Latvijā pārbaudīja trauksmes sirēnas
Trešdien, 27. novembrī, Latvijā pārbaudīja trauksmes sirēnas.
Sirēnas skanēja ap pulksten desmitiem no rīta.
Taču par sirēnu skaņām nebija jāsatraucas.
Citā reizē, ja atskan trauksmes sirēna, ir jāieslēdz radio vai televizors.
Tur pastāstīs, kas cilvēkiem jādara.
Trešdienas sirēnu pārbaudē nedarbojās 23 sirēnas.
Kopumā Latvijā ir uzstādītas 164 trauksmes sirēnas.
Mediķi rīkos protestu pie Saeimas
Ceturtdien, 28. novembrī, pie Saeimas notiks mediķu protesta akcija.
Protestēs apmēram 2000 cilvēku.
Šādi ir veselības aprūpes darbinieku arodbiedrības dati.
Pirms pāris nedēļām pie Saeimas jau notika mediķu protesta akcija.
Mediķi vēlas no nākamā gada lielāku algu, kā to viņiem solīja politiķi.
Balsos par Rīgas mēra Burova gāšanu

Ceturtdien, 28. novembrī, Rīgas domes deputāti balsos par to, vai Oļegam Burovam jāpaliek Rīgas mēra amatā.
Burovs ir partijas „Gods kalpot Rīgai” biedrs.
Rīgas domes opozīcijas partijas savāca pietiekami daudz parakstu, lai ierosinātu balsojumu par Burovu.
Pagājušonedēļ no Rīgas domes vadītāja vietnieka amata atcēla Vadimu Baraņņiku.
Baraņņiks ir no Neatkarīgo deputātu frakcijas.
Vecāki aicina celt algas Rīgas bērnudārzu audzinātājiem
Mazu bērnu vecāki aicina palielināt algas Rīgas bērnudārzu audzinātājām.
Vecāki satraucas par audzinātāju trūkumu bērnudārzos.
Tāpat bērnu audzinātājām ir ļoti liela slodze.
Rīgā šobrīd trūkst vairāk nekā 80 bērnudārzu audzinātāju.
Vecāki vēlas, lai situācija tiek atrisināta.
Eiropas Parlaments apstiprināja Eiropas Komisijas sastāvu

Eiropas Parlaments šodien apstiprināja jauno Eiropas Komisijas sastāvu.
Komisijas prezidente būs Urzula fon der Leiena.
No Latvijas Eiropas Komisijā strādās Valdis Dombrovskis.
Viņš atbildēs par ekonomiku cilvēku labā.
Jaunā Eiropas Komisija sāks strādāt svētdien, 1. decembrī.
Pārtraukts Somijas pasta darbinieku streiks
Pārtraukts Somijas pasta darbinieku streiks.
Somijas pasta vadība vienojusies ar darbiniekiem par algu palielināšanu.
Somijas pasta darbinieku streiks ilga divas nedēļas.
Streika dēļ varēja aizkavēties vēstuļu un sīkpaku sūtīšana uz Somiju.
Vācija pēta profesionālā sporta ietekmi uz veselību
Vācijā notiek pētījums, kā profesionālais sports ietekmē cilvēku veselību.
Pētījumā piedalās 300 bijušo futbolistu.
Bijušajiem profesionāļiem pārbauda sirdi, kā arī veic magnētisko rezonansi.
Pētījums ilgs trīs gadus.