Ziņas vieglajā valodā 25. septembrī

Ziņas vieglajā valodā 25. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 25. septembrī
00:00 / 05:01
Lejuplādēt

No amata atstādināts Nodokļu un muitas policijas priekšnieks Kaspars Podiņš

Tā vēsta Latvijas Televīzijas raidījums "De facto".

Pret Podiņu ierosināta disciplinārlieta.

Podiņš pārmetumiem nepiekrīt.

Viņš atstādināts saistībā ar Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja sākto lietu pret Valsts ieņēmumu dienesta darbiniekiem.

Šī lieta saistīta ar kukuļa izspiešanu no kokrūpnieka, uzņēmuma "Stiga RM" īpašnieka Andra Ramoliņa.

Tajā varētu būt iesaistīti četri Valsts ieņēmumu dienesta darbinieki.

No pirmdienas Latvijā un ārvalstīs darbu sāks 14. Saeimas vēlēšanu iecirkņi

Līdz vēlēšanām iecirkņos varēs pieteikt balsošanu vēlētāju atrašanās vietā.

Varēs arī iepazīties ar kandidātu sarakstiem, ziņām par kandidātiem un priekšvēlēšanu programmām.

Dažos vēlēšanu iecirkņos Latvijā būs iespējams nodot balsi glabāšanā jeb nobalsot jau iepriekš.

Galvenā vēlēšanu diena būs sestdiena, 1. oktobris.

Šajās vēlēšanās piedalās 19 partiju vai to apvienību saraksti.

Līdz šim priekšvēlēšanu laikā būtiski pārkāpumi nav konstatēti.

Latvijā notiks gaisa spēku mācības

Pirmdien un otrdien Latvijā notiks gaisa spēku militārās mācības.

Tajās piedalīsies NATO dalībvalstu karavīri un lidaparāti.

Militārie vingrinājumi notiks gan gaisā, gan uz zemes.

Gaisa spēki aicina iedzīvotājus nesatraukties, ja redzamas zemu lidojošas lidmašīnas.

Tās pārsvarā lidos Ādažu un Lielvārdes apkaimē, un arī dažviet Latvijas austrumu daļā.

Krievijā vīrieši bēg no mobilizācijas

Pēc Krievijā izsludinātās mobilizācijas valsti strauji pamet jauni vīrieši.

Garas automašīnu rindas vērojamas pie vairākām Krievijas kaimiņvalstu robežām.

Grūtības pamest valsti ir arī ar avioreisiem.

Biļetes uz daudziem reisiem nevar nopirkt.

Krievijā daļa cilvēku turpina protestēt pret iesaukšanu armijas dienestā.

Simtiem cilvēku aizturēti.

Krievija varētu ierobežot vīriešu izbraukšanu no valsts

Krievijas varasiestādes gatavojas aizliegt izbraukt no valsts visiem vīriešiem mobilizācijas vecumā.

To portālam "Meduza" sacījuši divi Krievijas prezidenta administrācijai tuvi avoti.

Visticamāk, šāds aizliegums stāsies spēkā 28. septembrī.

Tad būs noslēgušies viltus referendumi par pievienošanos Krievijai.

Šos tā saucamos referendumus rīko Krievijas okupētajās Ukrainas teritorijās.

Latvijas futbola izlase nospēlē neizšķirti ar Andoru

Latvijas vīriešu futbola izlasei svētdien izbraukumā Andorā bija UEFA Nāciju līgas D grupas pēdējā spēle.

Tajā Latvija nospēlēja neizšķirti 1:1 pret Andoru.

Ar to pietika, lai nodrošinātu vietu trešajā jeb C līgā.

Kenijas skrējējs labojis pasaules rekordu maratonā

Kenijas skrējējs Eliuds Kipčoge svētdien jau ceturto reizi uzvarēja Berlīnes maratonā.

Viņš arī par 30 sekundēm laboja sev piederošo pasaules rekordu maratonā.

Kipčoge finišēja pēc divām stundām, vienas minūtes un deviņām sekundēm.

Sievietēm uzvarēja Etiopijas skrējēja Tigista Asefa.

Viņa maratonu noskrēja divās stundās, 15 minūtēs un 37 sekundēs.

Laika ziņas

Naktī Latvijā būs mākoņains laiks, brīžiem skaidrosies.

Vietām īslaicīgs lietus.

Dažās vietās var veidoties bieza migla.

Pūtīs lēns vējš līdz 5 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra gaidāma +2…+7 grādi, dažviet zāles virskārtā iespējama salna 0…-1 grāds.

Pirmdien dienā gaidāms mākoņains laiks, brīžiem skaidrosies.

Diena paies pārsvarā bez lietus, tikai atsevišķās vietās var īslaicīgi uzlīt.

Pūtīs lēns dienvidu puses vējš. Vakarā vējš iegriezīsies no austrumiem.

Gaisa temperatūra būs +12…+17 grādi.

Rīgā mākoņains, palaikam skaidrosies.

Nakts pirmajā pusē īslaicīgi līs.

Nakts otrajā pusē un no rīta būs migla.

Naktī lēns vējš. Pirmdien dienā lēns līdz mērens D, DA vējš.

Gaisa temperatūra: naktī +6…+7 grādi, pirmdien dienā +15…+17 grādi.

Laika tips pirmdien 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti