Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 24. martā

Ziņas vieglajā valodā 24. martā.

 

Ziņas vieglajā valodā 24.martāLauris Zvejnieks

Lemj par ārkārtējās situācijas atcelšanu

Valdība vienojusies lemt par ārkārtējās situācijas atcelšanu.
Lēmumu par to plānots pieņemt nākamnedēļ.
Pēc tam šo jautājumu skatīs Saeimā.

Ir plāns masveida vakcinācijai

Veselības ministrija sagatavojusi rīcības plānu masveida vakcinācijai.
Masveida vakcinācija sāksies, kolīdz Latviju sasniegs lielākas vakcīnu piegādes.
Rīgā lielākās vakcinācijas vietas būs BT-1 halle Ķīpsalā un "Atta Centre" Krasta ielā.
Vakcinācija notiks arī vienā no Rīgas Centrāltirgus paviljoniem.
Plānots izvietot arī vakcinācijas teltis.
Potēšanu sporta zālēs un līdzīgās telpās organizēs vairākās pilsētās ar pašvaldību būtisku iesaisti.

Saslimstības ar Covid 19 rādītāji atkal pieauguši

Saslimstības ar Covid 19 rādītāji atkal pieauguši.
Aizvadītajā diennaktī reģistrēti 776 jauni inficētie.
11 saslimušie miruši.
Diennakts laikā pārbaudīti gandrīz 17 000 cilvēku.
Pozitīvi bija 4,6% testu.

Palielinās ģimenes valsts pabalstu

Vismaz divkārt iecerēts palielināt ģimenes valsts pabalstu.
Šādu priekšlikumu atbalstījusi valdība.
Pabalstu iecerēts maksāt līdz 20 gadu vecumam.
Pabalsta lielums būs atkarīgs no bērnu skaita.
Par vienu bērnu pabalsts būs 25 eiro.
Divu bērnu ģimenē par katru bērnu – 50 eiro.
Trīs bērnu ģimenē – 75 eiro par katru bērnu.
Par katru nākamo bērnu ģimenē – 100 eiro par katru bērnu.
Par šo jautājumu būs vēl jālemj Saeimai.

9. klašu skolēniem šogad atceļ eksāmenus

Devīto klašu skolēniem šogad atcelti eksāmeni.
To vietā, beidzot 9. klasi būs obligāti jākārto diagnosticējošie darbi latviešu valodā un matemātikā.
Pēc skolas izvēles varēs kārtot diagnosticējošos darbus arī citos mācību priekšmetos.

Polijā rekordliels inficēšanās ar Covid-19 gadījumu skaits

Polijā reģistrēts rekordliels inficēšanās ar Covid-19 gadījumu skaits.
Polijā atklāti gandrīz 30 000 jaunu inficēšanās gadījumu.
Tas ir lielākais skaits kopš pandēmijas sākuma.
Polijas veselības ministrs uzskata, ka ir jādomā par ierobežojumu pastiprināšanu.
Polijas valdība par tālāko rīcību paziņos rīt.

Beļģija no jauna ievieš stingrus karantīnas pasākumus

Beļģija no jauna ievieš stingrus karantīnas pasākumus.
Beļģijā strauji pieaudzis jaunu inficēšanās gadījumu skaits ar Covid-19 vīrusu.
Valdība slēgs skolas.
Iedzīvotāju iespējas piekļūt mazāk svarīgiem uzņēmumiem būs ierobežotas.

Vācijā pārdomā un neieviesīs stingrākus ierobežojumus Lieldienās

Tikmēr Vācijā atsakās no Lieldienās plānotajiem stingrajiem ierobežojumiem.
Bija plānots, ka Lieldienās būtu slēgti gandrīz visi veikali.
Vācijas kanclere Angela Merkele atzina, ka šī iecere ir bijusi kļūda.
Šis plānu izpelnījās plašu kritiku. Iecerētos ierobežojumus būtu grūtu īstenot.

Suecas kanālu nobloķējis 400 metru garš konteinerkuģis

Taivānas uzņēmumam piederošais kuģis, kas aizšķērsojis Suecas kanālu

Suecas kanālu nobloķējis 400 metru garš konteinerkuģis.
Kuģis ir uzskrējis uz sēkļa un aizšķērsojis kanālu.
Ir apturēta kuģu satiksme abos virzienos.
Astoņi velkoņi mēģina milzīgo kuģi nocelt no sēkļa.

Suecas kanāls ir viens no pasaules noslogotākajiem ūdensceļiem.
Kanāls savieno Vidusjūru ar Sarkano jūru.
Tas ir īsākais jūras ceļš starp Āziju un Eiropu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt