Ziņas vieglajā valodā 24.jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 24.jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 24.jūnijā
00:00 / 05:01
Lejuplādēt

 

 

Lūdz palīdzību Rīgā pazudušas pusaudzes meklēšanā

Policija informē, ka 14 gadus vecā Viktorija Grīnberga 22.jūnijā pulksten vienos dienā izgāja no dzīvesvietas Rīgā, Ezera ielā.

Līdz šim brīdim meitene nav atgriezusies mājās.

Meitene ir 1,6 metrus gara, tieva, acis tumši zaļā krāsā, gaiši mati līdz pleciem.

Viņa bija ģērbusies zilas krāsas adītā jakā, melnos legingos, tumšos apavos.

Ikvienu, kuram varētu būt zināma meitenes iespējamā atrašanās vieta, aicina zvanīt policijai pa tālruņa numuru 110.

 

Jāņi uz Latvijas autoceļiem pagājuši salīdzinoši mierīgi

Jāņu nedēļas nogale uz Latvijas autoceļiem līdz šim bijusi salīdzinoši mierīga.

Tā atzīst Valsts policijā.

Ceļu satiksmes negadījumu un aizturēto dzērājšoferu ir aptuveni tikpat, cik ikdienā.

Aizturēti 10 autovadītāji, kuri pie stūres bija sēdušies alkohola reibumā.

Aizturēti arī 4 šoferi narkotiku reibumā.

Līgo dienā un Jāņu naktī Latvijā notikuši 50 ceļu satiksmes negadījumi.

Tajos divi cilvēki gāja bojā un 21 savainots.

Bojā gājušie ir avārijā Kocēnu novada Rubenē.

Tur vēl trīs cilvēki tika savainoti.

Šo negadījumu policija nesaista tieši ar Jāņu svinībām.

Negadījumu izraisīja uz ceļa izskrējis alnis.

Kā ceļu satiksmē pagāja Jāņu diena un vakars, būs zināms pirmdien.

Policija autovadītāju vērienīgas pārbaudes uz ceļiem turpinās līdz pirmdienas rītam.

 

Šobrīd Latvijā ir augsta ērču aktivitāte

Šobrīd Latvijā ir augsta ērču aktivitāte.

Tā vērtē speciālisti.

Mediķi atgādina, ka ērces parasti pieķeras potīšu rajonā.

Karstākā laikā tās pieķeras nedaudz augstāk.

Apģērbs ir jāpielāgo tam, lai ērce nevarētu tikt zem apģērba.

Arī pastaigas laikā ir jāskatās, vai nav pieķērusies ērce, un tā jānotrauc.

 

Turcijā šodien notiek prezidenta un parlamenta vēlēšanas

Līdzšinējais prezidents Redžeps Tajips Erdogans un viņa valdošā Taisnīguma un attīstības partija ir liela nezināmā priekšā.

Liela iespēja, ka pēc 15 varas gadiem nāksies zaudēt spēcīgam sāncensim.

Erdoganam uz pēdām min Muharrems Indži.

Indži ir no lielākās opozīcijas partijas Republikāņu tautas partijas.

Indži sola atjaunot labas attiecības ar Eiropas Savienību.

Indži sola arī stiprināt Turcijas demokrātiju un cilvēktiesības.

 

Nīderlandes varasiestādes brīdina: apdraudētas pludmales

Pludmales apdraudētas Nīderlandē, Roterdamas apkārtnē.

Roterdamas ostā notikusi mazuta noplūde no tankkuģa.

Nenoskaidrotu iemeslu dēļ tankkuģis ietriecās piestātnē.

Kuģim ir bojāts korpuss.

No tankkuģa izplūda 200 tonnu mazuta.

Ārkārtas dienesti mēģina izplūdušo mazutu savākt.

Lielbritānijas princis Viljams šodien sāk vizīti Tuvajos Austrumos

Vizītes gaitā viņam paredzēts apmeklēt Jordāniju, Izraēlu un palestīniešu teritorijas.

 

Laika ziņas

Nakts Latvijā būs mākoņaina.

Austrumos brīžiem skaidrosies.

Lielākajā daļā Latvijas ilgstošs lietus.

Dienvidaustrumos lietus mitēsies un veidosies migla.

Vietām migla būs bieza un redzamība tajā slikta.

Pūtīs lēns vai mērens rietumu puses vējš.

Gaisa temperatūra naktī būs +7…+12 grādu robežās,

valsts dienvidaustrumos gaiss atdzisīs līdz +5 grādiem.

Rīt dienā gaidāms mākoņains laiks.

Brīžiem skaidrosies.

Lielākajā daļā Latvijas līs.

Latgalē iespējams pērkona negaiss.

Vējš būs lēns.

Gaiss sasils līdz +15…+20 grādiem.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti