Ziņas vieglajā valodā 25. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 25. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 25. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Jāturpina atbalstīt krīzē cietušos uzņēmumus

Ekonomikas ministrija ieteiks turpināt sniegt valsts atbalstu Covid-19 krīzē vissmagāk cietušajiem uzņēmumiem.

Kopš pandēmijas sākuma ministrija uzņēmēju atbalstam izstrādājusi vairāk nekā 20 īpašas atbalsta programmas Covid-19 seku mazināšanai.

Latvijā ar Covid-19 inficējies 361 cilvēks

Pagājušajā diennaktī Latvijā atklāts 361 Covid-19 gadījums.

Saņemtas ziņas par viena saslimušā nāvi.

Diennakts laikā veikti gandrīz 5500 testu. Pozitīvi bijuši 6,6%.

Lietuvā ar Covid-19 inficējušies 729 cilvēki

Lietuvā aizvadītajā diennaktī inficēšanās ar jauno koronavīrusu apstiprināta 729 cilvēkiem.

Reģistrēti pieci Covid-19 izraisīti nāves gadījumi.

Igaunijā ar Covid-19 inficējušies 215 cilvēki

Igaunijā aizvadītajā diennaktī reģistrēti 215 jaunā koronavīrusa gadījumi, miruši 6 saslimušie ar Covid-19.

Indijā jauns Covid-19 gadījumu skaita rekords

Indijā reģistrēts jauns Covid-19 inficēšanās gadījumu skaita rekords - gandrīz 350 000 inficēto diennakts laikā.

Reģistrēts arī lielākais nāves gadījumu skaits diennaktī kopš pandēmijas sākuma.

Indijā jau ceturto dienu pēc kārtas inficēšanās gadījumu skaits pārsniedz 300 000. Pavisam Indijā ar jauno koronavīrusu inficējušies 17 miljoni iedzīvotāju.

Latvijā pret Covid-19 pilnībā vakcinēti 2% iedzīvotāju

Vakcinācija pret Covid-19 pabeigta diviem procentiem Latvijas iedzīvotāju.

Tā liecina Nacionālā veselības dienesta dati.

Savukārt pirmo vakcīnas devu saņēmuši vairāk nekā 11 procenti iedzīvotāju.

Pasaulē izmantots miljards Covid-19 vakcīnas devu

Visā pasaulē injicēts vairāk nekā miljards Covid-19 vakcīnu devu.

Taču aptuveni pusi no izmantotajām vakcīnām ir saņēmuši pasaules bagātāko valstu iedzīvotāji.

Daudzās nabadzīgajās valstīs potēšana pret Covid-19 nav sākusies.

Vācijā protestē pret komandantstundu

Protestējot pret komandantstundu naktīs, vairāku Vācijas pilsētu ielās sestdien vakarā izgājuši demonstranti.

Frankfurtē aptuveni 300 cilvēki devušies gājienā cauri pilsētas centram.

Sanākušie nesa plakātus ar protesta vēstījumiem.

Irākā ugunsgrēkā gājuši bojā 82 cilvēki

Vismaz 82 cilvēki gājuši bojā, bet vēl 110 ievainoti ugunsgrēkā, kas aizvadītajā naktī izcēlies slimnīcā Irākas galvaspilsētā Bagdādē.

Slimnīcā ārstējās galvenokārt jaunā koronavīrusa pacienti.

Atrasts pazudušās Indonēzijas zemūdenes vraks

Meklēšanas vienības ir atradušas šonedēļ pie Bali salas pazudušās zemūdenes vraku.

Tā paziņojis Indonēzijas armijas komandieris.

Bojā gājuši visi uz zemūdenes esošie 53 jūrnieki.

Zemūdene zaudēja kontaktus ar karafloti trešdienas rītā militāro mācību laikā.

Armēnijas premjers atkāpsies no amata

Armēnijas premjers Nikols Pašinjans paziņojis par atkāpšanos no valdības vadītāja amata.

Viņš gan turpinās pildīt premjera pienākumus līdz jūnijā paredzētajām parlamenta pirmstermiņa vēlēšanām.

Pašinjans arī pavēstījis, ka valdošā partija "Pilsoniskais līgums" piedalīsies vēlēšanās, viņš būs premjera amata kandidāts.

Albānijā notiek parlamenta vēlēšanas

Albānijā svētdien notikušas parlamenta vēlēšanas.

Tajās trešo reizi pēc kārtas cer uzvarēt pašreizējais premjers Edi Rama no „Sociālistu partijas”.

Daudzi politikas vērotāji uzskata, ka šīs ir svarīgākās vēlēšanas Albānijā kopš komunistiskā režīma krišanas 1990. gadā.

Balsojums var izšķirt Albānijas demokrātijas likteni.

Pirmdien gaidāms mākoņains laiks

Sinoptiķi prognozē, ka naktī Latvijā būs mākoņains laiks, brīžiem skaidrosies.

Daudzviet slapjš sniegs, sniegs, vietām piekrastē arī lietus.

Būs slideni atsevišķi ceļu posmi.

Mērens rietumu, jūras piekrastē ziemeļrietumu vējš, brāzmās līdz 17 m/s.

Gaisa temperatūra 0…+3 grādi.

Pirmdien būs lielākoties mākoņains laiks.

Daudzviet lietus, slapjš sniegs, vietām austrumos arī sniegs.

Mērens rietumu vējš.

Gaisa temperatūra +3…+6 grādi.

Rīgā tuvākajā diennaktī gaidāms mākoņains laiks.

Brīžiem lietus, slapjš sniegs.

Mērens rietumu vējš.

Gaisa temperatūra naktī +1…+3 grādi, pirmdien dienā +4…+6 grādi.

Laika prognoze – otrā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti