Ziņas vieglajā valodā 27. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 27. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 27. decembrīAigars Rozenbergs

Latvijā stacionēto Covid-19 pacientu skaita rekords

Aizvadītajā diennaktī Latvijā slimnīcās ievietoti vēl 79 Covid-19 pacienti. 

Tādējādi slimnīcās esošo ar Covid-19 saslimušo skaits pirmo reizi pārsniedzis tūkstoti. 

56 saslimušajiem ir smaga slimības gaita.

Latvijā reģistrēti 44 ar Covid-19 saslimušu cilvēku nāves gadījumi. 

Tas ir jauns negatīvais rekords. 

Pēdējās diennakts laikā Latvijā veikti aptuveni 5000 Covid-19 testi.

Atklāti 511 jauni Covid-19 gadījumi. 

Pozitīvo testu īpatsvars bijis 10,1%.

Covid-19 kaimiņvalstīs

Lietuvā aizvadītajā diennaktī konstatēti 1688 jauni Covid-19 gadījumi.

Lietuvā 26 saslimušie miruši. 

Igaunijā inficējušies vēl 370 cilvēki, bet trīs saslimušie miruši.

Eiropas Savienībā sāk vakcinēt pret Covid-19

Eiropas Savienībā svētdien oficiāli sākusies vakcinēšanās pret koronavīrusu. 

Pirmie vakcīnas saņem veselības aprūpes darbinieki, gados veci cilvēki un vadošie politiķi. 

Latvijā vakcinācija sāksies pirmdien.

Jaunais koronavīrusa paveids turpina izplatīties

Vēl trīs Eiropas valstis – Spānija, Zviedrija un Šveice – apstiprinājušas koronavīrusa jaunā paveida saslimšanas gadījumus. 

Visi saslimšanas gadījumi saistīti ar iebraukušajiem no Lielbritānijas. 

Japānā ar jauno koronavīrusa paveidu inficējušies vismaz septiņi cilvēki. 

Japāna no pirmdienas līdz janvāra beigām aizliedz valstī ieceļot ārzemniekiem.

Izraēlā sākas trešā karantīna

Izraēlā šodien stājas spēkā jau trešais karantīnas režīms. 

Izraēlas premjers solījis, ka tas reizē ar vakcinācijas kampaņu palīdzēs Izraēlai ātrāk par citām valstīm uzveikt jaunā koronavīrusa pandēmiju. 

Karantīnas režīma ievērošanu uzraudzīs aptuveni 6000 policistu.

ASV prezidents neparaksta likumprojektu

Aizejošais Amerikas Savienoto Valstu (ASV) prezidents Donalds Tramps

ASV prezidents Donalds Tramps atsakās parakstīt likumprojektu par 2,3 triljoniem dolāru. 

Šis likumprojekts ietver valdības finansējumu nākamajam gadam. 

Likumprojekts arī paredz atbalstu ekonomikai Covid-19 izraisītās krīzes laikā.

Tramps šo likumprojektu nosaucis par "apkaunojumu". 

Viņš pieprasījis vairāk nekā trīskāršot atbalsta maksājumus amerikāņiem.

Baltkrievijā turpinās svētdienas protesti

Simtiem cilvēku Baltkrievijā šorīt palaiduši gaisā sarkanus un baltus balonus. 

Šādi viņi protestēja pret autoritāro līderi Aleksandru Lukašenko.

Sarkanā un baltā ir opozīcijas kustības krāsas. 

Galvaspilsētā notika arī protesta gājieni. 

Mediji ziņo, ka ir aizturēti vairāki protestētāji. 

Salīdzinot ar iepriekšējām nedēļas nogalēm, aizturēšanas nav bijušas plašas.

Lielbritānijā un Francijā plosās vētra

Lielbritāniju un Francijas ziemeļus skārusi vētra "Bella". 

Bez elektrības palikušas tūkstošiem mājsaimniecības. 

Vissmagāk Francijā vētra skārusi piekrastes reģionus Bretaņu un Normandiju. 

"Bella" skārusi arī lielu daļu no Britu salām.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt