Talkā cīņā ar kūdras ugunsgrēku ierodas Baltkrievijas glābēji
Palīgā dzēst ugunsgrēku Valdgales pagastā ceturtdien, 26. jūlijā, ieradās Baltkrievijas helikopters ar sešu glābēju komandu.
Dzēšanu joprojām turpina arī Latvijas un Lietuvas Nacionālo bruņoto spēku helikopteri.
Citu valstu palīdzība pagaidām nav nepieciešama.
Lielākajā daļā ugunsgrēka teritorijas notiek gruzdēšana.
Tomēr dažās vietās vēja ietekmē ir atsākusies degšana ar atklātu liesmu.
Taksometri no lidostas mazliet samazina cenas
Taksometri mazliet samazinājuši cenas braucieniem no lidostas „Rīga”.
Tomēr vairāku taksometru uzņēmumu pakalpojumi joprojām ir dārgi.
Ir arī trūkumi pakalpojumu kvalitātē.
Piemēram, taksometri mēdz būt piesmēķēti.
Lidosta aicina ielidotājus pievērst uzmanību uz taksometru mašīnu durvīm norādītajām cenām.
Savukārt valsts apņēmusies grozīt normatīvus.
Iecerēts atsevišķās vietās tomēr diktēt taksometru cenas.
Nozarei tas nepatīk.
Piekrastē savairojušās zilaļģes
Ilgstošā karstuma dēļ daudzās peldvietās Latvijā pastiprināti savairojušās zilaļģes.
Piemēram, Rīgā zilaļģes savairojušās Daugavā pie Ķīpsalas un Lucavsalā.
Veselības inspekcija iesaka nepeldēties vietās, kur savairojušās zilaļģes.
Tās var izraisīt alerģiskas sekas vai radīt citādus riskus veselībai.
Grieķijā meža ugunsgrēkos bojāgājušo skaits pieaudzis līdz 82 cilvēkiem
Grieķijā, Atēnu reģionā, meža ugunsgrēkos bojāgājušo skaits pieaudzis līdz 82 cilvēkiem.
To ceturtdien, 26. jūlijā, pavēstīja amatpersonas.
Turpinās vairāku desmitu bezvēsts pazudušo meklēšana.
Brīvprātīgie un ārkārtas dienestu darbinieki pārmeklē ugunsgrēkos nopostītās mājas smagi cietušajās piejūras pilsētās.
Serbija piedāvā Kosovai apmainīt atsevišķus apgabalus
Serbija piedāvā Kosovai apmainīt atsevišķus abu valstu apgabalus.
Serbijas prezidents Aleksandrs Vučičs piedāvā pārsvarā serbu apdzīvoto Kosovas ziemeļdaļu pievienot Serbijai.
Bet apvidu līdzās Serbijas dienviddaļas pilsētai Presevai, kur vairums iedzīvotāju ir albāņi, piedāvā pievienot Kosovai.
Ietekmīgais Serbijas Pareizticīgās baznīcas bīskaps Teodosijs, kura pārziņā atrodas arī Kosova, iebilst šādai iecerei.
«Ryanair» atsakās izmaksāt kompensācijas pasažieriem
Īrijas zemo cenu aviokompānija "Ryanair" ceturtdien, 26. jūlijā, atteicās izmaksāt kompensācijas pasažieriem, kuru reisus šonedēļ atcēla lidsabiedrības darbinieku streiku dēļ.
"Ryanair" trešdien un ceturtdien Eiropā atcēla aptuveni 600 lidojumu saistībā ar stjuartu divu dienu streikiem Spānijā, Portugālē, Beļģijā un Itālijā.
Lidojumu atcelšana ietekmēja ap 50 000 pasažieru ceļojumu plānus.
"Ryanair" savu lēmumu skaidro ar ārkārtējiem apstākļiem.
Eiropas Savienības tiesību akti noteic, ka reisa atcelšanas gadījumā katram pasažieriem jāmaksā 250 līdz 600 eiro atkarībā no lidojuma attāluma.
Tomēr ārkārtēju apstākļu gadījumā kompensācija nav jāmaksā.
Sākas «Rojas kino brīvdienas»
Trīs dienas - no ceturtdienas līdz 28.jūlijam - norisināsies "Rojas kino brīvdienas".
To laikā apmeklētājiem būs iespēja skatīties Latvijā tapušas filmas, kā arī tikties ar šo filmu veidotājiem.
Šovakar seansi notiks Kaltenē un Melnsilā.
Rīt kino skatīšanās turpināsies trīs brīvdabas kinoteātros Rojā.
"Rojas kino brīvdienu" kulminācija būs sestdienas vakarā.
Noslēgumā uz lielformāta ekrāna Rojas pludmalē pie pašas jūras demonstrēs divas filmas.
"Rojas kino brīvdienās" būs apskatāmas arī vairākas izstādes.
Piektdiena atkal būs karsta un bez nokrišņiem
Piektdien, 27. jūlijā, gaidāms daļēji mākoņains laiks.
Bez ievērojamiem nokrišņiem.
Pūtīs lēns mainīga virziena vējš.
Gaiss sakarsīs līdz +26...+31 grādam.
Rīgā daļēji mākoņains laiks.
Bez ievērojamiem nokrišņiem.
Gaisa temperatūra: naktī +19…+20 grādu, rīt dienā līdz +30 grādiem.