Matīsa ielā kādā piecstāvu namā iebruka pārsegums
Šodien Rīgā Matīsa ielā kādā piecstāvu namā iebruka pārsegums starp pirmo stāvu un pagrabu. No mājas evakuēja 30 cilvēkus. Vēlāk viņiem atļāva atgriezties savos dzīvokļos. Māja ir ļoti veca un tai nepieciešams remonts. Nobrukums sabojāja ūdensvadu, tāpēc pagaidām mājas iedzīvotājiem ūdeni piegādās ar cisternu.
Latvijā nodibināta partija "Republika"
Latvijā nodibināta vēl viena partija. Tās nosaukums „Republika”. Partiju vadīs divi līdzpriekšsēdētāji - Saeimas deputāts Vjačeslavs Dombrovskis un bijušais iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens. Par partijas domes priekšsēdētāju ievēlēja Saeimas deputāti Eviju Papuli. Dombrovskis sola, ka „Republikai" ir plāns, kā valstij pelnīt, lai ikviens cilvēks Latvijā var dzīvot labāk.
Latvijā ar Covid-19 saslimuši vēl 256 cilvēki
Latvijā aizvadītajā diennaktī atklāti 256 jauni Covid-19 gadījumi. Mirušo nav. Pozitīvo gadījumu īpatsvars pret testētajiem 0,6%. 14 dienu kumulatīvais saslimšanas rādītājs 109,5. Covid 19 pacientu skaits slimnīcās pieaudzis līdz 127. Smaga slimības gaita ir 21 pacientam.
Robežsargi neļauj nelikumīgi šķērsot Latvijas-Baltkrievijas robežu 24 cilvēkiem
Valsts robežsardze vakar neļāva nelikumīgi šķērsot Latvijas-Baltkrievijas robežu 24 cilvēkiem. Nevienu cilvēku robežsargi neaizturēja. Arī Lietuvas un Polijas robežsargi neļāva migrantiem šķērsot robežu ar Baltkrieviju. Polijas robežsardze saka, ka migrantu skaits ir pieaudzis. Aizvadītajā diennaktī no Baltkrievijas Polijā gribēja iekļūt 130 ārvalstnieki.
ASV armija Afganistānā nogalinājusi Kabulas lidostas sprādzienu vaininieku
ASV armija Afganistānā ar drona palīdzību nogalināja teroristu grupējuma "Daesh" vietējā atzara biedru, kurš atbildīgs par ceturtdienas sprādzienu pie Kabulas lidostas. Sprādzienā bojā gāja vairāk nekā 100 cilvēku. Ļoti daudzi tika ievainoti.
Francija un Itālija šodien pabeidza evakuācijas lidojumus no Kabulas
Francija un Itālija šodien pabeidza evakuācijas lidojumus no Kabulas. Pirms tam evakuācijas lidojumus no Afganistānas pabeidza Vācija un Spānija. Bet Lielbritānija gatavojas tos noslēgt nedēļas nogalē. Ārvalstu spēku izvešanas gala termiņš ir 31.augusts.
Rīgā notiek maratons
Rīgā notiek maratons. Šodien bija maratona Bērnu diena. Skrējienā mazākajiem sacensību dalībniekiem piedalījās 1500 bērnu, bet 1000 dalībnieku devās "Ģimeņu skrējienā". Pasākuma rīkotāji saka, ka maratona dalībnieki ievēro noteikumus Covid 19 dēļ. Valsts policijā apliecina, ka maratona pasākumi šodien aizvadīti mierīgi. Rīt Rīgas maratons turpināsies ar garākām distancēm. Maratona dēļ Rīgā ir ierobežota satiksme.
Svētdien Latvijā gaidāms mākoņains laiks
Svētdien Latvijā gaidāms mākoņains laiks. Daudzviet lietus, naktī vietām austrumos līs stipri, iespējams pērkona negaiss. Atsevišķos rajonos veidosies migla, dūmaka. Ziemeļaustrumu, austrumu vējš 2-7 m/s. Gaisa temperatūra naktī +13…+16°. Dienā +17…+20°.
Rīgā pa laikam neliels lietus. Ziemeļaustrumu, austrumu vējš 2-7 m/s. Gaisa temperatūra naktī ap +15°, dienā ap +20°. Laika tips 2. – labvēlīgs