Ziņas vieglajā valodā 26. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 26. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 26. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

No trešdienas var nobalsot Rīgas domes ārkārtas vēlēšanās

Trešdien, 26. augustā, sākās iepriekšējā balsošana Rīgas domes ārkārtas vēlēšanās.

Uz četrām stundām bija atvērti vairāk nekā 150 vēlēšanu iecirkņi.

Pirms vēlēšanām nobalsot varēs arī ceturtdien un piektdien.

Ceturtdien vēlēšanu iecirkņi būs atvērti no plkst.9 rītā līdz 16. 

Savukārt piektdien no plkst.12 līdz 20.

Vēlēšanu rīkotāji aicina rīdziniekus izmantot iespēju balsot pirms galvenās vēlēšanu dienas.

Tad sestdien būtu mazākas rindas.

Tas mazinātu vīrusa infekcijas Covid-19 izplatības riskus.

Vēlēšanu iecirkņos ievēro drošību

Visi iecirkņi ir sagatavojušies izpildīt Covid-19 izplatības ierobežošanas nosacījumus.

Vēlēšanu iecirkņos obligāti jādezinficē rokas.

Ieteicams vēlēšanu laikā iecirknī izmantot sejas un deguna aizsegu, kas ir pieejams arī iecirkņos.

Katru dienu pēc iepriekšējās balsošanas beigām notiks iecirkņu dezinficēšana.

Pagājušajā diennaktī Latvijā - 18 jauni Covid-19 inficētie

Otrdien, 25. augustā, atklāti 18 jauni inficēšanās gadījumu ar Covid-19, liecina Slimību profilakses un kontroles centra dati.

Tikmēr Igaunijā atklāti 17 jauni saslimšanas gadījumu, bet Lietuvā – 32 saslimušie.

Latvijā gatavojas otrajam Covid-19 vilnim

Latvijai jārēķinās ar Covid-19 otro vilni.

Gatavību jaunam saslimšanas uzliesmojumam trešdien, 26. augustā, pārrunāja premjers Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība") un Valsts prezidents Egils Levits.

Saslimstība palielinās visā pasaulē.

Latvija pagaidām turas labi, uzskata prezidents.

Tomēr ziņas par 18 jauniem saslimušajiem liecina, ka arī Latvijai tuvojas otrais vilnis.

Ukraina liedz ārzemniekiem ieceļot valstī

Ukraina Covid-19 uzliesmojuma dēļ nolēmusi atkal aizliegt ārzemniekiem ieceļot valstī.

Pirms dažām dienām Ukrainā reģistrēts rekordliels jaunu saslimšanas gadījumu skaits.

Vienā dienā atklāti vairāk nekā divtūkstoš saslimšanas gadījumu.

Tāpēc valdība nolēmusi uz mēnesi slēgt robežu ieceļotājiem.

Rekordliels Covid-19 slimnieku skaits Horvātijā

Rekordliels Covid-19 saslimšanas gadījumu skaits otrdien, 25. augustā, konstatēts arī Horvātijā.

Konstatēti vairāk nekā 350 gadījumu.

Tas ir lielākais dienas laikā konstatētais gadījumu skaits Horvātijā kopš epidēmijas sākuma.

Splitas-Dalmācijas reģionā ieviesti jauni ierobežojumi.

Šajā reģionā atrodas populārie Adrijas piekrastes kūrorti.

Horvātijas kaimiņvalstis, arī Itālija, Slovēnija, Austrija, un Vācija mudina iedzīvotājus nebraukt uz Horvātiju.

Liepājā glābējsilītē atrasta jaundzimusi meitenīte

Liepājas slimnīcas glābējsilītē trešdien, 26. augustā, atstāta jaundzimusi meitenīte.

10 gadu laikā šis ir trešais bērniņš, kurš ievietots Liepājas glābējsilītē.

Kopš Latvijā dažādās pilsētās izveidotas glābējsilītes, ir izglābtas 49 bērnu dzīvības.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti