Ziņas vieglajā valodā 24.aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 24.aprīlī.

 

Ziņas vieglajā valodā 24.aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

“Rīgas satiksmei” – 2,4 miljonu eiro sods

„Rīgas satiksme” saņēma 2,4 miljonu eiro naudas sodu.
To par līdzdalību negodīgā konkurencē piemēroja Konkurences padome.

Lieta saistīta ar tā dēvēto nanoūdens lietu.
Tajā seši uzņēmumi saskaņoja piedāvājumus.
Pieci no uzņēmumiem vairs neeksistē.

Tādējādi 700 000 naudassodu noteica uzņēmumam „Sava arhitektūra”.

Tāpat būs jāmaksā arī „Rīgas satiksmei.”

Pašvaldības uzņēmums gan lēmumu pārsūdzēs.

Lūdz izdod kriminālvajāšanai deputātu Zakatistovu

Deputātu Ati Zakatistovu no „KPV LV” aicina izdot kriminālvajāšanai.
To lūdz prokuratūra.

Politiķi un uzņēmēju Viesturu Tamužu rosina apsūdzēt par krāpšanu lielā apmērā.
Zakatistovs savu vainu noliedz.

Deglava tiltu slēgs uz nenoteiktu laiku

Satiksmi pār Deglava tiltu uz nenoteiktu laiku slēgs.
Noteikums no ceturtdienas, 25. aprīļa, plkst. 5 rītā attieksies uz auto, gājējiem, velobraucējiem un operatīvajiem transportlīdzekļiem.

Par to informēja Valsts policijas priekšnieks Ints Ķuzis.

Pagaidām nav piedāvājuma alternatīviem maršrutiem.

Izmaiņas būs arī sabiedriskā transporta kustībā.
Tās pieejamas Rīgas domes mājaslapā.

Par tilta stāvokli un drošības riskiem galvaspilsētas politiķi šovakar diskutēs ārkārtas komitejas sēdē.

Rīgas domnieka Rosļikova kabinetā veic kratīšanu

Rīgas domē atkal kratīšana.

Tā saistīta ar Rīgas domes Pilsētas attīstības komitejas vadītāju no „Saskaņas” Alekseju Rosļikovu.
Valsts drošības dienests pārmeklēja viņa kabinetu.

Viņš lietā par nacionālā un etniskā naida izraisīšanu figurē kā liecinieks.

Rosļikovs nav aizturēts.

Igaunijas prezidente apstiprina jauno valdību

Igaunijas prezidente Kersti Kaljulaida apstiprināja jauno valdību.

To vadīs ekspremjers Jiri Ratass.

Trīs partiju koalīcija sastāvēs no viņa pārstāvētās Centra partijas, Konservatīvās tautas partijas un partijas „Tēvzeme”.

Iepriekš valdību veidoja vēlēšanās uzvarējusī Reformu partija.

Tomēr tās līdere Kaja Kallasa neieguva pietiekamu atbalstu.

Lielbritānijā apspriež neuzticības balsojumu Terēzai Mejai

Lielbritānijas politiķi apspriež premjeres Terēzas Mejas uzticības balsojumu.

Par to diskutē ietekmīga konservatīvo deputātu grupa.
Viņu skatījumā Mejai jāpamet amats neatkarīgi no „Brexit” vienošanās.

Politiķi plāno mainīt arī partijas iekšējos noteikumus.
Tie veicinātu atsevišķu politiķu plānu.

Skotija rīkos jaunu neatkarības referendumu

Skotijas valdība rīkos jaunu neatkarības referendumu.
Tas notiks tuvāko divu gadu laikā.
Tā paziņoja premjere Nikola Stērdžena.

Referendumam nepieciešama Lielbritānijas valdības piekrišana.
Tā ieceri jau iepriekš noraidīja.

Skandināvijā turpinās meža ugunsgrēki   

Skandināvijas reģionā turpinās meža ugunsgrēki.
Vairāki simti cilvēku līdz šim pameta dzīvesvietas.

Zviedrijā kopumā ir desmit būtiski ugunsgrēki.

Savukārt Norvēģijā liesmas iznīcināja vairākus simtus hektāru meža.

Glābšanas darbos iesaistīt arī helikopteri.

Kims Čenuns ieradies Vladivostokā

Ziemeļkorejas līderis Kims Čenuns ieradās Vladivostokā.
Tur viņš rīt tiksies ar Krievijas prezidentu Vladimiru Putinu.
Tas būs abu līderu pirmais samits.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti