Ziņas vieglajā valodā 26. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 26. aprīlī. 

 

Ziņas vieglajā valodā 26.aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Policija turpina izmeklēt noziegumu Tukumā

Policija turpina izmeklēt noziegumu Tukumā, kurā cieta divi vīrieši.
Iespējams, vīriešiem uzbruka viņu seksuālās orientācijas dēļ.
Par izteiktiem draudiem dzīvībai vīrieši iepriekš ziņoja policijai, taču palīdzību nesaņēma.
Tagad pārbaudīs arī policijas rīcību.
Tikmēr Tukuma iedzīvotāji ir satraukušies, vai var paļauties uz policiju.
Cilvēki arī vaino politiķus, kas ar saviem izteikumiem veicina negatīvu noskaņojumu pret viendzimuma pāriem.

Par aicinājumiem likvidēt ķīniešus Nikam Endziņam – 7 mēnešu cietumsods

Niks Endziņš
Niks Endziņš

Tiesa piesprieda 7 mēnešus cietumā Nikam Endziņam.
Viņš internetā aicināja vērsties pret ķīniešiem.
Sociālajos tīklos viņš izplatīja videoierakstu un aicinājumu „likvidēt ķīniešus un Ķīnas valsti”.
Pašlaik Endziņš ir brīvībā.
Viņš vēl var apstrīdēt spriedumu.

Latvijā pieaug saslimstība ar Covid-19

Latvijā pieaug saslimstība ar Covid-19.
Arī slimnīcās Covid-19 pacientu skaits palielinās.
Patlaban slimnīcās ārstējas 709 Covid-19 pacienti.
84 ir smaga slimības gaita.

Aizvadītajā diennaktī atklāti vēl 220 jauni Covid-19 gadījumi, četri cilvēki miruši.
Veica gandrīz 3500 testu un pozitīvi bija 6,4%.
Divu nedēļu kumulatīvais saslimstības rādītājs ir 404,6.


Ir apgrūtināta pieteikšanās potei pret Covid-19

Ir apgrūtināta pieteikšanās potei pret Covid-19.
Cilvēki sūdzas, ka vakcinācijas laika un vietu skaits ir ierobežots.
Vakcinācijas birojā skaidro, ka grūtības pieteikties ir tādēļ, ka trūkst vakcīnu.
Tiklīdz būs lielākas vakcīnu piegādes, situācija mainīsies.
Pagājušajā nedēļā pret Covid-19 ir vakcinēti vairāk nekā 43 000 cilvēku.
Šonedēļ ir gaidāmas lielas vakcīnu piegādes.

Eiropas Komisija iesūdzējusi tiesā uzņēmumu „AstraZeneca"

Eiropas Komisija iesūdzējusi tiesā uzņēmumu „AstraZeneca" par pārkāpumiem vakcīnu piegādē.
“AstraZeneca” nepilda līgumā paredzēto.
Eiropas Savienībai tuvākajos mēnešos ir jāsaņem 180 miljoni vakcīnas devu, taču "AstraZeneca" sola piegādāt tikai 70 miljonus vakcīnas devu.

Pret Covid-19 vakcinētie ASV tūristi varēs apmeklēt ES

Pret Covid-19 vakcinētie Amerikas Savienoto Valstu tūristi varēs apmeklēt Eiropas Savienību.
To paziņojusi Eiropas Komisijas prezidente Urzula fon der Leiena.
Iespējams, tas notiks jau šovasar.
Amerikāņi varēs brīvi ceļot Eiropā, jo ir vakcinēti ar tām pašām vakcīnām, ko apstiprinājusi Eiropas Zāļu aģentūra.
ASV izmanto "Moderna", "Pfizer/"BioNTech" un "Johnson & Johnson" vakcīnas.

Pret Covid-19 vakcinētie tūristi no 65 valstīm varēs doties uz Kipru

Pret Covid-19 vakcinētie tūristi no 65 valstīm no 10. maija varēs doties uz Kipru.
Tūristi drīkstēs ierasties Kiprā bez Covid-19 testa.
Vakcinētiem tūristiem nebūs jāievēro karantīna.
Kipras tūrisma nozare smagi cietusi pandēmijas dēļ.
Tagad Kipra cer nopelnīt, atverot robežas vakcinētiem ārzemniekiem

Aicina nepirkt mājputnus no valstīm, kur ir putnu gripa

Pārtikas un veterinārais dienests aicina mājputnu turētājus nepirkt mājputnus valstīs, kurās ir konstatēta putnu gripa.
Lietuvā putnu gripa apstiprināta mājputniem 16 nelielās piemājas saimniecībās.
Ir noskaidrots, ka tās mājputnus iegādājušās Polijā.
Polijā putnu gripa ir ļoti izplatīta.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti