Ziņas vieglajā valodā 28. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 28. aprīlī. 

Ziņas vieglajā valodā 28. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

"Krājbankas" valdes locekļiem jāmaksā 15 miljoni eiro

Septiņiem bijušajiem "Latvijas krājbankas” valdes locekļiem ir jāmaksā 15 miljoni eiro.

Tā nolēma Augstākā tiesa.

Viens no bijušajiem "Latvijas krājbankas" valdes locekļiem ir politiķis Mārtiņš Bondars no partijas "Attīstībai/Par".

Tiesas ieskatā bankas valde savulaik nestrādāja pietiekami saimnieciski.

Tāpēc banka zaudēja daudz naudas.

"Latvijas krājbanka" vairs nedarbojas.

Tā nespēja atdot parādus.

 

Lems, vai mazināt Latvijā ieviestos ierobežojumus

Nākamnedēļ valdība lems, vai mazināt Latvijā ieviestos ierobežojumus.

Cilvēkiem gan noteikti joprojām būs jāievēro divu metru attālums vienam no otra.

Nevarēs notikt arī lieli pasākumi ar daudz apmeklētājiem.

Pēc ierobežojumu atcelšanas sabiedriskajā transportā varētu būt jāvalkā sejas aizsargmaskas.

 

Darbiniekam dīkstāves laikā varēs izmaksāt daļu algas

Darba devēji darbiniekam dīkstāves laikā drīkstēs izmaksāt daļu algas.

Izmaksājamā naudas summa varēs būt 70% no algas.

Tā nolēma valdība.

Šie noteikumi vēl jāapstiprina Saeimai.

Daļa cilvēku valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas laikā nevar pastrādāt.

Viņu uzņēmumi uz laiku ir samazinājuši savu darbību.

 

Latvijā vēl 18 cilvēkiem atklāj Covid-19 

Vakar Latvijā atklāja 18 jaunus saslimšanas gadījumus ar Covid-19.

Analīzes veica vairāk nekā diviem tūkstošiem cilvēku.

Līdz šim kopumā Covid 19 atklāts vairāk nekā 800 cilvēkiem Latvijā.

Trešā daļa no viņiem ir izveseļojusies.

 

Valsts svētkos sabiedriskais transports Rīgā nebūs bez maksas

Šogad valsts svētkos, 1. un 4. maijā, sabiedriskais transports Rīgā nebūs bez maksas.

Par to informē uzņēmums "Rīgas satiksme".

Šādi cenšas pasargāt cilvēkus no koronavīrusa.

Parasti valsts svētkos var braukt par brīvu.

"Rīgas satiksmes" autostāvvietas Rīgā arī šogad svētkos būs bez maksas.

Maija svētku dienās autobusi, trolejbusi un tramvaji kursēs pēc brīvdienu grafika.

Cilvēkus aicina pēc iespējas izvairīties no braukšanas sabiedriskajā transportā.

 

Eiropas Parlamenta deputātiem bažas par Ķīnas ietekmi uz ES iestādēm

Vairāki Eiropas Parlamenta deputāti bažījas par iespējamu Ķīnas ietekmi uz Eiropas Savienības iestādēm.

Ķīna varētu būt ietekmējusi Eiropas Ārējās darbības dienestu.

Šis dienests veido arī ziņojumus par dezinformāciju jeb informāciju, kas īsti neatbilst patiesībai.

Vairākiem Eiropas Parlamenta deputātiem šā gada ziņojums likās aizdomīgs.

Ķīna ietekmēšanu noliedz.

 

Tusks aicina Polijas iedzīvotājus neiet uz prezidenta vēlēšanām

Bijušais Polijas premjerministrs Donalds Tusks aicina Polijas iedzīvotājus neiet uz Polijas prezidenta vēlēšanām.

Arī Polijā ir dažādi ierobežojumi koronavīrusa izplatības dēļ.

Taču prezidenta vēlēšanas valdība negrib atcelt.

Cilvēki varēs balsot pa pastu.

Šādu balsošanas veidu daudzi poļi uzskata par nedrošu un aicina vēlēšanas atlikt.

Polijas prezidenta vēlēšanas ir plānotas 10. maijā.

 

Tokijas olimpiskās spēles varētu atcelt

Tokijas olimpiskās spēles var nākties arī atcelt.

Tā pieļauj pasākuma organizatori.

Olimpiskās spēles būs jāatceļ, ja līdz nākamajam gadam pasaulē nebeigsies koronavīrusa izraisītā krīze.

Tokijas olimpiskajām spēlēm bija jānotiek šovasar.

Koronavīrusa izplatīšanās dēļ spēles pārcēla uz nākamo gadu.

Vēl uz vienu gadu spēles vairs nevar pārcelt.

Tā brīdina Olimpisko spēļu organizatori.

 

Laika ziņas 

Rīt Latvijā kļūs vēsāks.

Rīt pēcpusdienā gaisa temperatūra būs no +7 grādiem valsts ziemeļos līdz +12 grādiem dienvidos.

Debesis būs daļēji mākoņainas.

Vietām īslaicīgs lietus.

Pūtīs lēns līdz mērens ziemeļrietumu vējš.

Naktī vējš Latgalē pastiprināsies līdz 15 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra šonakt 0..+5 grādi, rīt dienā +7..+12 grādu.

Rīgā šonakt iespējams neliels lietus, rīt dienā bez nokrišņiem.

\Pūtīs mērens ziemeļrietumu vējš.

Gaisa temperatūra šonakt Rīgā +4..+5 grādi, rīt dienā +7..+9 grādi.

Laika tips: 2., labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti