Ziņas vieglajā valodā 26. maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 26. maijā.

 

Ziņas vieglajā valodā 26.maijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

No Covid-19 Latvijā izveseļojušies vairāk nekā 70%

No Covid-19 Latvijā izveseļojušies vairāk nekā 70% saslimušo.
Šādi ir Slimību profilakses un kontroles centra dati.
Pirmdien, 25. maijā, Latvijā veica 1800 koronavīrusa testus.
Atklāja četrus jaunus saslimšanas gadījumus.

Studenti rīko akciju “Gribu studēt!”

Otrdien, 26. maijā, pie Izglītības ministrijas notika studentu akcija „Gribu studēt!”.
Uz ielas bija izliktas studentu fotogrāfijas ar stāstiem, kāpēc viņi grib studēt.
Ar šo akciju studenti vēlas pievērst politiķu uzmanību.
Viņiem šajā laikā trūkst naudas studijām.
Tāpēc daudziem nākas studijas pamest vai viņi nemaz nesāk studēt.

Daudzas skolās mācību gada noslēgums arī notiek elektroniski

Šogad mācību gada beigas būs atšķirīgas, nekā citus gadus.
Daudzās skolās šogad skolēnu liecības atsūtīs caur internetu.
Arī svinīgie skolas beigšanas pasākumi notiks internetā vai nenotiks nemaz.
Mazākās skolās skolēni noteiktā laikā pēc liecības varēs ierasties pakaļ paši.
Viņu vietā drīkstēs nākt arī vecāki.

Daudzviet Bolderājā nav siltā ūdens

Otrdien, 26. maijā, daudzviet Bolderājā nav siltā ūdens.
Uzņēmuma „Rīgas siltums” meistari pārbauda ūdensvadus.
Iespējamās bojājumu vietas jāatklāj pēc iespējas ātrāk.
Tad ziemā neplīsīs ūdensvadi.
Siltais ūdens Bolderājā atkal parādīsies otrdien vakarā.
Tā sola „Rīgas siltums”.

Neiesaka atjaunot aviosatiksmi ar 6 valstīm

Latvijai pagaidām nevajadzētu atjaunot lidmašīnu satiksmi ar sešām valstīm.
Tā iesaka Slimību profilakses un kontroles centrs.
Koronavīrusa dēļ vēl ir bīstami lidot uz Zviedriju, Lielbritāniju, Beļģiju, Īriju, Portugāli un Maltu.
Šajās valstīs vēl ir pārāk liels saslimušo skaits ar Covid-19.
Jāuzmanās arī ar ceļojumiem uz Itāliju un Spāniju.

Vācija glābj lidsabiedrību “Lufthansa”

Vācija piešķirs lidsabiedrībai “Lufthansa” deviņus miljardus eiro.
Šādā veidā lidsabiedrību glābs no bankrota.
Koronavīrusa radītās krīzes dēļ daudzās lidsabiedrībām visā pasaulē iet smagi.
Nav naudas, jo cilvēki vairs nelido.
Eiropas Komisija atļauj šādu „Lufthansas” glābšanas plānu.
Citām lidsabiedrībām gan tas nepatīk.
Tas varot radīt negodīgu konkurenci jeb sāncensību. „Lufthansa” ir lielākā lidsabiedrība Vācijā.

Uzvaras dienas parāde Krievijā notiks 24. jūnijā

Uzvaras dienas parāde Krievijā notiks 24. jūnijā.
Tā paziņoja Krievijas prezidents Vladimirs Putins.
Uzvaras dienas svinības Krievijā parasti notiek 9. maijā.
Šogad koronavīrusa dēļ karavīru parādi atcēla.
Šobrīd Krievija ir trešajā vietā pasaulē pēc koronavīrusa inficēto cilvēku skaita.
Pirmajā un otrajā vietā ir Amerikas Savienotās Valstis un Brazīlija.

Lietuva un Baltkrievija brīdinās viena otru iespējamas kodolavārijas gadījumā

Lietuva un Baltkrievija brīdinās viena otru iespējamas kodolavārijas gadījumā.
Abas valstis parakstīja šādu vienošanos.
Kodolenerģija ir viens no enerģijas veidiem.
To ražo kodolspēkstacijās.
Pēc pāris mēnešiem Baltkrievijā sāks darboties jaunā Astravjecas kodolspēkstacija.
Tā atradīsies ļoti tuvu Lietuvas robežai.
Lietuva par to ir satraukta.
Ja notiek kodolavārija, tas rada ļoti lielu kaitējumu videi un cilvēku veselībai.

Uz Rīgas „Dinamo” galvenā trenera amatu ir 4 pretendenti

Uz hokeja komandas Rīgas „Dinamo” galvenā trenera amatu ir četri pretendenti.
Tā stāsta "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis.
Viņu vidū ir gan latvieši, gan ārzemnieki.
Iepriekš presē varēja lasīt, ka „Dinamo” trenera amatu varētu ieņemt Pēteris Skudra, Leonīds Tambijevs, Vjačeslavs Kozlovs, kā arī zviedrs Hans Vilsons.
"Dinamo" vēl nav noslēgusi līgumu ar sponsoriem.
Tāpēc nav zināms, cik daudz naudas komandai būs nākamajā sezonā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti