Ziņas vieglajā valodā 26.janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 26.janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 26.janvārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Rīgā avarējusi "ātrās palīdzības" mašīna 

Šorīt Rīgā, Pārdaugavā notika "ātrās palīdzības" mašīnas avārija.

Šajā avārijā cieta trīs cilvēki.

Avārija notika ap desmitiem no rīta Slokas ielā.

Saskrējās trīs mašīnas, no kurām viena bija "ātrās palīdzības" mašīna.

Satiksme avārijas vietā netika ierobežota.

Policija noskaidro avārijas apstākļus.

 

Daugavpilī piešķirs pabalstu ģimenēm, kurās aug bērni ar dzirdes invaliditāti

Daugavpilī piešķirs pabalstu ģimenēm, kurās aug bērni ar dzirdes invaliditāti.

Pabalsts būs 200 eiro.

To piešķirs vienu reizi gadā.

Tā nolēma Daugavpils dome.

Bērniem ar dzirdes traucējumiem bieži aizkavējas valodas attīstība.

Šiem bērniem ir vajadzīga ilgstoša rehabilitācija.

Taču ģimenēm jāmaksā arī par ikdienas vajadzībām.

Piemēram, jāpērk dzirdes aparātiem speciālās baterijas.

Daudz maksā arī tehnisko ierīču remonts.

 

Latvija aizvien vairāk patīk tūristiem

Pagājušajā gadā Latvijā ieradās apmēram trīs miljoni cilvēku no citām valstīm.

Tas ir par septiņiem procentiem vairāk nekā gadu iepriekš.

Cilvēki pagājušajā gadā daudz apmeklēja arī Rīgu.

Par to liecina Eiropas statistikas biroja "Eurostat" dati.

 

Francijā turpinās protesti

Francijā šodien ielās izgāja tūkstošiem cilvēku.

Viņi piedalās "dzelteno vestu" protestos.

Cilvēki pieprasa mazākus nodokļus.

Daži vēlas arī prezidenta Emanuela Makrona atkāpšanos no amata.

Demonstrācijas notiek Parīzē un citās Francijas pilsētās.

Šādas demonstrācijas notiek jau vienpadsmito sestdienu pēc kārtas.

Dzeltenās vestes ir protestu simbols.

 

Koncertā pateicas asinsdonoriem

Šodien kinoteātrī "Splendid Palace" notika Pateicības koncerts cilvēkiem, kas ziedoja asinis.

Koncertu rīkoja Valsts asinsdonoru centrs un biedrība „Latvijas Sarkanais Krusts".

Šāds koncerts notika piekto gadu pēc kārtas.

Koncerta mērķis ir aicināt cilvēkus ziedot asinis arī turpmāk.

 

Laika ziņas

Šonakt vietām Latvijā īslaicīgi snigs.

Vietām migla, kurā redzamība 500-1000 metri.

Gaisa temperatūra -12…-17 grādi, vietām austrumu un centrālajos rajonos līdz -20 grādiem.

Rīt dienā bez ievērojamiem nokrišņiem, pēcpusdienā valsts rietumos nedaudz snigs.

Atsevišķos posmos ceļi slideni.

Pūtīs dienvidaustrumu, austrumu vējš ar ātrumu 2-7 metri sekundē.

Gaisa temperatūra rīt dienā -3…-7 grādi.

Šonakt un rīt dienā Rīgā bez ievērojamiem nokrišņiem.

Brauktuves un ietves būs slidenas.

Pūtīs lēns vējš ar ātrumu 3-5 metri sekundē.

Gaisa temperatūra šonakt Rīgā -11…-13 grādi, rīt dienā -7…-9 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti