Ziņas vieglajā valodā 26. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 26. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 26. jūnijāMatīss Rutks

     

     

    Zolitūdes traģēdijas lietā prasa cietumsodus

    Visiem Zolitūdes traģēdijas lietā apsūdzētajiem prasa cietumsodus.

    Prokuratūra deviņiem cilvēkiem prasa noteikt no pieciem līdz septiņiem ar pusi gadiem cietumā.

    Tāpat viņiem jāaizliedz piecus gadus amata pienākumi.

    Vēl prokuratūra prasa naudassodu četriem uzņēmumiem.

    Cietušajiem arī jānosaka dažādas kompensācijas.

    Prokurori ar iepriekš minētajiem nosacījumiem noslēdza savu apsūdzības runu.

    Turpinājumā runās cietušie un apsūdzētie vai viņu aizstāvji.

    Šo lietu iecerēts izskatīt līdz gada beigām.

     

    Premjers prasa bardzību pret nodokļu nemaksātājiem

    Premjers Krišjānis Kariņš no „Jaunās Vienotības” prasa bardzību pret nodokļu nemaksātājiem.

    Disciplīnas problēmas ir katram piektajam Latvijas uzņēmumam.

    Tiem nodokļu parāds pārsniedz 150 eiro.

    Izteikti tas novērojams mēbeļu ražošanā un sabiedriskajā ēdināšanā.

    Kariņš grib mazākus nodokļus un lielāku cieņu pret to maksātājiem.

    Kā lielāko problēmu zemām pensijām un algām premjers minēja ēnu ekonomiku.

    To viņš sacīja Valsts ieņēmumu dienesta vadītājai Ievai Jaunzemei.

    Abi vienojās par tās apkarošanu.

     

    Rīgā dažās pieturās būs elektroniskie tablo

    Dažās Rīgas sabiedriskā transporta pieturās būs elektroniskie tablo.

    Tie sāks darbu testa režīmā.

    Tajos būs redzams transportlīdzekļa reālais pienākšanas laiks.

    Vienlaikus šie dati būs pieejami arī mobilajā lietotnē.

    To pastāstīja „Rīgas satiksmes” valdes loceklis Jānis Meirāns.

     

    Eiropas Savienība nepārskatīs "Brexit" vienošanos

    Eiropas Savienība nepārskatīs vienošanos par Lielbritānijas izstāšanos no bloka.

    To atkārtoti uzsvēra Brisele.

    Šāds paziņojums ir reakcija uz britu premjera kandidātu izteikumiem.

    Abi pretendenti plāno izmaiņas „Brexit” tekstā.

    Tāpat viņi apsver bez vienošanās scenāriju.

    Savukārt bloks brīdināja par gaidāmajiem riskiem.

     

    Gruzijā protestē

    Gruzijā turpinās protesti pret valdību.

    Aktīvistus neapmierina valdošās partijas solījums.

    Ar to plāno izmaiņas parlamenta vēlēšanu sistēmā.

    Vairāki tūkstoši demonstrantu arī pieprasīja iekšlietu ministra demisiju.

    Tāpat viņi vaino politiķu saikni ar Krieviju.

     

    Zināms boksera Maira Brieža pretinieks

    Boksera Maira Brieža pretinieks supersērijas finālā būs Juniers Dortikoss.

    Uzvarētājs iegūs arī Pasaules Boksa padomes čempiona jostu.

    Tā vēsta sporta medijs ESPN.

    Cīņas vieta gan vēl nav zināma.

    Patlaban Briedim pieder Pasaules Boksa organizācijas čempiona tituls pirmā smagā svara kategorijā.

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti