Ziņas vieglajā valodā 27. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 27. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 27.jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Latvijā valda karstums

Šobrīd Latvijā ir ļoti karsts laiks.
Daudzviet Latvijā gaisa temperatūra ir +30 grādu.

Svētdien un pirmdien, 28. un 29. jūlijā, gaisa temperatūra vietām sasniegs +32 grādus.

Taču tik liels karstums, kāds piedzīvots Rietumeiropā, ap +40 grādiem, Latviju neskars.
Ārsti aicina cilvēkus karstajā laikā rūpēties par veselību.
Līdz pulksten četriem pēcpusdienā nevajadzētu atrasties saulē.
Tāpat ir jādzer daudz ūdens.

Slēgs līgumu par jaunajiem pasažieru vilcieniem

Uzņēmums „Pasažieru vilciens" nākamajā nedēļā slēgs līgumu ar Čehijas uzņēmumu "Škoda" par jauniem vilcieniem.
Līguma parakstīšana notiks Latvijas Dzelzceļa vēstures muzejā.
Latvijai paredzēts pirkt 32 jaunus vilcienus.

Maskavā aiztur opozīcijas protesta dalībniekus

Sestdien, 27. jūlijā, Maskavas ielās izgājuši daudz cilvēku.
Viņi protestē pret to, ka nav iespējams piereģistrēt vēlēšanām visus cilvēkus, kas vēlas kandidēt.
Līdz sešiem vakarā policija bija arestējusi vairāk nekā 500 cilvēku.
Cilvēku arestēšana turpinās.
Tā ziņo dažādas organizācijas.

Maskavā aizturēti arī nejauši garāmgājēji, kas tikai vēroja Maskavas centrā notiekošo. Vairāki cilvēki protesta akcijā guvuši savainojumus.

Filipīnās notika spēcīgas zemestrīces

Filipīnu salās notika divas spēcīgas zemestrīces.
Tajās gāja bojā vismaz astoņi cilvēki, ievainoti vēl desmitiem cilvēku.
Tā ziņo vietējie dienesti.

Otrā zemestrīce notika vairākas stundas pēc pirmās zemestrīces.
Daudzi cilvēki zemestrīces laikā gulēja, jo zemestrīces notika ļoti vēlu vakarā. Filipīnās bieži notiek zemestrīces.

Izdod jaunu pastmarku un  aploksni

Latvijā izdota jauna pastmarka un aploksne.
Pastmarku sauc "Neredzīgie talanti".
Neredzīgu cilvēku veidotajā pastmarkā iekļauta glezna "Garāmgājējs".
 Savukārt uz aploksnes ir zīmējumi ar nosaukumiem "Balerīna" un "Gribu būt karalis".
Gan uz pastmarkas, gan aploksnes attēlotie mākslas darbi domāti cilvēkiem ar redzes traucējumiem.
Tā ir tā saucamā taktilā glezniecības tehnika.
 Tas notiek šādi: uz īpaši veidota zīmējamā objekta piestiprina papīru un ar grifeli (īpašu instrumentu) izpunktē zīmējamā objekta kontūru.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti