Ziņas vieglajā valoda 24.janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valoda 24.janvārī.

 

Ziņas vieglajā valoda 24.janvārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Jurašs varētu kļūt par Tieslietu ministrijas parlamentāro sekretāru  

Deputāts Juris Jurašs varētu strādāt Tieslietu ministrijā un kļūt par šīs ministrijas parlamentāro sekretāru.
To Latvijas Radio atklāja tieslietu ministrs Jānis Bordāns.
Viņi abi ir Jaunās konservatīvās partijas pārstāvji.
Ģenerālprokuratūra uzskata, ka Jurašs ir izpaudis valsts noslēpumu.

Pie Zolitūdes vilciens notriecis pusaudzi

Ceturtdien, 24.janvārī, no rīta Rīgā vilciens nobrauca cilvēku.
Bojāgājušais ir pusaudzis, ziņo policija.
Negadījums notika Zolitūdē.
Tā dēļ uz laiku bija apturēta vilcienu satiksme virzienā no Rīgas uz Tukumu.
Šobrīd policija noskaidro negadījuma iemeslus.

Pētījums: Jāatjauno padomju laiku ēku balkoni

Latvijā būtu jāatjauno visi padomju laikos celto ēku balkoni.
Par to liecina pētījuma rezultāti.
Šo pētījumu pasūtīja Ekonomikas ministrija.
Pētījumā apskatīja ēkas, kas celtas no 1950. līdz 1991. gadam.
Lielākā daļa balkonu ir sliktā stāvoklī.
Taču daļu problēmu varētu izlabot.
Viena balkona atjaunošana maksā no 400 līdz 4000 eiro.

Rīgas Dzemdību namā atklāj izremontētās telpas

Ceturtdien, 24. janvārī, Rīgas Dzemdību namā atklāja izremontētās telpas dzemdībām un grūtnieču aprūpei.
Pēc remonta telpas kļuvušas ērtākas un mājīgākas.
Dzemdību nams strādā jau vairāk nekā 70 gadu.
Rīgas Dzemdību namā katru gadu piedzimst trešā daļa bērnu Latvijā.
Pagājušajā gadā Dzemdību namā piedzima seši tūkstoši bērnu.

 “Renault” un “Nissan”  neapvienosies

Uzņēmumi "Renault" un „Nissan” neapvienosies.
Tā apgalvo Francijas ekonomikas ministrs Bruno Lemērs.
Abi šie uzņēmumi ražo automašīnas.
Ziņas par apvienošanos izskanēja pagājušajā nedēļas nogalē.
Par to ziņoja Japānas prese.
Uzņēmuma „Nissan” vadītājs ir arestēts.
Viņu tur aizdomās par krāpšanu.

Okupācijas muzejā atceras Otrā pasaules kara notikumus

Ceturtdien, 24. janvārī, vakarā Latvijas Okupācijas muzejā atceras Otrā pasaules kara notikumus.
Okupācijas muzejā var apskatīt vācu virsnieka Kristofa Stribninga filmiņas.
Šajās filmiņās redzama Rīga un tās apkārtne Otrā pasaules kara gados.
Filmiņas uzņemtas ar amatiera kinokameru.
Uz Okupācijas muzeju tās atnesa virsnieka dēls Ginters Stribings.  

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti