Ziņas vieglajā valodā 28. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 28. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 28.aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Rīgā ugunsgrēkā nelegālajā hostelī  8 bojāgājušie

Trešdien, 28. aprīlī, Rīgā notika traģisks ugunsgrēks.
Bojā gāja 8 cilvēki, vēl vairāki cietuši.
Rīgas centrā dega nelegāls hostelis.
Pārkāpumi tur bija jau iepriekš.
Tomēr hosteļa saimnieki atbildīgajām iestādēm neļāva veikt pārbaudes.
Bojāgājušo un cietušo vidū ir daudz ārzemnieku.
Izmeklētāji sāk skaidrot atbildīgos par traģēdiju.
Šobrīd trīs personas ir aizturētas.
Policija turpina darbu, lai atpazītu bojāgājušos.

Iekšlietu ministrs pēc notikušā saka, ka atbildīgajiem dienestiem būtu jābūt plašākām pilnvarām.
Piemēram, šobrīd ugunsdzēsēji privātā īpašumā var iekļūt tikai tad, ja ir izcēlies ugunsgrēks.

Nākamnedēļ pret Covid-19 vakcinēs visus interesentus

No nākamās nedēļas pret Covid 19 vakcinēs visus Latvijas iedzīvotājus.
Līdz šim poti varēja saņemt tikai prioritārās grupas.

Latvija trešdien, 28. aprīlī. saņēma vēl 6000 "Johnson & Johnson" vakcīnu devu.
Atšķirībā no citām vakcīnām, šī jāpotē vienu reizi, nevis divas.
Šīs vakcīnas plāno aktīvi izmantot arī izbraukuma vakcinācijai mājās.

Koncertā Cēsu koncertzālē – 29 Covid-19 gadījumi

Koncertzālē "Cēsis" aprīļa vidū notika koncerts "Klātbūtne".
Pēc tā ar Covid-19 saslima 29 cilvēki.
Saslimušie pārsvarā ir profesionālo koru un orķestru dalībnieki.


Latvijā 967 jauni Covid-19 gadījumi

Pagājušajā diennaktī Latvijā kopumā atklāja 967 Covid-19 gadījumus, 8 saslimušie miruši.
Veica nepilnus 19 000 testu, pozitīvi bija 5%.


Miris pagājušā nedēļā Tukumā cietušais vīrietis

Miris pagājušā nedēļā Tukumā cietušais vīrietis.
Normunds Kindzulis guva plašus ķermeņa apdegumus.
Sākotnēji tika minēts, ka Normundu aplēja ar degšķidrumu un pēc tam aizdedzināja.
Apdegumus guva arī viņa draugs, jo centās glābt cietušo.
Policija sāka kriminālprocesu un neizslēdz, ka noziegums nemaz nenotika.
Lietu izmeklē arī policijas Iekšējās kontroles birojā.
Tas tāpēc, ka iepriekš Normunds vērsās policijā par draudiem viņa dzīvībai.
Tagad skaidro to, vai policija reaģēja atbilstoši.

Krievija izraida Baltijas un Slovākijas diplomātus

Krievijas Ārlietu ministrija izraidīja no valsts vairākus Baltijas valstu un Slovākijas diplomātus.
Tā Maskava atbild uz Krievijas diplomātu izraidīšanu pagājušajā nedēļā.
Baltijas valstis un Slovākija tā rīkojās, solidarizējoties ar Čehiju.
Zināms, ka tika izraidīts viens Latvijas diplomāts, bet viņa vārdu neatklāj.

ES pārstāvis ārlietās brīdina: attiecības ar Krieviju var pasliktināties

Eiropas Savienības augstais pārstāvis ārlietās brīdina, ka attiecības ar Krieviju pasliktināsies.
Eiropas Savienība to nevēlas, taču uzsver, ka nepieļaus iebiedēšanu.
Tomēr par spīti domstarpībām Eiropa ir gatava sadarboties ar Krieviju.
Krievijai gan ir jāievēro Eiropas vērtības un principi.


ES valstis iesniedz savus ekonomikas atveseļošanas plānus

Vairākas Eiropas valstis šajās dienās Eiropas Komisijai iesniedza ekonomikas atjaunošanas plānus.
Tajos ir aprakstīts, kā valstis plāno izmantot tām piešķirto daļu no 750 miljardu eiro lielā aizdevuma.
Daudzi kritizē to, ka valstis par maz vēlas ieguldīt sarežģītās reformās.
Somijas parlaments varētu pilnībā bloķēt šī fonda izveidi.
Somija uzskata, ka ir risks, ka turīgākās Eiropas valstis uzņemsies nabadzīgāko parādus.

 

Karjeru Latvijas hokeja izlasē noslēdz Krišjānis Rēdlihs
 

Krišjānis Rēdlihs
Krišjānis Rēdlihs


Karjeru Latvijas hokeja izlasē noslēdzis Krišjānis Rēdlihs.
Pieredzējušais aizsargs trešdien, 28. aprīlī. aizvadīja pēdējo treniņu Latvijas hokeja izlases treniņnometnē.
Viņš vairāk nekā 18 gadu ilgajā izlases karjerā piedalījās deviņos pasaules čempionātos un trīs olimpiskajās spēlēs.
Rēdlihs pievērsīsies trenera karjerai.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti