabeidza lasīt savu debašu runu.

Krimināllietā par kukuļošanu apsūdzēti Uģis Magonis un Igaunijas miljonārs Oļegs Osinovskis. Osinovskis devis Magonim pusmiljonu eiro, lai Latvijas dzelzceļš pirktu no Osinovska uzņēmuma dīzeļlokomotīves.

Apsūdzētie vainu neatzīst.

Mēra amata kandidātus Rīgas domes vēlēšanām izvēlējušies seši politiskie spēki

Līdz šim mēra amata kandidātus Rīgas domes ārkārtas vēlēšanās izvēlējušies seši politiskie spēki.

"Saskaņa" amatā virza krievu skolu aizstāvi Konstantīnu Čekušinu.

Partijas "Gods kalpot Rīgai" mēra amata kandidāts būs Oļegs Burovs.

Jaunā konservatīvā partija virza Juri Jurašu, bet "Jaunā Vienotība" Rīgas mēra amatam izvēlējusies Vilni Ķirsi.

Nacionālās apvienības un Latvijas Reģionu apvienības kopīgais mēra kandidāts ir Einārs Cilinski.

"Attīstībai/Par" un "Progresīvie" mēra amatam virza Mārtiņu Staķi.

Rīgas domes ārkārtas vēlēšanas būs 25.aprīlī .

Satraukums par jaunu migrantu pieplūdumu Eiropā

Saspīlējums Sīrijā rada satraukumu par jaunu migrantu pieplūdumu Eiropā. Turcija atvērusi robežu bēgļiem uz Eiropu. Sīrijas valdības spēki un Krievija turpina uzbrukumus Sīrijas ziemeļrietumos. Tūkstošiem cilvēku atstājuši mājas un dodas uz Turciju.

Turcija saka, ka netiks galā ar jaunu bēgļu pieplūdumu. Jau tagad Turcijā atrodas vairāk nekā 3 miljoni sīriešu bēgļu.

Dukurs paliek bez medaļas

Latvijas skeletonists Martins Dukurs Altenbergas trasē pasaules čempionātā izcīnīja 4. vietu. Tā ir pirmā reize desmit gados, kad Martins paliek bez medaļas.

Tomass Dukurs ierindojās septītajā vietā.

Visu goda pjedestālu aizņēma vācieši.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti