Ziņas vieglajā valodā 27. februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 27. februārī

Ziņas vieglajā valodā 27.februārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Igaunijā konstatēts no Rīgas iebraucis saslimušais ar koronavīrusu

Visās ziņās šodien parādās informācija par saslimšanu ar jauno Ķīnas vīrusu. To sauc „Covid-19”. Viens saslimis cilvēks bijis arī autobusā, kas vakar pēcpusdienā brauca no Rīgas uz Igaunijas galvaspilsētu Tallinu.

Saslimušais bija kāds Irānas pilsonis. Tallinas autoostā viņš pats izsauca ātro palīdzību, jo jutās slikti. Šobrīd saslimušais atrodas slimnīcā.

Kopumā autobusā brauca 24 pasažieri. Viņu vidū bija arī seši latvieši. Šos cilvēkus tagad novēros ārsti. Tā jādara, lai pārliecinātos, vai viņi arī nav inficēti.

Lielbritānija draud pārtraukt sarunas ar Eiropas Savienību

Lielbritānija draud, ka pārtrauks sarunas ar Eiropas Savienību par savstarpējo tirgu. Lielbritānija negribot pakļauties Eiropas Savienības noteikumiem. Vienošanās būtu jāpanāk līdz jūnijam.

Lielbritānija pirms mēneša oficiāli izstājās no Eiropas Savienības. Taču vismaz līdz gada beigām ir tā saucamais pārejas periods. Šajā laikā Lielbritānijas un Eiropas Savienības attiecībām ir tādi paši noteikumi, kā bija līdz izstāšanās datumam – šā gada 31. janvārim.

Iesaka Rīgas pils telpas piemērot vairāk apmeklētājiem ar kustību traucējumiem

Rīgas pils telpas ir iespējams uzlabot, lai tās kļūtu pieejamākas apmeklētājiem ar kustību traucējumiem.

Tā šodien pārbaudē secināja Latvijas Cilvēku ar īpašām vajadzībām sadarbības organizācija "Sustento". Piemēram, varētu pārveidot lēzenākas uzbrauktuves. Varētu arī vairāk apgaismot telpas, kas piekļaujas liftiem.

Rīgas pilī atrodas Valsts prezidenta kanceleja. Tā nodrošina Valsts prezidenta darbību, piemēram, organizē prezidenta vizītes uz citām valstīm.

Martins Dukurs ieņem ceturto vietu

Šodien notika pirmie divi braucieni pasaules čempionātā skeletonā. Čempionāts notiek Vinterbergas trasē. Tas ir Vācijā.

Latvijas skeletonists Martins Dukurs pēc pirmajiem diviem braucieniem ieņem ceturto vietu.

Viņa brālis Tomass Dukurs pēc pirmajiem diviem braucieniem ir septītajā vietā.

Pirmajās trijās vietās ir vācu skeletonisti – Kristofers Groters, Aleksandrs Gasners un Aksels Jungks. Trešais un ceturtais brauciens notiks rīt.

Biatlonistiem ceturtā vieta

Latvijas biatlonisti Andrejs Rastorgujevs un Baiba Bendika šodien izcīnīja ceturto vietu Eiropas čempionātā jauktajā pāru stafetē. Sacensības notika Baltkrievijā. Uzvarēja norvēģu sportisti Karolīne Erdala un Endre Stremšeims.

Eiropas čempionāts ilgs līdz svētdienai. No Latvijas čempionātā piedalās biatlonistes Baiba Bendika, Jūlija Matvijenko, Ieva Pūce un Annija Keita Sabule, kā arī biatlonisti Andrejs Rastorgujevs, Aleksandrs Patrijuks, Edgars Mise un Roberts Slotiņš.

Latvijā uzsniguši 25 centimetri sniega

Šodien vietām Latvijā uzsniga 20-25 centimetri sniega. Arī rīt daudzviet Latvijā snigs, taču ne tik daudz kā šodien. Vietām gaidāms arī slapjš sniegs. Ceļi būs slideni. Debesis būs lielākoties apmākušās.

Rīt pēcpusdienā vietām, īpaši Kurzemē, brīžiem debesis skaidrosies. Pūtīs lēns mainīga virziena vējš.

Naktī Liepājas pusē vēja brāzmas sasniegs 12-15 metrus sekundē. Gaisa temperatūra šonakt +1..-3 grādi, rīt dienā no -1 grāda Vidzemē līdz +3 grādiem Kurzemē.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti