Ziņas vieglajā valodā 27. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 27.oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 27. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Mūžībā aizgājis televīzijas personība Mārtiņš Ķibilds

Tas notika ceļojuma laikā.

Ķibilds bija raidījumu veidotājs un vadītājs. Viņš darbojās Latvijas Televīzijas raidījumos: „Adreses” un „Kultūrdeva”.

Sēru vēsti apstiprināja Vides filmu studijas vadītājs Uģis Olte.

Plašāka informācija būs pieejama īpašā „Facebook” lapā.

Izsakām līdzjūtību ģimenei un tuviniekiem.

Latvijā šodien valdīja spēcīgs vējš

Latvijā šodien valdīja spēcīgs vējš. Tā brāzmas vietām pārsniedza 30 metru sekundē.

Vētra atsevišķās vietās nolauza kokus un zarus.

Rīgā un Siguldā fiksēja arī elektrolīniju pārrāvumus.

Spēcīgais vējš šonakt visā Latvijā norims. Pirmās pazīmes par to jau liecina austrumu daļā. Tomēr iedzīvotājiem jāievēro piesardzība.

Gājis bojā "Islāma valsts" līderis

Savienoto Valstu uzbrukumā mira „Islāma valsts” līderis. Ekstrēmists Abu Bakrs al Bagdadi dzīvību zaudēja Sīrijas ziemeļos. To oficiāli apstiprināja ASV prezidents Donalds Tramps.

Bagdadi militārās operācijas laikā detonēja pašnāvnieka vesti.

Viņš bija viens no meklētākajiem teroristiem pasaulē.

Honkongā 21. nedēļu pēc kārtas turpinās protesti

Honkongā 21. nedēļu pēc kārtas turpinās protesti. Tajos joprojām notiek aktīvistu sadursmes ar policiju.

Demonstranti ietērpās melnā apģērbā un sejas maskās. Viņi ar degmaisījumiem demolēja ielas un veikalus. Šādā veidā aktīvisti izteica neapmierinātību ar policija brutalitāti.

Savukārt policija pielietoja asaru gāzi, ūdens lielgabalus un gumijas lodes.

Kalifornijas štatā turpinās ugunsgrēki

Amerikas Savienoto Valstu Kalifornijas štatā turpinās savvaļas ugunsgrēki.

Turklāt tuvāko dienu laikā tur pieņemsies spēkā brāzmains vējš.

Iedzīvotājus aicina uz evakuāciju.

To jau izdarīja aptuveni 90 tūkstoši cilvēku.

Argentīnā notiek prezidenta vēlēšanas

Argentīnā notiek prezidenta vēlēšanas. Balsojumā piedalās seši kandidāti.

Galvenais pretendents uz šo amatu ir Alberto Fernandess. Tā liecina sabiedrisko domu aptaujas.

Vēlēšanās piedalās arī pašreizējais valsts prezidents Maurisio Makri.

Izsolē ASV pārdod grupas „Nirvana” solista Kurta Kobeina jaku

Izsolē ASV pārdeva grupas „Nirvana” solista Kurta Kobeina jaku.

Dziesmu tekstu autora un ģitārista apģērba gabalu iegādājās par 300 tūkstošiem eiro.

Tas nebija mazgāts kopš 1993. gada.

Toreiz Kobeins ar jaku uzstājās „MTV” šovā „Unplugged”.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti