Ziņas vieglajā valodā 25. maijā

Ziņas vieglajā valodā 25. maijā.

 

Ziņas vieglajā valodā 25.maijāAgnese Vasermane

     

    Latvijas pilsētām rada zaudējumus ārvalstu tūristu trūkums

    Latvijas pilsētām rada zaudējumus ārvalstu tūristu trūkums.
    Parasti šajā laikā Latvijā ierodas daudz cilvēku no citām valstīm.
    Viņi paliek Latvijas viesnīcās un viesu namos, tērē naudu par ēšanu un kultūras pasākumiem.
    Īpaši tūristu trūkums šogad skāris Siguldu.
    Siguldas pilsētas šā gada budžets jeb plānotā nauda pilsētai ir samazināta par daudziem tūkstošiem eiro.

    Top jaunais likums dzīvei pēc ārkārtas situācijas beigām  

    Ārkārtējā situācija Latvijā ilgs vēl vismaz divas nedēļas – līdz 9. jūnijam.
    Taču arī pēc tam koronavīruss nekur nepazudīs.
    Ar vīrusu vajadzēs sadzīvot.
    Tāpēc Latvijā deputāti diskutē par jaunu likumu.
    Šis likums noteiks kārtību jaunajos apstākļos.
    Jauno likumu cer pieņemt līdz ārkārtējās situācijas beigām.

    Latvijā atklāti vēl divi Covid-19 gadījumi

    Saslimšanu ar Covid-19 svētdien, 24. maijā,  Latvijā atklāja diviem cilvēkiem.
    Šādi ir Slimību profilakses un kontroles centra dati.
    Veica apmēram 700 analīžu.
    Latvijā līdz šim kopumā pārbaudīti gandrīz 100 000 cilvēku.
    Atklāti vairāk nekā tūkstoš inficēto.
    22 cilvēki ir miruši.
    No Covid-19 Latvijā līdz šim izveseļojušās nepilnas divas trešdaļas saslimušo.

    Pagājušajā nedēļā Covid-19 Latvijā atklāja 39 cilvēkiem.
    Tas ir mazākais skaits kopš marta.
    Tad koronavīruss sāka strauji izplatīties visā pasaulē, arī Latvijā.

    Rīgas domes vēlēšanās būs jālieto mutes un deguna aizsegi

    Rīgas domes ārkārtas vēlēšanās cilvēkiem būs jālieto mutes un deguna aizsegi.
    Tā nolēma Centrālā vēlēšanu komisija.
    Rīgas domes vēlēšanas notiks 29. augustā.
    Balsošanas iecirknī degunu un muti varēs aizsegt gan ar aizsargmasku, gan auduma šalli.
    Ja vēlētājam mutes un deguna aizsarga nebūs, viņam to iedos pie ieejas.

    Izraēlā tiesa sāk izskatīt premjera Netanjahu lietu

    Izraēlā tiesā valsts premjerministru Benjaminu Netanjahu.
    Viņš šajā amatā ir jau daudzus gadus.
    Netanjahu apsūdz par vairākām lietām.
    Piemēram, viņš esot pieņēmis naudu par labvēlīgiem lēmumiem.
    Par to viņam draud ilgs cietumsods.
    Netanjahu visas apsūdzības noraida.
    Viņa tiesa bija paredzēta jau pirms diviem mēnešiem.
    Tiesas sēdi pārcēla koronavīrusa izplatības dēļ.

    Polijas prezidents Duda zaudē popularitāti

    Polijas prezidents Andžejs Duda vairs nav izteikts prezidenta vēlēšanu līderis.
    Vēl nesen par viņu gribēja balsot vairāk nekā puse Polijas iedzīvotāju.
    Par to liecināja aptaujas.
    Polijas prezidenta vēlēšanas gribēja rīkot 10. maijā.
    Koronavīrusa dēļ tās pārcēla uz vēlāku laiku.
    Vēlēšanas Polijā varētu notikt jūnija beigās.
    Vēlēšanās varētu notikt vairākās kārtās.

    “Volkswagen” ir jāatpērk no cilvēkiem nekvalitatīvās mašīnas

    Uzņēmumam „Volkswagen” ir jāatpērk no cilvēkiem nekvalitatīvās mašīnas.
    Tā nolēma Vācijas tiesa.
    Pirms pieciem gadiem uzņēmumu „Volkswagen” skāra liels skandāls.
    Atklājās, ka uzņēmums nestāsta taisnību par automašīnu tehnisko stāvokli.
    “Volkswagen” stāstīja, ka mašīnas nenodara tik lielu ļaunumu dabai, kā tas ir patiesībā.

    Sigulda nākamgad rīkos Eiropas čempionātu kamaniņu sportā

    Sigulda nākamgad rīkos Eiropas čempionātu kamaniņu sportā.
    Atļauju rīkot kamaniņu sporta čempionātu Siguldai piešķīra Starptautiskā Kamaniņu sporta federācija.
    Siguldā Eiropas kamaniņu sporta čempionāts notiks jau piekto reizi.
    Sacensības notiks nākamā gada 9. un 10. janvārī.
    2018. gadā brāļi Juris un Andris Šici Eiropas čempionātā izcīnīja sudraba medaļas.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti