Ziņas vieglajā valodā 24. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 24. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 24. jūnijāPārsla Saktiņa

    Svētkos daudz darba glābējiem un mediķiem

    Līgo diena un nakts aizvadīta diezgan mierīgi. Bojā gājušo uz ceļiem un ugunsgrēkos nav. Taču trīs cilvēki noslīkuši.

    Mediķiem izsaukumu Līgo dienā un naktī nebija vairāk kā citās brīvdienās. Taču šoreiz daudz vairāk bija traumu. Cilvēki guva apdegumus un lūzumus, lecot pāri ugunskuram. Cietuši arī divi mazi bērni. Viņi apdedzinājušies pie karsta grila.

    Līgo dienā glābēji saņēma ļoti daudz maldinošu izsaukumu. Cilvēki zvanīja ugunsdzēsējiem, jo redzēja dūmus un uguns atblāzmu. Taču tie bija Jāņu ugunskuri. Tādi maldinoši izsaukumi bija 56. Tas ir piecas reizes vairāk nekā parasti ikdienā.

    Ceturto diennakti pēc kārtas Latvijā nav reģistrēti jauni Covid-19 gadījumi; Lietuvā un Igaunijā kopumā 2 jauni Covid-19 pacienti

    Latvijā ceturto diennakti pēc kārtas nav reģistrēti jauni Covid-19 saslimšanas gadījumi. Vakar veikti teju 1300 testi. Pēdējās diennakts laikā neviens Covid-19 pacients nav ievietots slimnīcā. Patlaban slimnīcā ārstējas astoņi Covid-19 pacienti, vienam ir smaga slimības gaita.

    Igaunijā aizvadītajā diennaktī ir viens jauns Covid-19 inficēšanās gadījums. Arī Lietuvā vienam cilvēkam apstiprināta inficēšanās. Lietuvā reģistrēts arī viens nāves gadījums no Covid-19.

    Covid-19 izraisītā ekonomikas krīze pasaulē var būt smagāka, nekā sākotnēji paredzēts

    Koronavīrusa izraisītā ekonomikas krīze pasaulē var būt smagāka nekā sākotnēji prognozēja. Starptautiskais valūtas fonds paredz, ka pasaules ekonomika šogad saruks par 4,9%. Vēl aprīlī fonda eksperti paredzēja 3% samazinājumu. Lai gan daudzu valstu ekonomikas ir atsākušas darbību, sociālā distancēšanās un dažādi ierobežojumi turpina ietekmēt gan investīcijas, gan patēriņu.

    Maskavā aizvadīta Uzvaras dienas parāde

    Maskavā notika tradicionālā Uzvaras dienas parāde. Šogad aprit 75 gadi kopš Otrā pasaules kara noslēguma. Koronavīrusa dēļ parādi nācās pārcelt no 9. maija uz 24. jūniju.

    Ceremonijā Krievijas prezidents Vladimirs Putins cildināja PSRS lomu Otrajā pasaules karā. Putins teica, ka neiespējami iedomāties, kas būtu noticis ar pasauli, ja to nebūtu aizstāvējusi Sarkanā armija.

    Uz parādi ieradās bijušo PSRS republiku vadītāji.

    Polijas prezidents tiksies ar ASV prezidentu

    Polijas prezidents Andžejs Duda Baltajā namā tiksies ar ASV prezidentu Donaldu Trampu.

    Dudas vizīte Vašingtonā notiek pirms svētdien gaidāmajām Polijas prezidenta vēlēšanām. Duda tajās pretendē uz otro termiņu amatā.

    Polijas prezidents ir pirmais ārvalstu līderis, kas viesojas Baltajā namā kopš koronovīrusa pandēmijas sākuma martā.

    Atcelti šī gada maratoni Ņujorkā un Berlīnē

    Šogad nenotiks maratoni Ņujorkā un Berlīnē. Ņujorkas maratonam šogad bija jānotiek 1. novembrī. Berlīnes maratonu no aprīļa pārcēla uz septembra beigām. Taču tagad Berlīnes maratona rīkotāji paziņoja, ka šogad Vācijas galvaspilsēta skrējējus neuzņems.

    Ceturtdien gaidāms sauss un skaidrs laiks

    Arī ceturtdien Latvijā gaidāms sauss un karsts laiks. Vējš būs lēns, tāpēc naktī iespējama migla.

    Gaisa temperatūra naktī būs +12… +17 grādi, dienā +25 līdz +30 grādi.

    Rīgā naktī +13… +15 grādi, bet dienā +25...+27 grādi.

    Laika tips 2. - labvēlīgs

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti