Ziņas vieglajā valodā 26. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 26. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 26. jūnijāAgnese Vasermane

    Valsts turpinās apmaksāt Covid-19 testus

    Ikviens arī turpmāk varēs veikt Covid-19 testu bez maksas. Tā nolēma Veselības ministrija. Analīzēm jāpiesakās pa telefonu 8303. Iepriekš bija doma Covid-19 testu apmaksāt ikvienam tikai līdz jūnija beigām.

    Testu var veikt arī tad, ja nav Covid-19 saslimšanas simptomu. Tie ir: klepus, sāpošs kakls un paaugstināta temperatūra.

    Latvijā viens jauns Covid-19 pacients

    Latvijā vakar atklāja vienu jaunu saslimšanas gadījumu ar Covid-19. Veica gandrīz 1300 testu. Pirms tam piecas dienas pēc kārtas Covid-19 Latvijā neatklāja.

    Slimnīcā nevienu jaunu pacientu ar Covid-19 neievietoja. Slimnīcā patlaban ir astoņi pacienti ar Covid-19. Vienam no viņiem ir smaga slimības gaita.

    No dezinfekcijas līdzekļa ražo alkoholu

    Latvijā aizturēti vairāki cilvēki, kas no dezinfekcijas līdzekļa nelikumīgi ražoja alkoholu. Šādā veidā viņi saražoja ļoti daudz alkohola – vairākus simtus litru. Alkoholu pārdeva Latvijā. Bet spirtu ieveda no Polijas.

    Nelikumīga alkohola ievešana Latvijā nav ļoti liela problēma. Tā norāda Ieņēmumu dienestā. Daudz lielāka problēma ir nelikumīgi ievestas cigaretes. Tās var būt ļoti kaitīgas veselībai.

    Serebreņņikovam piemēro nosacītu cietumsodu

    Maskavas tiesa krievu režisoram Kirilam Serebreņņikovam piesprieda triju gadu nosacītu cietumsodu. Serebreņņikovu apsūdz par naudas piesavināšanos. Šī nauda bija domāta Maskavas Gogoļa centra teātrim.

    Daudzi uzskata, ka režisoru apsūdz nepamatoti. Viņš iepriekš kritizēja Krievijas prezidentu Vladimiru Putinu un Krievijas pareizticīgo baznīcu. Arī pats režisors apsūdzības neatzīst.

    Zviedrija nikna uz Pasaules Veselības organizāciju

    Zviedrijā no jauna var parādīties ļoti daudz saslimšanas gadījumu ar Covid-19. Tā paziņoja Pasaules Veselības organizācija.

    Zviedrija ar šo paziņojumu nav apmierināta. Patiesībā Zviedrijā situācija uzlabojas – tā paziņoja galvenais Zviedrijas infekcijas slimību ārsts.

    Līdz šim Zviedrijā ar Covid-19 inficējušies vairāk nekā 65 tūkstoši cilvēku. Ar šo vīrusu ir miruši vairāk nekā 5000 cilvēku.

    Nīderlandē atcels daudzus Covid-19 dēļ noteiktos ierobežojumus

    Nīderlandē nākamnedēļ atcels daudzus Covid-19 dēļ noteiktos ierobežojumus. Ierobežojumus atceļ divus mēnešus agrāk par iepriekš plānoto. Taču cilvēkiem būs jāievēro pusotra metra attālums vienam no otra.

    Sabiedriskajā transportā būs jāvalkā sejas aizsargmaskas. Pēc vasaras brīvlaika Nīderlandē skolēni atkal varēs iet uz skolu klātienē un skolas solā sēdēt viens otram blakus.

    „Liverpool” kļūst par Anglijas futbola čempioniem

    Par Anglijas futbola čempioniem kļuvusi „Liverpool” komanda. Šis sasniegums ir veltījums visiem „Liverpool” kluba un futbola līdzjutējiem. Tā pēc uzvaras paziņoja "Liverpool" galvenais treneris Jirgens Klops.

    "Liverpool" komanda par Anglijas futbola čempioniem kļūst pēc 30 gadu pārtraukuma. Futbola līdzjutējus aicināja Covid-19 izplatības dēļ palikt mājās. Taču daudzi šo ieteikumu neņēma vērā un svinēja „Liverpool” uzvaru ielās.

    Sestdien vietām īslaicīgi līs

    Šonakt un rīt dienā Latvijā mainīgs mākoņu daudzums. Naktī bez nokrišņiem, rīt dienā vietām īslaicīgs lietus, iespējams pērkona negaiss. Pūtīs lēns vējš, kas negaisa laikā kļūs brāzmains.

    Gaisa temperatūra šonakt +15…+20°, rīt dienā +27…+32°.

    Rīgā rīt pēcpusdienā iespējams īslaicīgs lietus un pērkona negaiss. Pūtīs lēns vējš, kas negaisa laikā kļūs brāzmains.

    Gaisa temperatūra šonakt Rīgā ap +20°, rīt dienā +28...+30°.

    Laika tips 3. – nelabvēlīgs.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti