Ziņas vieglajā valodā 26. janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 26. janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 26. janvārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Pie "normālas dzīves" nevarēsim atgriezties vēl tuvāko pusgadu 

Vēl ir par agru domāt par ierobežojumu mazināšanu, saka premjers.

Tie nekļūs būtiski mazāki arī pēc 7. februāra.

Tas ir datums, līdz kuram šobrīd ir izsludināta ārkārtējā situācija valstī.

Covid-19 saslimstības pieaugums pašlaik nedaudz mazinās.

Ja tas tā turpināsies, ierobežojumus varbūt varēs mazināt pēc aptuveni pusotra mēneša.

Tā saka veselības ministrs Daniels Pavļuts ("Attīstībai/Par!").

Tomēr viņš uzsver, ka pie "normālas dzīves" nevarēsim atgriezties vēl vismaz pusgadu.

Latvijā atklāj gandrīz 700 jaunu Covid-19 gadījumu

Aizvadītajā diennaktī Covid-19 Latvijā atklāja vēl gandrīz 700 cilvēku, 12 miruši.

Pārbaudīja 12 500 cilvēku.

Rosina sākt kriminālvajāšanu pret 3 personām "Rīgas satiksmē"

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs rosina sākt kriminālvajāšanu pret trīs personām.

Tas saistīts ar teju 250 tūkstošu eiro izkrāpšanu no "Rīgas satiksmes".

Divas personas rosina apsūdzēt par iespējamu krāpšanu lielā apjomā, bet trešo – par nozieguma atbalstīšanu.

Pēc pašvaldību vēlēšanām lielākā dome pēc Rīgas būs Ogre

Pašvaldību vēlēšanās 5. jūnijā sešās valsts pilsētās un 35 novados kopumā būs jāievēlē 683 deputāti.

Tā paziņoja Centrālā vēlēšanu komisija.

Lielākais deputātu skaits būs Ogres novada pašvaldībā.

Tā būs otrā lielākā dome pēc Rīgas.

Deputātu skaitu nosaka atbilstoši iedzīvotāju skaitam.

Rīgā vēlēšanas nenotiks, jo jau pērn bija ārkārtas vēlēšanas.

Āgenskalnā uzsprāgušajā ēkā mitušajām ģimenēm - pabalsti

Septiņām ģimenēm piešķīra pabalstus līdz 1000 eiro pēc sprādziena mājā Āgenskalnā.

Viens sprādzienā cietušais joprojām ārstējas Valsts apdegumu centrā.

Viņam būs jāārstējas vēl aptuveni mēnesi.

Sprādzienā 31. decembrī cieta seši cilvēki, bet viens gāja bojā.

Cietušajā ēkā iedzīvotāji atgriezties nevarēs.

Aprit 100 gadu kopš Latvijas atzīšanas de iure

Otrdien, 26. janvārī, aprit 100 gadu kopš Latvijas Republikas starptautiskās atzīšanas de iure.

Šo vēsturisko notikumu godināja ar dažādiem pasākumiem.

Tai skaitā Latvijas baznīcās šovakar skanēja zvanu skaņas.

Igaunijā - jauna valdība

Kaimiņvalstī Igaunijā darbu sāka jaunā valdība.

To veido divu partiju koalīcija.

Igaunijā pirmo reizi premjerministre ir sieviete.

Jauna valdība ir, jo pirms aptuveni divām nedēļām atkāpās iepriekšējais premjers.

Tas bija saistīts ar korupcijas skandālu.

Igaunijas prezidente Kersti Kaljulaida pieņem jauno valdību
Igaunijas prezidente Kersti Kaljulaida pieņem jauno valdību

Lielbritānijā - vairāk nekā 100 000 mirušu Covid-19 slimnieku

Kopš pandēmijas sākuma Lielbritānijā nomiruši vairāk nekā 100 tūkstoši Covid-19 slimnieku.

Līdz ar to Lielbritānija ir pirmā valsts Eiropā, kur ir tik daudz mirušo.

Nīderlandē aizturēti gandrīz 200 grautiņu dalībnieku

Nīderlandes lielākajās pilsētās jau trīs naktis pēc kārtas notiek vardarbīgi protesti.

Cilvēki protestē pret komandantstundu.

Valdība to izsludināja, lai ierobežotu Covid-19 izplatību.

Aizvadītajā naktī aizturēja gandrīz 200 grautiņu dalībnieku.

Vairums no viņiem ir jauni vīrieši.

Viņi ielauzās veikalos, aizdedzināja automašīnas un iesaistījās sadursmēs ar policistiem.

Nīderlandes valdība nosodīja vardarbību un komandantstundu neatcels.

Atkāpies Itālijas premjerministrs

Par atkāpšanos paziņoja Itālijas premjerministrs Džuzepe Konte.

Politiķis to darīja, lai censtos izveidot jaunu valdību.

Tā, iespējams, būs jau trešā trīs gadu laikā.

Diskutē, kur rīkot pasaules hokeja čempionātu

Pasaules hokeja čempionātu grib rīkot vienā valstī.

Kura valsts tā būs, būs zināms ne agrāk kā pirmdien.

Hokeja federācija saka, ka lēmuma pieņemšanai vajag laiku.

Tāpēc vēl nav zināms, vai čempionāts būs Latvijā, Dānijā vai Slovākijā.

Izmaiņas plānos ir, jo tiesības rīkot čempionātu atņēma Baltkrievijai.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti