Ziņas vieglajā valodā 26. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 26. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 26.jūlijāĢirts Auzāns

    Latvijā 13 jauni Covid - 19 gadījumi

    Aizvadītajā diennaktī Latvijā Covid-19 testi veikti 1345 cilvēkiem. Atklāti 13 jauni saslimšanas gadījumi. Tā liecina Slimību profilakses un kontroles centra informācija.
    Lielākā daļa saslimušo ir kontaktējušies ar iepriekš saslimušiem cilvēkiem. Pieci jaunie saslimušie ir viesstrādnieki no Uzbekistānas. Viņi Latvijā ieradās vakar.
    Patlaban slimnīcā ārstējas divi Covid-19 saslimušie. Abiem ir vidēji smaga slimības gaita. Lielākoties jauni saslimšanas gadījumi pēdējā laikā saistīti ar ārvalstnieku iebraukšanu Latvijā, kā arī mūsu pašu ceļošanu uz ārzemēm. Tā norāda Slimību profilakses un kontroles centrs. Centra speciālisti aicina ievērot piesardzības pasākumus. Nekādus jaunus ierobežojumus pagaidām neieviesīs.

    Igaunijā Covid-19 vienam cilvēkam

    Igaunijā aizvadītajā diennaktī Covid-19 atklāts vienam cilvēkam.
    Lietuvā pēdējās diennakts laikā atklāti septiņi jauni saslimušie.
    Vakar Igaunijā pārbaudīti 240 cilvēku, bet Lietuvā 2079 cilvēki.

    Latviešu strēlnieku laukumu labiekārtos būvuzņēmums "Skonto būve"

    Latviešu strēlnieku laukumu Rīgā, pie Okupācijas muzeja, labiekārtos būvuzņēmums "Skonto būve". Tā liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.
    "Skonto būve" uzvarēja "Valsts nekustamo īpašumu" izsludinātajā iepirkumā. "Skonto būve" laukumu pie Okupācijas muzeja labiekārtos par vairāk nekā pusotru miljonu eiro.

    Berlīnē auto ietriecies gājējos

    Berlīnē pie Zooloģiskā dārza stacijas šorīt automobilis ietriecās gājējos. Savainoti vismaz septiņi cilvēki. Daži cietušie ir smagā stāvoklī.
    Berlīnes policija uzskata, ka notikušais nav tīša rīcība. Policija pavēstīja, ka 24 gadus vecais automašīnas vadītājs zaudējis pār automašīnu kontroli kreisā pagrieziena laikā un uzbraucis uz ietves. Visticamākais negadījuma cēlonis ir ātruma pārsniegšana.
    Vietējie mediji vēsta, ka vainīgā automašīnai ir Igaunijas reģistrācijas numurzīmes.

    Polija izstāsies no Stambulas konvencijas

    Polija nākamnedēļ sāks procedūru, lai izstātos no Stambulas konvencijas. Šīs konvencijas mērķis ir novērst vardarbību pret sievietēm. Polijas tieslietu ministrs Zbigņevs Zjobro paziņoja, ka konvencija satur “ideoloģiskus elementus”, kas esot kaitīgi Polijas sabiedrībai.
    Polijas lēmums izsaucis sieviešu protestus Polijā.
    Lēmumu kritizē arī citur Eiropā. Eiropas Padomes ģenerālsekretāre Marija Pejčinoviča-Buriča paziņoja, ka Polijas lēmums esot satraucošs. Viņa norādīja, ka Polijas izstāšanās no konvencijas būtu solis atpakaļ sieviešu aizsardzībai pret vardarbību Eiropā.

    Krievijā turpinās demonstrācijas

    Krievijas Tālajos Austrumos šodien turpinājās demonstrācijas. To dalībieki pieprasa atbrīvot aizturēto Habarovskas novada gubernatoru Sergeju Furgalu. Viņu apsūdz vairāku slepkavību organizēšanā. Furgals apsūdzības noliedz.
    Šī jau ir 16. diena pēc kārtas, kopš reģiona iedzīvotāji pulcējas protestam Habarovskas ielās. Arī citās Krievijas pilsētās sākušās protesta akcijas.

    Ukainā gatavojas pilnīgam pamieram

    Ukrainas austrumos gan Ukrainas armija, gan Krievijas atbalstītie kaujinieku grupējumi gatavojas "pilnīgai un vispārējai" uguns pārtraukšanai. Tai jāstājas spēkā pusnaktī.
    Par uguns pārtraukšanu abas puses vienojās šonedēļ, trešdien.

    Mančestras "United" uzvar Lesteras "City"

    Anglijas futbola premjerlīgas pēdējās kārtas spēlē šodien Mančestras komanda "United" pieveica Lesteras "City". Spēles rezultāts bija 2:0. Ar tādu pašu rezultātu 2:0 Londonas "Chelsea" apspēlēja Vulverhemptonas "Wanderers". Tomēr Mančestras klubam kopumā bija vairāk gūto vārtu. Līdz ar to Anglijas futbola premjerlīgā Mančestras "United" izcīnīja bronzas medaļas. Čempionātā uzvarēja "Liverpool", bet otrajā vietā ir Mančestras "City".

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti