Ziņas vieglajā valodā 25. februārī

Ziņas vieglajā valodā 25. februārī

Ziņas vieglajā valodā 25.februārīPārsla Saktiņa

Latvijā nav saslimušo ar jauno koronavīrusu

Latvijā nav saslimušo ar jauno koronavīrusu. Atbildīgie dienesti ir gatavi neļaut vīrusam izplatīties.

To pēc Krīzes vadības padomes sēdes paziņoja Ministru prezidents Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība"). Kariņš aicināja ceļotājus būt uzmanīgiem. Ja ir aizdomas par saslimšanu, nedoties pie ārsta, bet zvanīt uz tālruņa numuru 113.

Latvijā patlaban ir iespējams nodrošināt īpašo aprūpi 100 cilvēkiem. Valdībai ir arī plāns, ja saslimušo ar koronavīrusu būtu vairāk.

Koronavīruss konstatēts Kanāriju salās

Koronavīruss konstatēts Spānijas Kanāriju salās Tenerifē. Saslimis kāds itāļu tūrists. Viesnīca, kurā viņš dzīvoja, tagad ir norobežota. Tajā nevienu neielaiž un no tās nevienu neizlaiž. Viesnīcā ir simtiem cilvēku. Viņus novēro mediķi.

Tenerifē atrodas arī vairāki cilvēki no Latvijas. Viņi nedzīvo šajā viesnīcā. Pagaidām šie cilvēki nav meklējuši palīdzību. Palīdzību nav lūdzis arī neviens Latvijas cilvēks Itālijā.

Itālijā saslimušo ir vairāk nekā trīs simti, bet nomiruši jau desmit. Par pirmajiem inficētajiem ar koronavīrusu šodien paziņoja Horvātija, Austrija un Šveice

Sēlijas novads netiks veidots

Sēlijas novadu neveidos. Saeimas komisija nepiekrita ministrijas iecerei apvienot Sēlijas novadā Aknīstes, Ilūkstes, Jaunjelgavas, Jēkabpils, Neretas, Salas un Viesītes novadus. Arī vietējās pašvaldības to negrib. Paredzēts, ka šie novadi nākotnē būs Jēkabpils, Aizkraukles un Daugavpils novados.

Deputāti arī piekrita Saulkrastu novadā apvienot Saulkrastu un Sējas novadus, kā arī Limbažu novada Skultes pagastu.

Puse skolēnu klasē saskārušies ar ņirgāšanos

Vairāk nekā puse Latvijas skolēnu klasē saskārušies ar ņirgāšanos vai izjutuši atstumtību. Savukārt apmēram katrs trešais saskāries arī ar agresiju. Par to liecina pētījums par skolēnu iekļaušanos klases kolektīvā.

Veselības ministre Ilze Viņķele slikto klimatu skolās saista ar nevienlīdzību. Ir jārada visiem līdzvērtīgas iespējas neatkarīgi no tā, cik viņiem ir naudas. Tāpat svarīga ir pedagogu spēja risināt dažādas situācijas.

Sāksies Eiropas Savienības un Lielbritānijas tirdzniecības sarunas

Nākamnedēļ Briselē sāksies Eiropas savienības un Lielbritānijas tirdzniecības sarunas. Abām pusēm līdz gada beigām jāvienojas par turpmākām attiecībām. Sarunas būs sarežģītas.

Eiropas Savienība vēlas saglabāt ciešas attiecības ar Lielbritāniju, bet tad tai jāievēro Eiropas savienības prasības. Lielbritānija to nesola, jo ir izstājusies no Eiropas savienības.

Berlīnē liela interese par filmu "Dvēseļu putenis"

Berlīnē Eiropas filmu tirgū liela interese par latviešu filmu "Dvēseļu putenis”. Filmu jau nopirkusi Koreja. Vairākas valstis, piemēram, ASV un Vācija apliecina, ka filmu pirks.

Kino speciālisti cer, ka sāksies “Dvēseļu puteņa” starptautiskā izplatīšana.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt