Ziņas vieglajā valodā 26. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 26. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 26.jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 "Reportieri bez robežām" aicina steidzami risināt Latvijas Radio problēmas

Latvijas Radio problēmas jārisina steidzami.

Tā uzsver Starptautiskā preses un vārda brīvības organizācija „Reportieri bez robežām”.

Organizācija ir informēta par situāciju sabiedriskajā medijā.

„Reportieru bez robežām” skatījumā, Radio pārāk ilgi pakļāva finansiāliem ierobežojumiem.

Krīze jārisina pēc iespējas ātrāk.

Par to brīdina organizācija.

Tam Radio valdei un mediju uzraugam ir divas nedēļas.

Šādu termiņu noteica atbildīgā Saeimas komisija.

To piektdien, 26. jūlijā, atklāja tās vadītājs Artuss Kaimiņš no partijas „KPV LV”.

Jāvērtē arī mediju uzrauga padomes locekļu atbilstība amatam.

Tā Latvijas Radio sacīja Saeimas frakciju vadītāji.

Starptautiskais Valūtas fonds aicina risināt demogrāfijas problēmu

Viena no galvenajām Latvijas ekonomikas problēmām – demogrāfija.

To operatīvi jārisina.

Pretējā gadījumā Latvija zaudēs trešdaļu no darbaspēka.

Tas notiks līdz 2050. gadam.

Ar šādu apgalvojumu nāca klājā Starptautiskā Valūtas fonda eksperti.

Ziemeļkoreja veikusi raķešu izmēģinājumus

Ziemeļkoreja veica divus raķešu izmēģinājumus.

Tas bija brīdinājums kaimiņvalsts potenciālajiem draudiem.

Par to paziņoja Ziemeļkorejas līderis Kims Čenuns.

Dienvidkoreja izmēģinājumus nosauca par satraucošiem.

Savienoto Valstu skatījumā gan tas neapdraud sarunas.

Tās turpinās par Ziemeļkorejas kodolatbruņošanu.

Omāna varētu būt vidutājs Irānas strīdā par aizturēto britu tankkuģi

Omāna apsver vidutāja lomu britu tankkuģa strīdā ar Irānu.

Par to vēsta Irānas mediji.

Saasinātas attiecības abu valstu starpā ir kopš jūlija sākuma.

Tad pie Gibraltāra aizturēja Irānas tankkuģi.

Pēc tam Irāna aizturēja britu transportlīdzekli.

Drošības dēļ Eiropa plāno kuģošanas aizsardzības spēkus.

Tie nodrošinātu pārvietošanos Hormuza šaurumā.

"Nord Stream 2" tiesā apstrīd ES gāzes tirgus nosacījumus

"Nord Stream 2" projekta īstenotāji apstrīdēja gāzes tirgus nosacījumus.

Viņi vērsās Eiropas Savienības (ES) Vispārējā tiesā.

Projekta īstenotāju skatījumā, izmaiņas bloka gāzes direktīvā saistītas ar cauruļvada būvniecību.

ASV atjaunos nāvessodu

Amerikas Savienotajās Valstīs atjaunos nāvessoda izpildi.

To nolēma valdība pēc 16 gadu pārtraukuma.

Turklāt jau tuvākajā laikā augstāko sodu piemēros piecām personām.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti