Krievijā cilvēki protestē pret iesaukšanu karot
Krievijā cilvēki negrib iet armijā un karot.
Sestdien, 24. septembrī, Krievijas pilsētās notika protesti.
Policija aizturēja vairāk nekā 600 cilvēkus.
Protestētājus aizturēja 27 Krievijas pilsētās.
Visvairāk aizturēto ir lielajās pilsētās - Maskavā, Sanktpēterburgā un Novosibirskā.
Policija cilvēkiem sita ar stekiem.
Protestus aicināja rīkot kustība "Vesna" (Pavasaris").
Cilvēki protestē pret prezidenta Vladimira Putina izsludināto mobilizāciju un karu Ukrainā.
Levitu informē par Krievijas mobilizācijas ietekmi uz Latviju
Valsts prezidents Egils Levits sestdien, 24. septembrī, sasauca Nacionālās drošības padomes sēdi.
Sēde sasaukta saistībā ar notikumiem Krievijā.
Cilvēki no Krievijas masveidā bēg uz citām valstīm, lai izvairītos no iesaukšanas armijā.
Līdz sestdienai, 24. septembrim, patvērumu Latvijā pieprasījuši divi cilvēki.
Latvijā nav ielaisti 23 Krievijas pilsoņi.
Iekšlietu ministrijā saka, ka situācija uz robežas ar Krieviju ir mierīga.
Robežsardze ir pastiprinājusi kontroli.
Dažas ES valstis no Krievijas bēgošos neielaidīs
Eiropas Savienība vēl nav vienojusies par to, kā rīkoties ar Krievijas pilsoņiem, kas bēg no dienesta armijā uz citām valstīm.
Vairākas ES dalībvalstis - Baltijas valstis, Polija un Čehija - šos cilvēkus neuzņems.
Tikmēr Vācija ir gatava uzņemt visus, kas bēg no Krievijas.
Par kopīgu nostāju ES dalībvalstu pārstāvji spriedīs pirmdien ārkārtas sēdē Briselē.
ASV gatava noteikt Krievijai smagas sankcijas
ASV kopā ar sabiedrotajiem un partneriem ir gatavas noteikt Krievijai smagas un ātras sankcijas, ja tā turpinās okupēto Ukrainas teritoriju iekļaušanu Krievijā.
ASV un citas ietekmīgās (G7) valstis kopīgā paziņojumā uzsver, ka nekad neatzīs Krievijas okupētajās teritorijās sarīkoto tā dēvēto referendumu rezultātus.
Izmeklē uzraksta "Bolderāja" pārkrāsošanu Krievijas krāsās
Rīgā pagājušajā naktī nezināmi vandaļi Krievijas karoga krāsās nokrāsoja uzrakstu "Bolderāja".
Šis uzraksts atrodas pirms iebraukšanas Bolderājas mikrorajonā.
Policija meklē vainīgos un ir sākusi kriminālprocesu par huligānismu.
Policija izmeklēs arī citas versijas, piemēram, kara slavināšanu Ukrainā.
Policija aicina iedzīvotājus, kam varētu būt informācija par notikušo, zvanīt un dalīties ar to.
Svin Miķeļdienu
Doma Laukumā Rīgā sestdien, 24. septembrī, notika tradicionālais Miķeļdienas gadatirgus.
Rīdzinieki un pilsētas viesi varēja klausīties koncertu, nobaudīt un nopirkt ābolus, ķirbjus un citas rudens veltes.
Saimnieces piedāvāja ievārījumus, sierus, pašceptu maizi un piparkūkas.
Arī Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā sestdien, 24. septembrī, krāšņi nosvinēti rudens saulgrieži jeb Miķeļdiena.
Rudens svētkus svinēja daudzviet Latvijā.
Ostapenko sasniedz Seulas turnīra finālu
Latvijas tenisiste Aļona Ostapenko sestdien, 24. septembrī, sasniedza Seulas turnīra finālu.
Ostapenko apspēlēja Lielbritānijas tenisisti Emmu Radu-kanu.
Svētdien, 25. septembrī, finālā Ostapenko būs jāspēlē pret Jekaterinu Aleksandrovu.