Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 25. februārī

Ziņas vieglajā valodā 25. februārī.

Ziņas vieglajā valodā 25. februārīPārsla Saktiņa

 

 

Atliek lēmumu par mazo veikalu atvēršanu

Mazos veikalus tomēr nevērs vaļā 1. martā.

Valdība atlika lēmuma pieņemšanu.

Par mazo veikalu atvēršanu valdība lems nākamnedēļ.

Ekonomikas ministrija tagad rosina atļaut mazajiem veikaliem strādāt no 9. marta.

Mazo veikalu īpašnieki ir vīlušies valdības neizlēmībā.

Viņi uzskata, ka nav taisnīgi, ka lielie veikali strādāt drīkst, bet mazie ne.

Mazajos veikalos pircēju plūsmu ir vieglāk uzraudzīt.

Ārvalstniekiem nebūtiska ieceļošana Latvijā liegta līdz 6. aprīlim

Līdz ārkārtējās situācijas beigām (6. aprīlim) Latvijā nedrīkstēs ieceļot bez būtiska iemesla.

Valdība pagarināja ieceļošanas aizliegumu.

Citu valstu pilsoņi Latvijā drīkst ieceļot darba, mācību vai vēl dažu citu iemeslu dēļ.

Noteikumi attiecas uz ārvalstu pilsoņiem.

Latvijas pilsoņi drīkst izceļot vai ieceļot valstī.

"AstraZeneca" solītajā laikā vakcīnu devas nepiegādās

Vakcīnu ražotājs "AstraZeneca" solītajā laikā vakcīnu devas nepiegādās.

Tuvākās piegādes laiks pārcelts par pāris dienām.

2. martā "AstraZeneca" sola piegādāt par vairāk nekā 10 tūkstošiem devu mazāk, nekā bija paredzēts.

Pārējās piegādes "AstraZeneca" vēl nav apstiprinājusi.

Latvijā pasliktinās situācija ar Covid-19

Epidemioloģiskā situācija Latvijā atkal pasliktinājusies.

To ceturtdien, 25. februārī, pavēstīja Slimību profilakses un kontroles cents.

Latvijā izplatās arī Lielbritānijas Covid-19 paveids.

No šobrīd atklātajiem seši cilvēki inficējušies Latvijā, savukārt vēl viens inficējies Zviedrijā.

Aizvadītajā diennaktī reģistrēti 813 jauni Covid-19 gadījumi, seši cilvēki miruši.

Slimnīcās Covid-19 pacientu skaits nav mainījies.

Slimnīcās ārstējas 806 inficētie, 86 ir smaga slimības gaita.

Igaunijā - jauni Covid-19 ierobežojumi

Igaunijas valdība ceturtdien, 25. februārī, noteica jaunus ierobežojumus, jo epidemioloģiskā situācija pasliktinās.

Arī Igaunijā būs slēgti teātri un kinozāles.

Covid-19 gadījumu skaits Igaunijā turpina pieaugt.

Aizvadītajā diennaktī atklāti vēl 1154 Covid-19 gadījumi, miruši 10 cilvēki.

Tikmēr Lietuvā inficēto skaits samazinās.

Aizvadītajā diennaktī atklāti 538 jauni Covid-19 gadījumi, miruši seši sasirgušie.

Lietuvas Veselības ministrija ceturtdien, 25. februārī, paziņoja, ka Lietuvā pabeigta mediķu vakcinēšana pret Covid-19.

Gandrīz divu mēnešu laikā vakcinēti vairāk nekā 60 tūkstoši mediķu.

Navaļnijs pārvests uz cietumu ārpus Maskavas

Krievijas opozīcijas politiķis Aleksejs Navaļnijs pārvests uz cietumu ārpus Maskavas.

Patlaban nav zināms, kurā cietumā viņš atrodas.

Iepriekš Krievijas mediji ziņoja, ka Navaļniju pārvedīs uz cietumu Krievijas rietumos.

Navaļnijam cietumā jāpavada līdz 2023. gada vasarai.

Krievija ir noraidījusi gan Eiropas Cilvēktiesību tiesas, gan rietumvalstu prasību atbrīvot Navaļniju.

Krievijas opozicionārs Aleksejs Navaļnijs

Armēnijā saasinājusies politiskā situācija

Ļoti nemierīgi ceturtdien, 25. februārī, ir Armēnijā.

Galvaspilsētas Erevānas centrā sapulcējušies tūkstošiem cilvēku.

Viņus aicināja premjerministrs Nikols Pašinjans.

Pašinjans apsūdz militāristus mēģinājumā sagrābt varu valstī.

Militāristi ir pieprasījuši Pašinjanu atkāpties no amata.

Arī opozīcija aicina Pašinjanu atkāpties, lai izvairītos no asins izliešanas vai pat pilsoņkara.

Satraukumu par situācijas saasināšanos Armēnijā ceturtdien pauda gan valsts tuvākā sabiedrotā Krievija, gan Turcija.

Armēnijas premjers Nikols Pašinjans galvaspilsētas Erevānas ielās uzrunā savus atbalstītājus

Gaisa temperatūra Latvijā pārsniedz +14

Ceturtdien, 25. februārī, gaisa temperatūra Kolkā sasniedza +14,3 grādus.

Tā ir pirmā reize vēsturē, kad tik agri pavasarī ir tik augsta temperatūra.

Tas nozīmē, ka ir pārspēts 25. februāra siltuma rekords.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt