Ziņas vieglajā valodā 26.maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem un 4 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 26.maijā

Ziņas vieglajā valodā 26.maijā

 

Ziņas vieglajā valodā 26.maijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Aizvadīta karsta diena

Sestdien Latvijā aizvadīta viena no karstākajām maija dienām.

Gaisa temperatūra pēcpusdienā vietām sasniedza +27 grādus.

Karstā laika ietekmē arī ūdens jūrā vietām krietni sasila.
Pēcpusdienā Jūrmalas Zilā karoga peldvietās ūdens temperatūra paaugstinājās līdz +16..+18 grādiem.

Arī Kolkā +18 grādu silts ūdens, Rojā un Mērsragā +16 grādu silts.

Rīgas oficiālajās peldvietās ūdens temperatūra sestdien no +15 grādiem jūrā līdz +21 grādam Bābelītes ezerā.

Silts arī Ķīšezerā – ap +20 grādiem.

 Uz Jūrmalas šosejas veidojās pamatīgs sastrēgums

Labie laika apstākļi un siltais ūdens peldvietās sestdien, 26.maijā, daudzus atpūtniekus mudināja doties atpūsties uz Jūrmalu.

Jūrmalā visas dienas garumā arī notiek Kūrorta svētki.

Daudzo atpūtnieku dēļ sestdien, 26.maijā, pirms Jūrmalas izveidojās pamatīgs automašīnu sastrēgums.

Jūrmalas pašvaldība aicina neveidot drūzmu pie iebraukšanas pilsētā, jo caurlaides var nopirkt arī elektroniski.

To var izdarīt mājaslapā "visitjurmala.lv", ar "Mobilly" vai "Riga Card" aplikāciju starpniecību.

 Īrijā referendumā nobalso par abortu atļaušanu

Īrijā pārliecinošs vairākums pilsoņu atbalsta abortu atļaušanu.
Tādi ir piektdienas referenduma sākotnējie rezultāti.

Rezultātus vēl apkopo.

Tomēr jau tagad ir skaidrs, ka vairāk nekā 60% īru nobalsojuši par atteikšanos no abortu aizlieguma.

Līdz šim aborts bija atļauts tikai tad, ja mātes veselībai draudēja briesmas.

Īrijas premjerministrs Leo Varadkars šo referendumu nodēvēja par vēsturisku dienu, kurā tauta ir pateikusi, ka sievietei ir tiesības pašai lemt par savu ķermeni.

Tikās Ziemeļkorejas un Dienvidkorejas līderi

Dienvidkorejas prezidents Muns Džēins sestdien, 26.maijā, tikās ar Ziemeļkorejas līderi Kimu Čenunu.

Tā ziņo Dienvidkorejas prezidenta kanceleja.

Iepriekš neizziņotā tikšanās ir jau otrā, kas notikusi šomēnes.

Sestdien abi līderi apsprieda miera iniciatīvas, kas saskaņotas jau iepriekšējās tikšanās laikā.

Apsprieda arī iespējamo Kima tikšanos ar ASV prezidentu Donaldu Trampu.

“Saskaņa” kongresā sevi sauc par eiropeisku partiju

Opozīcijas partija “Saskaņa” esot vienīgā lielā eiropeiskā partija Latvijā.

Tā nākamajā Saeimā atbalstīs skolas izglītību trīs valodās, lai jauniešu būtu konkurētspējīgi.

Tā sestdien, 26.maijā, partijas kongresā paziņoja partijas līderis, Rīgas mērs Nils Ušakovs.

„Saskaņas” kongress notika Melngalvju namā.

Kongresā sprieda par šoruden gaidāmajām Saeimas vēlēšanām, apsprieda idejas un priekšlikumus valsts attīstībai.

Par konkrētiem cilvēkiem, kas startēs vēlēšanās, kā arī par premjera amata kandidātu vēl nesprieda

Galīgos lēmumu par kandidātiem pieņems ap Jāņiem.

Partijas līderis Nils Ušakovs atkārtoti apliecināja, ka vēlēšanās nestartēs un ka nevēlas kļūt par premjera amata kandidātu.  

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Lai skatītu šo resursu, mums ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatnēm.

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti