Olainē - plašs ugunsgrēks; viens cilvēks gājis bojā, bet vēl viens cietis
Īsi pirms pusnakts Olainē uzņēmuma "Olainfarm" ražošanas ēkā izcēlās plašs ugunsgrēks.
Iemesls vēl nav zināms, bet esot sprāgusi tehnoloģiska iekārta.
Dega arī kāda ķīmiska viela.
Viens cilvēks gāja bojā, bet vēl viens cieta.
Notikumu vietā strādāja 36 ugunsdzēsēji, kas pusčetros no rīta ugunsnelaimi likvidēja.
Uzņēmuma zaudējumi vēl nav zināmi, bet tas pret šādiem gadījumiem ir apdrošināts.
Uzņēmuma vadība šobrīd domā, kā palīdzēt cietušo ģimenēm.
Latgalē turpina vākt dūņas, kas noplūda vidē no attīrīšanas iekārtām
Latgalē turpina vākt dūņas, kas noplūda vidē no attīrīšanas iekārtām.
To dara SIA "Daugavpils ūdens".
Viņi strādā gan mežā, gan pie aizsprosta, kas ierīkots pie ietekas upē.
Purvainajai vietai gan ir grūti piekļūt un arī pašas dūņas ir biezas un ķepīgas.
Latvijā samazinājies Covid-19 pacientu skaits slimnīcās
Latvijā samazinājies Covid-19 pacientu skaits slimnīcās.
Tajās šobrīd ārstējas 859 slimnieki.
Gandrīz piektajai daļai ir smaga slimības gaita.
Kopā pagājušajā diennaktī Latvijā atklāja 919 jaunus Covid gadījumus, saņemtas ziņas par 17 mirušiem Covid-19 slimniekiem.
19 pašvaldībās ir augstāka saslimstība ar Covid 19 nekā vidēji valstī.
Visaugstākais rādītājs šobrīd ir Gulbenes novadā.
Tiesās vajadzētu skaņas pastiprinātājus un ekrānus, lai tiesas būtu pieejamas cilvēkiem ar invaliditāti
Lai tiesas būtu pieejamas cilvēkiem ar invaliditāti, sēžu zālēs vajadzētu skaņas pastiprinošas ierīces un ekrānus.
Tas ļautu cilvēkam ar dzirdes traucējumiem uztvert runātāju teikto tiesas zālē.
Tā saka Latvijas Nedzirdīgo savienība un par to iestājas arī Tiesībsarga birojs.
Šobrīd konceptuāli iestādes par to ir vienojušās.
Pasaules diktātu latviešu valodā rakstīja vairāk nekā 2500 cilvēku
Pasaules diktātā latviešu valodā piedalījās vairāk nekā 2500 dalībnieku no 47 valstīm.
Precīzi dati būs līdz gada beigām, kad visi iesniegtie darbi būs izlaboti.
Diktāts "Mazsālīto gurķu blūzs" bija aptuveni 300t vārdu garš.
To radīja dzejnieks Aivars Eipurs.
Lielbritānijā, Vācijā un Itālijā apstiprināti pirmie omikrona gadījumi
Lielbritānijā, Vācijā un Itālijā apstiprināti pirmie omikrona gadījumi.
Tā sauc jauno Covid-19 paveidu, ko pirmo reizi atklāja Dienvidāfrikā.
Eiropas Savienība un arī Lielbritānija apturējusi lidojumus uz Āfrikas dienvidiem.
Pirmo reizi Eiropā omikronu atklāja Beļģijā.
Nīderlandē no Dienvidāfrikas atlidojis 61 Covid-19 inficētais
Nīderlandē piektdien no Dienvidāfrikas ieradās aptuveni 600 pasažieru.
61 atklāja Covid-19.
Pagaidām nav zināms, vai kādam ir jaunais paveids.
Inficētajiem uz viesnīcu karantīnā, pārējiem ir pašizolācija mājās.
Tiltu, kas savienotu Ziemeļīriju ar pārējo Lielbritānijas teritoriju, necels
Tilta, kas savieno Ziemeļīriju ar pārējo Lielbritānijas teritoriju, nebūs.
To gribēja britu premjers Boriss Džonsons, bet eksperti saka, ka tas ir pārāk dārgi.
Būvniecība izmaksātu 395 miljardus eiro.
Projektu apturēja.
Vētrā Lielbritānijā divi bojāgājušie
Lielbritānijas ziemeļdaļā spēcīgā vētrā "Ārvens" ir vismaz divi bojāgājušie.
Tūkstošiem mājsaimniecību palika bez elektrības.
Vēja ātrums brāzmās sasniedza gandrīz 44 metrus sekundē
Latvijas kamaniņu braucējiem izcili panākumi Pasaules kausa posmā
Latvijas kamaniņu braucēji Juris un Andris Šici šodien Sočos uzvarēja Pasaules kausa posmā kamaniņu sportā divnieku sacensībās.
Otrs Latvijas duets Mārtiņš Bots un Roberts Plūme krita abos braucienos.
Kamaniņu braucēja Kendija Aparjode izcīnīja otro vietu.
Latvijā naktī un no rīta ilgstoši snigs
Šonakt un rīt dienā būs apmācies.
Naktī un no rīta ilgstoši snigs, dienā vairs tikai vietām.
Ceļi būs slideni.
Mērenais un piekrastē arī brāzmainais ziemeļaustrumu, austrumu vējš dienā pierims.
Gaisa temperatūra naktī no -2 grādiem līdz +1. Dienā 0…+2.
Laika tips 2. - labvēlīgs