Pirmais karstums šogad
Sestdien, 25. jūnijā, bija ļoti karsts laiks. Gaisa temperatūra pakāpās līdz + 30 grādiem. Tas ir pirmais karstums šogad. Svētdien svelme turpināsies. Gaisa temperatūra rīt sasniegs + 32 grādus.
Mediķi iesaka izvairīties no tiešiem saules stariem un dzert daudz ūdens. Jāparūpējas par mājdzīvniekiem, lai tie var padzerties un atvēsināties. Jāpieskata bērni un veci cilvēki, lai viņi nepārkarst.
Krievijas karspēks ieņēmis Severodonecku
Ukrainā Krievijas karaspēks šodien ieņēma Severodonecku. Ukrainas armija atkāpās no pilsētas, lai spētu labāk aizsargāt blakus esošo Lisičansku. Severodonecka ir gandrīz pilnībā sagrauta. Pilsētā palikušajiem cilvēkiem būs grūti izdzīvot. No pilsētas cilvēki var doties tikai uz Krievijas okupētajām teritorijām.
Ukraina apšaudīta no Baltkrievijas
Ukrainas teritoriju ( Kijivas, Čerņihivas un Žitomiras apgabalu) pagājušajā naktī apšaudīja ar raķetēm no Baltkrievijas. Pret Ukrainu raidīti vairāki desmiti raķešu. Ukrainas politiķi uzskata, ka Krievija mēģina karā iesaistīt arī Baltkrieviju. Raķešu trieciens notika Baltkrievijas un Krievijas līderu tikšanās laikā.
Norvēģijā apšaude
Norvēģijā paaugstināts draudu līmenis līdz visaugstākajam. Pagājušajā naktī Norvēģijas galvaspilsētā Oslo geju klubā nošauti divi cilvēki, bet vairāk nekā 20 ievainoti. Šāvēju aizturēja. Policija izmeklē notikušo kā iespējamo teroraktu vai naida noziegumu. Šodien Oslo bija paredzēts praida gājiens, taču to atcēla.
Varšavā norisinājās praids
Tūkstošiem cilvēku šodien piedalījās praida parādē Varšavā. To šogad rīkoja kopā ar Ukrainas kopienu. Kijivā praida parāde šogad nav iespējama kara dēļ. Gājienā cilvēki pieprasīja vienlīdzīgas tiesības. Polijā viendzimuma laulības nav atļautas, un valdības skatījumā cīņa par plašākām seksuālo minoritāšu tiesībām apdraud katoliskās baznīcas vērtības.
Eiropā šovasar streikos vairāku aviokompāniju darbinieki
Ceļotājiem šovasar nāksies rēķināties ar vairākiem aviokompāniju darbinieku streikiem. Šodien vairākās Eiropas valstīs notiek lidsabiedrības „Ryanair” darbinieku streiks. Ar darbinieku streikiem sastopas arī citas aviokompānijas. Piloti un lidmašīnu apkalpes locekļi protestē pret zemajām algām un apgalvo, ka aviokompānija neievēro atpūtas laika prasības. Daudzviet Eiropā trūkst arī lidostas darbinieku.
Ludzas novadā notiek “Tauriņu nakts”
Šodien Ludzas novada Pasienes pagastā pie Šešku ezera dabas liegumā „Grebļukalns” notiek „Tauriņu nakts”. Jau 6 gadu īpašā pasākumā cilvēkus aicina iepazīt tauriņu pasauli. Dabas liegumā ir īpašs klimats un augu valsts. Šeit mīt ap 500 tauriņu sugas. Tā ir arī lielākā tauriņu populācijas vieta Baltijas valstīs.
Laika ziņas
Svētdien Latvijā gaidāms mainīgs mākoņu daudzums. Bez nokrišņiem. Lēns vējš 1-5 m/s. Gaisa temperatūra naktī +14…+18°, vietām līča piekrastē +19…+20°. Dienā +27… +32°, vietām līča piekrastē +23…+27°.
Rīgā mainīgs mākoņu daudzums. Lēns vējš 1-5 m/s. Gaisa temperatūra naktī +19… +20°, dienā +30…+32°. Laika tips 3. - nelabvēlīgs.