Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 25. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 25. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 25. jūnijāPārsla Saktiņa

Garantētais minimālais ienākumu līmenis neatbilst Satversmei

Garantētais minimālais ienākumu līmenis neatbilst valsts pamatlikumam, tā lēma Satversmes tiesā. Tas nenodrošina cilvēka cienīgu dzīvi.

Garantētais minimālais ienākumu līmenis Latvijā ir 64 eiro. Ja ģimene vai cilvēks ir atzīts par trūcīgu, pašvaldība viņam maksā pabalstu, lai cilvēkam būtu valsts noteiktā naudas summa (64 eiro) mēnesī.

Sāk kriminālprocesu par «aplokšņu algu» būvniecības uzņēmumā

Valsts ieņēmumu dienests izmeklē "aplokšņu algu" izmaksu kādā būvniecības uzņēmumā. Uzņēmuma nosaukumu neatklāj. Starp aizdomās turētajiem ir uzņēmuma vadība un grāmatvedis.

Uzņēmums grāmatvedības dokumentos nav uzrādījis darba samaksu un neoficiāli izmaksājis algu skaidrā naudā apmēram 30 darbiniekiem.

Piekto dienu pēc kārtas Latvijā nekonstatē jaunus Covid-19 gadījumus

Latvijā jau piekto dienu nav atklāts neviens jauns Covid-19 saslimšanas gadījums. Aizvadītajā diennaktī testu veica vairāk nekā tūkstoš cilvēkiem.

Igaunijā aizvadītajā diennaktī Covid-19 atklāts vienam cilvēkam. Lietuvā inficējušies vēl divi cilvēki.

Levits Sāmsalas lielākajā pilsētā Kuresārē ticies ar Kaljulaidu

Par Covid-19 ceturtdien runāja Latvijas un Igaunijas prezidenti. Egils Levits un Kersti Kaljulaida tikās Sāmsalas lielākajā pilsētā Kuresārē.

Prezidenti paziņoja, ka ciešā sadarbība starp Latviju, Lietuvu un Igauniju Covid-19 laikā ir Eiropas līmeņa veiksmes stāsts.

Lietuvas prezidents Gitans Nausēda uz Sāmsalu nedevās. Nausēda nav apmierināts ar Latvijas un Igaunijas nostāju Baltkrievijas Astravjecas Atomelektrostacijas jautājumā. Lietuvai līdz šim nav izdevies pārliecināt Latviju un Igauniju nepirkt elektrību no Baltkrievijas.

Krievijā sāk balsot par konstitūcijas grozījumiem

Krievijā ceturtdien sākas nedēļu garā balsošana par izmaiņām konstitūcijā. Oficiālais referenduma datums ir 1. jūlijs.

Lai samazinātu Covid-19 izplatības riskus balsošanas iecirkņos, iedzīvotāji var izteikt savu viedokli arī vairākas dienas iepriekš.

Likuma grozījumi paredz iespēju pašreizējam valsts vadītājam Vladimiram Putinam palikt amatā vēl divus termiņus.

Eifeļa tornis atkal atvērts apmeklētājiem

Parīzes Eifeļa tornis atkal atvērts apmeklētājiem. Taču tornī pašiem jākāpj pa kāpnēm. Apmeklētājiem ir jābūt sejas maskām.

Tornī lifti nedarbosies līdz 1. jūlijam. Eifeļa torni koronavīrusa pandēmijas dēļ bija slēgts vairāk nekā trīs mēnešus.

Francijā kopš maija tiek mazināti pandēmijas dēļ ieviestie ierobežojumi. Luvras muzejs durvis apmeklētājiem atkal vērs 6. jūlijā.

Festivāls "Laba daba" šogad nenotiks

Festivāls "Laba daba" šogad tomēr nenotiks. Festivālu pārcels uz nākamā gada augustu. Organizatori aicina cilvēkus, kas iegādājušies biļetes, nesteigties ar to atgriešanu. Biļetes būs derīgas arī uz nākamā gada festivālu.

Mūzikas un mākslas festivālam "Laba daba" bija jānotiek Līgatnē augusta sākumā.

Piektdien gaidāms skaidrs laiks

Šonakt un rīt dienā Latvijā skaidrs laiks bez nokrišņiem. Pūtīs lēns vējš.

Gaisa temperatūra šonakt +13…+18°, rīt dienā +27…+31°, vietām +22…+25°.

Rīgā šonakt un rīt dienā skaidrs laiks bez nokrišņiem. Lēns vējš.

Gaisa temperatūra šonakt Rīgā +17...+18°, rīt dienā +27...+29°.

Laika tips – trešais – nelabvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt