Ziņas vieglajā valodā 26. janvārī

Ziņas vieglajā valodā 26. janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 26. janvārīDace Simanoviča

    Siguldā noslēdzās Pasaules kausa posms kamaniņu sportā

    Siguldā šodien noslēdzās Pasaules kausa posms kamaniņu sportā.

    Latvijas sportistiem visās sacensību dienās bija labi rezultāti.

    Sportisti izcīnīja divas zelta medaļas.

    Vēl arī mūsu sportistiem viena sudraba un viena bronzas godalga.

    Sprinta kausā šodien pirmo vietu ieguva Latvijas kamaniņu sporta divnieks Kristens Putins un Imants Marcinkēvičs.

    Tā viņiem bija pirmā uzvara karjerā.

    Ķibermaņa bobsleja četrinieks izcīnīja 4. vietu Pasaules kausa posmā Kēnigszē

    Vācijā, Kēnigszē, Latvijas bobsleja pilota Oskara Ķibermaņa četrinieks izcīnīja ceturto vietu Pasaules kausa sestā posma sacensībās.

    Ralfa Bērziņa četrinieks ieguva septīto vietu.

    Uzvaru posmā svinēja vācietis Frančesko Frīdrihs.

    Latvijas bobsleja izlases galvenais treneris Sandis Prūsis ir apmierināts ar mūsu sportistu sniegumu.

    Palestīnieši ir gatavi izstāties no Oslo miera līguma

    Šis līgums regulē attiecības ar Izraēlu.

    Palestīnieši gatavi tā rīkoties, ja ASV prezidents Donalds Tramps nākamnedēļ paziņos par savu Tuvo Austrumu miera plānu.

    Tā saka palestīniešu galvenais sarunvedējs.

    Izraēlas premjerministrs cer, ka amerikāņu piedāvātais plāns būs vēsturisks.

    Ķīnā ar bīstamo vīrusu varētu būt saslimuši vēl aptuveni tūkstotis cilvēku

    Ķīnā ar bīstamo vīrusu varētu būt saslimuši vēl aptuveni tūkstotis cilvēku.

    Tā ziņojis Ķīnas pilsētas Uhaņas mērs.

    Tas nozīmē, ka saslimušo skaits varētu būt ap trijiem tūkstošiem.

    Līdz šim vīrusa dēļ miruši 56 cilvēki.

    Vīruss izplatās arvien straujāk.

    Amatpersonas gan domā, ka slimība nav tik bīstama kā tā, kuras dēļ daudzi cilvēki mira pirms vairākiem gadiem.

    Ievērojami ir pastiprināti drošības pasākumi.

    Slimības pazīmes ir klepus, drudzis un apgrūtināta elpošana.

    Iedzīvotāji tagad atkal drīkst uzturēties Tāla vulkāna apkārtnē

    Filipīnās iedzīvotāji tagad atkal drīkst uzturēties Tāla vulkāna apkārtnē.

    Vairs nav draudu, ka gaidāms izvirdums.

    Tomēr iedzīvotājiem ir jābūt gataviem pamest šo vietu stundas laikā.

    Tas ir gadījumā, ja situācija pēkšņi mainās.

    Tā brīdina atbildīgās varasiestādes.

    Tāla vulkāns aktivizējās pirms divām nedēļām.

    Tad mājas bija jāpamet desmitiem tūkstošiem cilvēku.

    Rīgas dome iepirkumā meklēs Aldara parka atjaunotājus

    Rīgas dome iepirkumā meklēs Aldara parka atjaunotājus.

    Paredzēts, ka atjaunošana izmaksās 3,5 miljonus eiro.

    Aldara parks ir viens no vecākajiem parkiem Rīgā.

    Tas veidots 19. gadsimta beigās kā alus darītavas īpašnieka mājas dārzs ar dīķi un mākslīgajām pilsdrupām.

    Daudzviet līs, būs arī slapjš sniegs

    Šonakt Latvijā debesis būs apmākušās, daudzviet lietus, austrumos arī slapjš sniegs.

    Rīt dienā mākoņains un brīžiem līs.

    Lietaināks būs Vidzemē, Latgalē un Sēlijā.

    Naktī pūtīs dienvidrietumu, rietumu, bet dienā dienvidrietumu, dienvidu vējš 3-8 m/s. Gaisa temperatūra naktī un dienā no +1..+5 grādiem.

    Rīgā – apmācies, brīžiem gaidāms lietus.

    Pūtīs mērens dienvidrietumu, dienvidu vējš.

    Gaisa temperatūra kā naktī, tā arī dienā +3…+5°.

    Laika tips 2. – labvēlīgs.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti