Ziņas vieglajā valodā 25. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 25. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 25. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Bērziņš un Strakšas pametīs „Latvijas dzelzceļa” valdi

Edvīns Bērziņš un Aivars Strakšas pametīs „Latvijas dzelzceļa” valdi. Par viņu lēmumu liecina Latvijas Televīzijas rīcībā esošā neoficiālā informācija. Satiksmes ministrs no „Jaunās konservatīvās partijas” jau iepriekš viņiem izteica neuzticību. Iemesls ir aizdomas par šo cilvēku iesaisti korupcijā. Patlaban gan vēl notiek uzņēmuma padomes sēde. Tajā lemj par valdes atbrīvošanu.

Prasa mediju uzrauga atlaišanu

Saeimai jāatlaiž mediju uzraugs. To prasa Latvijas Žurnālistu asociācija. Aicinājumā tā norāda uz medija uzrauga zaudēto uzticību. Atklātā vēstulē politiķiem pieminēta arī mediju uzrauga locekļa Ivara Āboliņa saistība ar politiķiem.

Krīze arī "Latvijas Radio 2"

"Latvijas Radio 2" pieredzējušie darbinieki norāda uz krīzi medijā. Tā saistīta ar saturu. Viņu skatījumā iespējama radiostacijas bojāeja. Savukārt "Latvijas Radio 2" galvenais redaktors to uzskata par pārspīlējumu. Tomēr viņš atzīst pārāk zemas algas un nepietiekamu naudu satura attīstībai.

Vēlētājiem svarīga iespēja balsot jebkurā iecirknī

Vairumam vēlētāju svarīga iespēja vēlēšanās balsot jebkurā iecirknī. Tā uzskata aptuveni 80% vēlētāju. Par to liecina aptaujas. To veica Centrālā vēlēšanu komisija un pētījumu centrs SKDS. Aptaujā cilvēkus iztaujāja pēc šā gada Eiroparlamenta vēlēšanām.

Aizturēts Krievijas tankkuģis

Ukrainas Drošības dienests aizturēja Krievijas tankkuģi. Tas pērn novembrī bloķēja ceļu Ukrainas transportlīdzekļiem Kerčas šaurumā. Tā bija agresija pret Ukrainas karakuģiem. To noskaidroja pirmstiesas izmeklēšanā.

Bulgārijā atzīst viendzimuma laulības

Bulgārijā tiesa atzina viendzimuma laulības. To nolēma pēc Francijā salaulāta pāra lietas. Partneri reģistrēja attiecības un dzīvoja Eiropas Savienībā. Bet šādas tiesības viņiem nebija Bulgārijā. Tiesas lēmums ir pirmais solis pretī legālām viendzimuma laulībām valstī.

Spānijas premjers zaudē uzticības balsojumā

Spānijas premjers Pedro Sančess zaudē uzticības balsojumā. Tā bija jau otrā neveiksme parlamentā. Tagad viņa izredzes saglabāt amatu ir mazas.

Puertoriko gubernators atkāpsies no amata

Puertoriko gubernators atkāpsies no amata. To viņš paziņoja pēc divu nedēļu protestiem. Tajos viņu apsūdzēja korupcijā. Tāpat gubernatoru kritizēja par rupjiem izteikumiem. Viņš nopludinātās sarakstēs aprunāja politiskos konkurentus un slavenības.

Vācijā karstuma rekords

Vācijā šodien jauns nacionālais karstuma rekords. Tur gaisa temperatūra pārsniedza +41 grāda temperatūru. Tā liecina meteoroloģisko dienestu informācija. Vakar rekordi jau bija Vācijā un Nīderlandē.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti