Ziņas vieglajā valodā 27. aprīlī

Ziņas vieglajā valodā 27. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 27. aprīlīAgnese Vasermane

     

     

    Covid-19 pētniecībai Latvijā piešķirs 5 miljonus eiro

    Valdības partijas zinātniekiem koronavīrusa pētīšanai plāno piešķirt piecus miljonus eiro.

    Kā norāda premjerministrs Krišjānis Kariņš no partiju apvienības "Jaunā Vienotība", zinātnes atbalstīšana palīdzēs arī Latvijas ekonomikai.

    Valdība šo jautājumu izlems rīt.

     

    Prasīs segt zaudējumus par atceltajiem kultūras pasākumiem

    Kultūras ministrija valdībā prasīs segt zaudējumus par Covid-19 krīzes dēļ atceltajiem kultūras pasākumiem.

    Šis atbalsts būs vajadzīgs visdažādākajām kultūras iestādēm.

    Gan, piemēram, Rundāles pils muzejam, gan Dailes teātrim, gan "Arēnai Rīga", gan festivālam "Positivus".

     

    No kultūras iestādēm pirmās darbu varētu atsākt bibliotēkas un muzeji

    No kultūras iestādēm pirmās darbu, visticamāk, varēs atsākt bibliotēkas un muzeji.

    Tā norāda Kultūras ministrijas pārstāve.

    Šobrīd atbildīgās iestādes nosaka prasības, kādas kultūras iestādēm pēc atkalatvēršanas būs jāievēro.

    Muzeju un bibliotēku darbinieki ir gatavi uzņemt apmeklētājus.

    Viņi cer, ka muzeji un bibliotēkas būs vaļā no 12. maija.

     

    Rīgas pilsētas būvvaldes vadītājam Vircavam izteikts rājiens

    Rīgas pilsētas būvvaldes vadītājs Ingus Vircavs saņēmis Rīgas domes pagaidu vadības rājienu.

    Vircavs arī atkārtoti atstādināts no amata.

    Viņš esot izšķērdējis pašvaldības mantu.

    Tā secināja Rīgas domes Ētikas komisija.

    Vircavs personīgām vajadzībām ilgstoši izmantojis darba mašīnas.

    Viņš neesot par maksājis ne par mašīnu izmantošanu, ne par benzīnu.

     

    Ar Covid-19 saslimušie karavīri izveseļojušies

    Ar Covid-19 saslimušie četri karavīri ir izveseļojušies.

    Tā pavēstīja Nacionālo bruņoto spēku komandieris Leonīds Kalniņš.

    Līdz ar to no Latvijas karavīriem neviens ar bīstamo koronavīrusu vairs nav saslimis.

    Armijā stingri pārbauda karavīru veselību.

    Katram cilvēkam ik dienu mēra temperatūru.

     

    Latvijā miris vēl viens Covid-19 slimnieks

    Vakar slimnīcā nomiris vēl viens Covid-19 pacients.

    Viņš bija vecuma grupā no 50 līdz 55 gadiem.

    Koronavīrusu viņš ieguva ārzemēs.

    Kopumā līdz šim Latvijā miruši 13 cilvēku.

    Vakar veica pusotru tūkstoti Covid-19 testu.

    Koronavīrusu atklāja sešiem cilvēkiem.

     

    Džonsons: Lielbritānijai ir panākumi cīņā ar koronavīrusu

    Lielbritānijai ir panākumi cīņā ar koronavīrusu.

    Tā paziņoja Lielbritānijas premjerministrs Boriss Džonsons.

    Piemēram, samazinājies slimnīcā ar Covid-19 ievietoto cilvēku skaits.

    Džonsons gan uzsver, ka ierobežojumi joprojām ir ļoti svarīgi.

    Īpaši cilvēkiem jācenšas ievērot divu metru attālums vienam no otra.

    Džonsons pats pirms kāda laika saslima ar Covid-19.

     

    Būs jauna dzelzceļa līnija starp Budapeštu un Belgradu

    Būs jauna dzelzceļa līnija starp Ungārijas galvaspilsētu Budapeštu un Serbijas galvaspilsētu Belgradu.

    Šo dzelzceļu izbūvēs par Ķīnas naudu.

    Ungārija un Ķīna ir parakstījušas naudas aizdevuma līgumu.

    Dzelzceļa būvniecība būs ļoti dārgs projekts Ungārijā.

    Taču projekta detaļas nav zināmas.

    Ungārijas valdība darījumu nolēmusi padarīt slepenu.

    Ungārijas valdības kritiķi uzskata, ka aiz projekta var slēpties nelikumības.

     

    Nenotiks 23. maijā plānotā Paralimpiskā sporta diena

    Nenotiks 23. maijā plānotā Paralimpiskā sporta diena.

    Tas ir viens no lielākajiem paralimpiskās sportošanas svētkiem Latvijā.

    Pasākumu ārkārtējās situācijas dēļ pārcels uz kādu citu dienu.

    Par to informē Latvijas Paralimpiskā komiteja.

    Konkrētu datumu paziņos pēc 12. maija, kad beigsies ārkārtējā situācija Latvijā.

    Paralimpiskā sporta diena šogad notiks desmito reizi.

    Tajā aicina piedalīties ikvienu cilvēku ar invaliditāti.

     

    Laika ziņas 

    Rīt Latvijas lielākajā daļā gaidāms lietus.

    Lietus pārsvarā būs īslaicīgs, prognozē sinoptiķi.

    Vairāk nokrišņu rīt vakarā.

    Debesis būs pārsvarā mākoņainas.

    Pūtīs lēns līdz mērens mainīga virziena vējš.

    Gaisa temperatūra šonakt 0..+6 grādi, valsts austrumos vietām līdz -3 grādiem.

    Rīt dienā +6..+12 grādu.

    Latvijas dienvidos siltāks – līdz +17 grādiem.

    Rīgā rīt vakarā gaidāms lietus.

    Debesis būs pārsvarā mākoņainas.

    Gaisa temperatūra šonakt Rīgā +3, +5 grādi, rīt dienā +13..+15 grādu.

    Laika tips: 2., labvēlīgs.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti