Ziņas vieglajā valodā 28. augustā

Ziņas vieglajā valodā 28. augustā. 

Ziņas vieglajā valodā 28.augustāAgnese Vasermane

 

 

Pašizolācija jāievēro arī pēc atgriešanās no Slovēnijas, Itālijas un Slovākijas

Turpmāk būs obligāti jāievēro divu nedēļu pašizolācija arī pēc atgriešanās Latvijā no Slovēnijas, Itālijas un Slovākijas. Tā paziņoja Slimību profilakses un kontroles centrs.

Izmaiņas stāsies spēkā no rītdienas, 29. augusta.

Kopumā pašizolācija ir jāievēro, atgriežoties Latvijā no vairāk nekā divdesmit Eiropas valstīm.

Daudz ar Covid-19 saslimušo pēdējā laikā atklāj arī Lietuva. Vakar tie bija 48 saslimšanas gadījumi. Taču pagaidām pašizolācija no Lietuvas valsts nav jāievēro.

Latvijā atklāti 9 jauni saslimšanas gadījumi ar Covid-19

Latvijā vakar atklāja deviņus saslimšanas gadījumus ar Covid-19. Veica vairāk nekā divtūkstoš testu.

Četri saslimušie ir Covid-19 pacientu kontaktpersonas. Vēl četri ir atgriezušies no ārvalstīm - Itālijas, Īrijas, Ukrainas un Moldovas. Viena cilvēka saslimšanas avots nav zināms.

Slimnīcā Latvijā ar Covid-19 ārstējas četri pacienti. Trim ir vidēji smaga, bet vienam smaga slimības gaita.

Iepriekšējā balsošanā ir nobalsojusi vairāk nekā desmitā daļa vēlētāju

Šodien bija trešā diena, kad varēja nobalsot iepriekšējā balsošanā Rīgas domes vēlēšanās.

Īstā vēlēšanu diena būs rīt. Balsošanas vietas būs atvērtas no pulksten septiņiem rītā līdz desmitiem vakarā.

Iepriekšējā balsošanā ir nobalsojusi vairāk nekā desmitā daļa vēlētāju.

No šodienas arī nedrīkst izvietot maksas priekšvēlēšanu materiālus – bukletus, plakātus, uzlīmes uz transportlīdzekļiem.

Krimuldā atklāta liela narkotiku ražotne

Policija Krimuldā atklāja lielu narkotiku ražotni. Narkotiku ražotājiem atņēma vairāk nekā 20 kilogramus narkotiku. Tās, visticamāk, plānoja pārdot citās valstīs.

Dažādās Latvijas vietās policija aizturēja sešus ar šo narkotiku ražošanu saistītus cilvēkus.

Atklātais narkotiku daudzums maksā apmēram pusotru miljonu eiro.

Minskā aizturēti vismaz 50 žurnālisti

Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā policija aizturēja vairāk nekā 260 cilvēku. Vismaz 50 no viņiem ir žurnālisti.

Vairākus apcietinātos šodien tiesāja par piedalīšanos neatļautos mītiņos. Dažus žurnālistus apsūdz arī par strādāšanu bez atļaujas.

Par strādāšanu bez atļaujas no Baltkrievijas izraidīja vienu Zviedrijas žurnālistu.

Tramps oficiāli kļuvis par prezidenta amata kandidātu

Amerikas prezidents Donalds Tramps oficiāli kļuvis par prezidenta amata kandidātu no Republikāņu partijas.

Savā uzrunā vēlētājiem Tramps kritizēja savu sāncensi no Demokrātu partijas – Džo Baidenu. Baidens iznīcināšot Amerikas diženumu. Viņš turpretī solīja Amerikai spožu nākotni.

Amerikas prezidenta vēlēšanas notiks pēc apmēram diviem mēnešiem – 3. novembrī.

Attēlā Šindzo Abe, 2020. gada 28. augustā

Japānā atkāpies premjerministrs

Veselības stāvokļa dēļ no amata atkāpsies Japānas premjerministrs Šindzo Abe. Viņš bija šajā amatā ļoti daudzus gadus.

Abes partija tagad meklē jaunu Japānas premjerministra amata kandidātu.

Šobrīd Japānas valdību daudzi kritizē par sliktu reakciju uz Covid-19 izplatīšanos valstī.

Navaļnija veselības stāvoklis nedaudz uzlabojas

Krievijas opozīcijas līderis Aleksejs Navaļnijs joprojām atrodas mākslīgi izraisītā komā jeb dziļā bezsamaņas stāvoklī. Taču viņa veselība nedaudz uzlabojas. Tā ziņo vācu ārsti.

Navaļniju šobrīd ārstē klīnikā Berlīnē. Viņu ievietoja slimnīcā pagājušajā nedēļā ar aizdomām par saindēšanos. Vācu ārsti saindēšanos apstiprina.

Iespējams, Latvijai uzticēs rīkot pasaules čempionātu bobslejā un skeletonā

Nākamās sezonas pasaules čempionāts bobslejā un skeletonā, iespējams, notiks Latvija. Latvijā varētu notikt arī papildu Pasaules kausa posmu sacensības. To atklāj Latvijas Bobsleja un skeletona federācijas ģenerālsekretārs Zintis Ekmanis.

Rīkot šīs sacensības Latvijai piedāvā Starptautiskā Bobsleja un skeletona organizācija. Pasaules čempionāta vietu izvēlēsies sanāksmē pēc divām nedēļām – 10. septembrī.

Laika ziņas

Šonakt Latvijā daļēji mākoņains laiks. Bez ievērojamiem nokrišņiem. Austrumos izveidosies migla.

Rīt dienā būs mākoņains laiks, brīžiem debesis skaidrosies. Teritorijas lielākajā daļā lietus, vietām stiprs lietus.

Pūtīs austrumu vējš 4-9 m/s, piekrastē brāzmās 15-19 m/s.

Gaisa temperatūra šonakt +3…+8°, rīt dienā +15…19°.

Laika tips 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt