Ziņas vieglajā valodā 26. februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 26. februārī

Ziņas vieglajā valodā 26.februārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Latvijas ekonomikai klājas labi

Latvijas ekonomikai klājas labi. Tā teikts Eiropas Komisijas novērtējumā. Ir gan arī problēmas.

Lai gan valsts kopumā nopelna vairāk, tomēr nodokļos pēdējos gados cilvēki maksā mazāk. Tādēļ valdībai ir grūti palielināt sociālos pabalstus un ārstiem maksāt lielākas algas.

Eiropas Komisijas cilvēki aicina Latvijas politiķus arī turpmāk būt taupīgiem un netērēt naudu.

Lietuvā vīrusa dēļ pasludināts ārkārtas stāvoklis

Lietuvā šodien koronavīrusa dēļ pasludināts ārkārtas stāvoklis.

Lietuvā vīrusa vēl nav. Ārkārtas stāvoklis palīdz tam sagatavoties.

Ir vienkāršāk nopirkt mediķiem vajadzīgās zāles un lietas, kuras pasargā no vīrusa. Nav katru reizi jārīko konkurss un jāprasa nauda valdībai. Varēs arī ātrāk aizliegt cilvēkiem iebraukt vai izbraukt no valsts vai kādas konkrētas pilsētas. Tā paskaidro Lietuvas veselības ministrs Aurēlijs Verīga.

Latvijā jaunā vīrusa vēl nav

Latvijā jaunā vīrusa nav. Ir svarīgi darīt visu iespējamo, lai slimība pie mums atnāktu pēc iespējas vēlāk.

Tā šorīt Latvijas radio teica Stradiņa klīniskās universitātes slimnīcas Infekciju uzraudzības dienesta vadītājs, profesors Uga Dumpis. Viņš domā, ka vīruss nonāks Latvijā. No tā izvairīties, visticamāk, nevarēs.

Vakar pārbaudīti deviņi cilvēki

Ar aizdomām par koronavīrusu Latvijā mediķi vakar pārbaudīja deviņus cilvēkus. Vīruss netika atklāts.

Visi pārbaudītie nesen atbrauca no Itālijas. Itālijā strauji pieaug ar vīrusu slimo skaits un vairāki cilvēki mirst.

TTT Rīga komanda atsakās braukt uz Slovēniju

Vīrusa dēļ - TTT Rīga basketbola komanda atsakās braukt uz Eirolīgas spēli ar Itālijas Venēcijas komandu.

Spēle nesen tika pārcelta uz Slovēniju.

Itālijā vīrusa dēļ daudzi sporta notikumi ir atcelti. Latvijas basketbolistes baidās saslimt Latvijas radio šodien teica komandas vadītājs Egīls Lūsis.

Daugavpilī Polijas gaļu pārdod kā Latvijas

Daugavpilī uzņēmums „Baltiņš” ir krāpies. To atklāja Pārtikas un veterinārais dienests.

Uzņēmums kā Latvijas gaļu skolām pārdeva Polijā ražotu. Viņi Polijas gaļas etiķetes izmeta miskastē un gaļai uzlika uzlīmes ar Latvijas uzņēmumu nosaukumu. Šādi skolām Daugavpilī pārdeva vairāk nekā 4 tonnas gaļas.

Jūrmalā pārdota Raiņa un Aspazijas Mellužu vasarnīca

Jūrmalā izsolē pārdota rakstnieku Raiņa un Aspazijas Mellužu vasarnīca. Pret tās pārdošanu iebilda vairāki slaveni cilvēki. Viņi baidās, ka jaunais īpašnieks var ēku nojaukt. Viņi gribētu, lai Jūrmalas dome vasarnīcu patur sev un rūpējas par to. Jūrmala iebildumus izlikās nedzirdam.

Jaunais īpašnieks vasarnīcu nopirka par aptuveni 50 tūkstošiem eiro. Lai ēku nenojauktu, Nacionālā kultūras mantojuma pārvalde dara visu, lai vasarnīca nonāktu Valsts aizsargājamo kultūras pieminekļu sarakstā. Sarakstā esošu māju nojaukt nedrīkst.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti