Ziņas vieglajā valodā 26. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 26. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 26. novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Turpina Zolitūdes traģēdijas iztiesāšanu

Zolitūdes traģēdijas krimināllietas izskatīšanu turpina mainītā tiesnešu sastāvā.

Rīgas pilsētas Pārdaugavas tiesā kopš septembra sēdes lietā nenotika tiesneses Dzintras Zemitānes slimības dēļ.

Tagad viņu aizstāja ar tiesnesi Anitu Grāvīti.

Tādējādi lietas izskatīšana turpināsies un to pabeigs jaunā sastāvā.

 

Veidos jaunu mediķu darba samaksas modeli

Premjers Krišjānis Kariņš no „Jaunās Vienotības” uzdevis veselības ministrei Ilze Viņķelei no „Attīstībai/Par!” sagatavot jaunu mediķu darba samaksas modeli.

Tas ministrei jāizdara līdz nākamā gada 31. janvārim.

Abi politiķi vienojušies, ka 10. decembra valdības sēdē Viņķele piedāvās slimnīcu tīkla modeli atbilstoši sniegto pakalpojumu līmeņiem.

Tas nepieciešams, lai nodrošinātu vienmērīgus un kvalitatīvus pakalpojumus visā valstī.

 

Mainīs atkritumu apsaimniekošanas noteikumus 

Valdība atbalstījusi Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas izstrādātos grozījumus Atkritumu apsaimniekošanas likumā.

Iecerēts, ka izmaiņas ļaus nākotnē iespējami izvairīties no ārkārtas situācijām atkritumu apsaimniekošanas jomās pašvaldībās.

Šoruden šāda ārkārtas situācija izveidojusies Rīgā.

 

Latvija piedalīsies "Expo 2020"

Valdība lēmusi, ka Latvija būs pārstāvēta nākamgad Dubaijā gaidāmajā starptautiskajā izstādē "Expo 2020".

Pašlaik vēl nav skaidrs, vai būvēs atsevišķu paviljonu vai īrēs telpas. No tā būs atkarīgas dalības izmaksas. Par to piešķiršanu vēlāk būs jālemj valdībai.

 

Vērtē rosinājumus Nacionālajam attīstības plānam

Noslēgusies Nacionālā attīstības plāna 2021.- 2027. gadam sabiedriskā apspriešana.

Tā ilga no oktobra sākuma.

Tagad Pārresoru koordinācijas centrs izskatīs visus ierosinājumus un lems, kurus no tiem iekļaut plāna gala redakcijā un kurus ne.

 

Protesti Gruzijā

Opozīcijas protests. Tbilisi, 25.11.2019
Opozīcijas protests. Tbilisi, 25.11.2019

Gruzijas galvaspilsētā Tbilisi pirmdienas, 25. novembra, vakarā tūkstošiem cilvēku bloķējuši parlamentu.

Viņi pieprasīja valdības atkāpšanos, ārkārtas vēlēšanas un vēlēšanu sistēmas reformu jeb uzlabošanu.

Izcēlušās sadursmes ar drošībniekiem.

Viņi protestētājus centās izklīdināt ar ūdenslielgabalu.

 

Lauksaimnieki protestē Berlīnē

Simtiem lauksaimnieku ar traktoriem devušies uz Berlīni.

Viņi protestē pret Vācijas valdības īstenoto lauksaimniecības politiku.

Protestu dēļ Vācijas galvaspilsētā bija traucēta satiksme.

 

Albānijā spēcīga zemestrīce

Albāniju satricinājusi spēcīgākā zemestrīce pēdējās desmitgadēs.

Bojā gājuši vismaz 15 cilvēki.

Vēl aptuveni 600 ir ievainoti.

Sabrukušas vairākas ēkas.

 

Mali divu helikopteru sadursme

Mali ziemeļos divu helikopteru sadursmē gājuši bojā 13 Francijas karavīri.

Viņi piedalījās pretterorisma operācijā.

Tā paziņojusi prezidenta kanceleja.

 

Tīnai Tērnerei  80 gadi

80. dzimšanas dienu svin slavenā amerikāņu dziedātāja Tīna Tērnere.

Viņu dēvē par rokenrola karalieni.

Tērnere karjeras laikā pārdevusi vairāk nekā 200 miljonus ierakstu visā pasaulē.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti