Ziņas vieglajā valodā 27. martā

Ziņas vieglajā valodā 27. martā.

Ziņas vieglajā valodā 27. martāPārsla Saktiņa

 

 

 

Atceļ braukšanas atlaides Rīgas sabiedriskajā transportā

Rīgas sabiedriskajā transportā arī skolēniem un pensionāriem tagad jāpērk biļete.

Līdz šim par braukšanu nebija jāmaksā aptuveni 20 dažādām iedzīvotāju grupām.

Tagad lielākajai daļai tās atcēla.

"Rīgas satiksmei" par izmaiņām jāinformē savi klienti.

Covid-19 krīzes dēļ iedzīvotājiem sabiedriskais transports jāizmanto pēc iespējas retāk, lai izvairītos no inficēšanās ar koronavīrusu.

 

Brīvdienās būs slēgti tirdzniecības centri

Rīt un parīt būs slēgti visi iepirkšanās centri.

Pārtiku un zāles varēs nopirkt.

Strādās arī saimniecības preču veikali.

Cilvēkiem veikalos jāievēro divu metru distance vienam no otra.

 

Slēgti vairāki skatu torņi un pastaigu takas

No rītdienas būs slēgti vairāki skatu torņi un pastaigu takas.

Slēgts būs arī skatu tornis Ložmetējkalnā.

Arī vairāku purvu laipas nedrīkstēs izmantot.

Pēdējā laikā ļoti daudz cilvēku dodas pastaigās uz mežu.

Takas ir šauras.

Cilvēkiem nav iespējams izvairīties vienam no otra.

Tas rada draudus inficēties ar koronavīrusu.

 

Aicina Rīgā nedoties uz iecienītām atpūtas vietām

Rīgā aicina cilvēkus neiet pastaigāties vai sportot uz Lucavsalu, Mežaparku, Vecāķiem, Ķengaraga promenādi un citām iecienītām vietām.

Ģimenes ar bērniem lūdz nedoties uz bērnu rotaļu laukumiem.

Brīvdienās Rīgas pašvaldības policija pastiprināti uzraudzīs, vai cilvēki ievēro ārkārtas situācijas noteikumus.

 

Mediķi lūdz pacientus nemelot saistībā ar Covid-19

Mediķi lūdz cilvēkus nemelot par saviem ārzemju ceļojumiem vai kontaktu ar saslimušajiem ar Covid-19.

Tas apdraud mediķus un slimnīcu darbību.

 

Rēzeknes slimnīcā ar Covid-19 saslimuši trīs darbinieki

Rēzeknes slimnīcā ar Covid-19 saslimuši trīs darbinieki.

Vēl četriem ir aizdomas par saslimšanu.

No saslimušajiem viena ir ārste.

Visi saslimušie bija kontaktējušies savā starpā.

Tagad visi atrodas stingrā izolācijā.

Analīzes uz Covid-19 nodevuši arī neatliekamās medicīniskās palīdzības darbinieki.

Tāpēc atsevišķas brigādes pagaidām nestrādā.

 

Rīgā ar Covid-19 saslimuši trīs zobārsti

Rīgā ar Covid-19 saslimuši trīs stomatologi.

Viņi ir no divām zobārstniecības praksēm.

Visi zobārstu pacienti ir atrasti, un viņiem jāatrodas pašizolācijā.

 

Latvijā slimība Covid-19 apstiprināta 280 cilvēkiem

Covid-19 aizvadītajā diennaktī apstiprināta vēl 36 cilvēkiem, līdz ar to valstī kopumā saslimuši 280 cilvēki.

Visvairāk inficēto ir Rīgā.

Igaunijā ar jauno koronavīrusu inficējušies jau 575 cilvēki. Saslimuši arī 20 Kuresāres slimnīcas darbinieki. Kuresāre ir Sāmsalas vienīgā pilsēta.

Lietuvā saslimuši 345 cilvēki. Lietuvā pieci cilvēki nomiruši. Visi nomirušie bija veci cilvēki.

 

Ar Covid-19 saslimis Lielbritānijas premjers 

Ar Covid 19 saslimis arī Lielbritānijas premjerministrs Boriss Džonsons.

Viņš ir pašizolējies, taču joprojām vada valdību.

Lielbritānijā inficējušies gandrīz 12 000 un aptuveni 600 cilvēku nomiruši.

Visā Eiropā inficēšanās ar jauno koronavīrusu apstiprināta jau vairāk nekā 300 000 cilvēku. Vairāk nekā 18 000 nomiruši. Visvairāk Itālijā un Spānijā.

Eiropa pašlaik ir Covid-19 vīrusa smagāk skartā pasaules daļa.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti