Ziņas vieglajā valodā 27. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 27. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 27. jūnijā
00:00 / 05:08
Lejuplādēt

 

 

Cilvēki atsāk ceļot pa Latviju

Cilvēki pamazām atsāk ceļot pa Latviju.

Koronavīrusa izplatības dēļ dažus mēnešus cilvēki izvairījās no ceļošanas.

Dažviet viesnīcas jau ir aizņemtas līdz vasaras beigām.

Cilvēki daudz piesakās apmeklēt arī populārus tūrisma objektus.

Tūrisma jomā strādājošie par to priecājas.

Taču ar bažām gaida rudeni.

Tad, iespējams, varētu no jauna palielināties saslimstība ar Covid-19.

Pagājušajā diennaktī atklāti trīs jauni Covid-19

Latvijā vakar atklāja trīs jaunus saslimšanas gadījumus ar Covid-19.

Tā ziņo Slimību profilakses un kontroles centrs.

Veica gandrīz 1800 testu.

Vakar slimnīcā ievietoja vienu saslimušo ar Covid-19.

Kopumā slimnīcā ar šo koronavīrusu ārstējas septiņi cilvēki.

Vienam no viņiem ir smaga slimības gaita.

 

Lietuvā vakar atklāja piecus jaunus saslimšanas gadījumus ar Covid-19.

Bet Igaunijā Covid-19 nevienam cilvēkam neatklāja.

Valsts ieņēmumu dienests turpina atvērt klientu apkalpošanas centrus

Valsts ieņēmumu dienests turpina atvērt klientu apkalpošanas centrus.

Tie uz laiku bija slēgti korona-vīrusa izplatības dēļ.

No nākamās nedēļas VID cilvēkus pieņems vēl septiņās pilsētās – Liepājā, Ventspilī, Daugavpilī, Valmierā, Jēkabpilī, Jelgavā un Rēzeknē.

Cilvēkus aicina konsultācijai pierakstīties iepriekš pa telefonu nevis stāvēt rindā.

Šobrīd jau darbojas klientu apkalpošanas centrs Rīgā.

Nākamnedēļ atjaunot tramvaja kustību pār Brasas tiltu

Nākampirmdien, 29.jūnijā, pār Brasas tiltu atkal brauks 11.tramvajs.

Tā ziņo Rīgas dome.

Tilts esot pietiekami drošs braukšanai.

Speciālisti tiltu pārbaudīja.

Un nopietnus tilta konstrukciju bojājumus neatklāja.

Kādu laiku drošības dēļ 11.tramvaja vietā gar Brasas tiltu brauca 11.T autobuss.

Tas brauca no Ausekļa ielas līdz Mežaparkam.

Nākamnedēļ Rīgā vietām atsāks braukt ekspresbusi

No nākamās pirmdienas Rīgā dažās vietās atsāks braukt arī ekspresbusi.

Brauks gan oranži-baltie, gan zili-baltie ekspresbusi.

Darba dienās un brīvdienās brauks tikai 300. ekspresbuss.

Tas brauc no Stacijas laukuma līdz Vecdaugavai.

Pārējo maršrutu ekspresbusi brauks tikai darba dienās.

Ekspresbusos nebūs spēkā nekādas braukšanas maksas atlaides.

Amerikā strauji izplatās saslimstība ar Covid-19

Amerikā ļoti strauji izplatās saslimstība ar Covid-19.

Vakar Amerikā reģistrēja lielāko saslimušo skaitu vienā dienā.

Taču Amerikā pamazām sāk atcelt korona-vīrusa dēļ noteiktos ierobežojumus.

Tas var būt ļoti bīstami.

Tā norāda Amerikas vadošais infekcijas slimību ārsts Entonijs Fauči.

Viņš brīdina, ka situācija ar šo slimību ir ļoti nopietna.

Islandē notika prezidenta vēlēšanas

Islandē šodien notika prezidenta vēlēšanas.

Vēlēšanās varētu uzvarēt pašreizējais Islandes prezidents Gudni Johannesons.

Tā liecina aptaujas.

Islandē lielākā vara valstī ir parlamenta deputātiem.

Taču prezidents var apturēt deputātu lēmumus.

Šodien balsošanas laikā Islandes iedzīvotājiem Covid-19 dēļ vajadzēja ievērot divu metru attālumu vienam no otra.

Pirms un pēc balsošanas bija jādezinficē rokas.

“Coca-Cola” uz laiku neliks reklāmas sociālajos tīklos

Uzņēmums "Coca-Cola” mēnesi neliks reklāmas sociālajos tīklos internetā.

Uzņēmums vēlas, lai no sociālajiem tīkliem vispirms izskauž rasistisku saturu.

Tie ir tādi ieraksti, kuros vienas ādas krāsas cilvēki atainoti kā pārāki par citas ādas krāsas cilvēkiem.

Arī cits liels uzņēmums “Unilever” paziņoja, ka līdz gada beigām nedos reklāmas naudu sociālajiem tīkliem "Facebook", "Twitter" un "Instagram".

“Facebook” solīja rīkoties, lai sociālajā tīklā neparādītos nevēlams saturs.

Naktī gaidāms īslaicīgs lietus, iespējams pērkona negaiss

Šonakt Latvijā vietām īslaicīgs lietus, iespējams pērkona negaiss.

Dažviet veidosies dūmaka.

Rīt dienā mainīgs mākoņu daudzums, daudzviet īslaicīgs lietus, iespējams pērkons.

Pūtīs lēns vējš, kas negaisa laikā kļūs brāzmains.

Gaisa temperatūra šonakt +14…+19°, rīt dienā +26…+31°.

Rīgā šonakt un rīt dienā daļēji mākoņains laiks.

Bez ievērojamiem nokrišņiem.

Pūtīs lēns vējš.

Gaisa temperatūra šonakt Rīgā +18…+20°, rīt dienā +28...+30°.

Laika tips: 3., nelabvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti